|

ویدا جوان زنِ پژژژی رو یادتونه؟ با این سیس شد عین راپونزلای دیزنی ورژن تهرونی

vida javan shayanews

ویدا جوان از هنرمندای جذابیه که عکس زیاد منتشر میکنه اما اینبار چتریای ناز و دلبرونه خانوم خانوما حسابی چشمگیر بود و البته مورد توجه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- همه ما میدونیم که پژمان جمشیدی اول فوتبالیست بود و بعد شد بازیگر! اما جالبیش اینجاست که این هنرمند کشورمون اونقدرررری استعدادِ این کار تو رگ و خونش بود که خیلی تند و سریع تونست خودش رو هم تو قلب مخاطب و هم در فیلم و سریال های پرفکت ایرانی جا کنه. اولین بازی که پژمان خان به عنوان یه کار حرفه ای و نقش اول رفت جلو دوربین سریال "پژمان" بود که یه نومزد جذاب داشت و خانوم ویدا جوان بازیش کرد. ویدا جوان نیز مِن جمله هنرمندانی هستش که با این سریال خیلی بیشتر مشهور شد و شاید بشه گفت سریال پژمان برای ویدا جوان و برخی دیگر از بازیگراش مثل یه ترامپولین بود که اونهارو به یه نقطه جذاب در سینمای ایران پرتاب کرد.

ویدا جوان در این کار به تیکه کلام پژژژژی مشهور بود که خب چون کمی تا قسمتی کاراکترش حرص دربیار بود شاید چندان با روحیه و شخصیت واقعیه جوانِ جوانمون سازش نداشت اما از حق نگذریم خوب تونست نقشش رو ایفا کنه و به تصویر بکشتش. ویدا خانوم از چهره های مشهوریه که ترجیح داده تا قاطی پاتیه جنجالات نشه و همون راه و رسم عادی خودش رو بره جلو.

ویدا جوان در صفحه اینستاگرامش همانند بقیه همکاراش فعالیت داره اما اون مدلی نیست که پشت بند هم عکس و فیلم بذاره و زار و زندگیش رو داریه باشه! اما خب خانوم خانوما از ترند روز هم عقب نمیمونه و عکسای ژیگول طور باحالی به اشتراک میذاره. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که ویدا جوان با چتریاش یه فیس گوگولی و دلبرونه پیدا کرده.

vida-javan-9-819x1024

ویدا جوان نشون باید باس اینجورییییی فیگور گرفت و تامام!

کلا ژست گرفتن یه چیزیه که شاید هر کسی بلد نباشه. اما بیشتر بازیگران و چهره های مشهور از اونجایی که خب مجبورن عکس های زیادی از خودشون جهت رقابت و نشون دادن خودشون و شهرت و دل هواداراشون منتشر کنند، به مرور فیگور گرفتن رو هم یاد میگیرن که البته این موضوع در مورد همه ام صدق نمیکنه! مثلا خانوم فریبا نادری همینجووووری یلخی عکس میگیره و میذاره و کلا چیزی به اسم ژست نمیدونه چیه!

اما از حق نگذریم ویدا جوان از دسته هنرمندانی هستش که بلده کاره تصاویر جینگول مستون و برخی هم با ابهت زیادی از خودش گرفته. ناگفته نمونه که بیشتر عکساشم با دوربین عکاسی حرفه ای گرفته میشه با کلی روتوش و صافکاری! 

اما یکی از جاذبه های ویدا جوان اینه که میتونه به خوبی ژست مثلا حواسم نیست بگیره!!

12224156_704047989729679_1298994755_n

ویدا+جوان

همه از بهاره رهنما فرار میکنن، ویدا خانوم چفت تو چفته باهاش!

ویدا جوان یه پارنتر جذاب داشت تو سریال پژمان و اونهم بهاره رهنما بود که اون روزها در اوج پختگی دوران بازیگریش بود. تو اون سریال بهاره که خواهر پژمان جمشیدی بود حسابی با ویدا که نامزد پژمان بود کل کل داشت و یجورای به معنای واقعی خواهر شوهر بود حالا و بعد از چندین سال بهاره رهنما و ویدا جوان در جشن حافظ کنار هم قرار گرفتند و به یاد اون سریال با هم شوخی کردند.

تریپای سمی خانومای بازیگر واسه اینکه چشای بقیرو شیش تا کنن! ویدا رو باخ!

خب دیگه میدونیم که این روزا خانومای بازیگر حسابی در حال تازوندن هستند و بعد از کم شدن کرونا به هر شکلی که دلشون بخواد استایل میزنن حالا چرا چون یه قانون نانوشته ای وجود داره به نام اینکه اگه بازیگر شدی و خاااص و شاخ نشدی پس تو از قافله عقب موندی و بی کلاسی!

از طرفی هم خانومای بازیگر یجور عجیب پوش میشن که انگاری تا همین دو روز قبلش از مردم عادی نبودن و تریپای عادی نمیزدن که حالا انقدر اجق وجق پوشیدن براشون شده واااجب!

ویدا جوان نیز تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده که چندان ساده نیستند و جلب توجهی جالب دارند. در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما خوبم کارشو بلده!

unknown_175769143_449298023035191_7976167073337428020_n

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

vida.javan_1622485309

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها