|

"ویدا جوان" زنِ لوس پژمان تو اینستا اصلاً ساده نیست؛ خانوم با چشای رنگیش چه می کنه!

ویدا جوان از اون بازیگرانی است که بعد از سریال پژمان خیلی موفق نبود و نتونست دیده بشه اما انگار خانوم بازیگر کم کم داره شکوفا می شه

لینک کوتاه کپی شد
2

ویدا جوان از بازیگران حرفه ای و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که آغاز درخشش او در حوزه بازیگری از سریال "شمعدونی" شروع شد. سپس با بازی در کنار پژمان جمشیدی در سریال پژمان تونست خودش رو واسه همیشه در قاب تلویزیون موندگار کنه. ویدا جوان برخلاف بسیاری از بازیگران دوست داره همیشه تو تلویزیون به بازیگری بپردازه. ویدا جوان در کنار بازیگری علاقه زیادی به فعالیت های جورواجور تو فضای مجازی داره و با انتشار عکسای رنگ و وارنگش تونسته روز به روز فالورای بیشتری واسه خودش دست و پا کنه.

به گزارش «شایانیوز» ویدا جوان بسیار بی حاشیه ای است و خیلی علاقه ای به خودنمایی و شاخ شدن در اینستاگرام را ندارد که البته اگر سری به پیج اینستایی این بازیگر جوان بزنید خلاقیت و رنگ را در تصاویرش مشاهده می کنید اما چون مانند خیلی ها اهل سر و صدا نیست پیجش هم به نسبته هنرمندان خانم دیگر دنبال کنندگان کمتری دارد.

البته ویدا خانوم عاشق اینه که هیچ جا از کودک درونش دور نمونه با بهاره خانوم رهنما که این روزا رسما اینستا رو مالِ خود کرده ملاقاتی کرد و با یادآوری خاطرات سریال پژمان دل خیلی از طرفدارا رو با خودش برد.

campec.ir_298569092_758206888837178_5383097363895310861_n

خودنمایی ویدا جوان با برقع!

ویدا با وجود اینکه خیلی تو فضای مجازی فعال نیست و خیلی هم دنبال کننده نداره اما عکس های زیبا و جذابی تو پیجش داره مثل همین عکسی که با برقع انداخته و الحق والانصاف برقع خیلی خوب و جذاب رو صورتش نشسته و حسابی بهش اومده.

vida.javan_279021395_557044989276707_6074104812119659253_n

شیطونی و ناز و عشوه های خانوم واسه طرفداراش!

اگه سریال پژمان رو دیده باشین قطعا با تیکه های شیطنت آمیز ویدا جوان جلوی بازیگرای حرفه ای مثل بهاره رهنما خاطرات زیادی دارید. اما این شیطونیا فقط مختص سریال پژمان نیس و ویدا خانوم خارج از فضای بازیگری هم با کلی جنگولک بازی سعی داره بیش از پیش به چشم بیاد.

واسه همین هم بعضی اوقات عکسایی از خودش منتشر میکنه که این شیطونیا رو به رخ بقیه میکشه و به معنای واقعی کلمه داره میگه که سن و سال و این حرفا اهمیت چندانی نداره و اصل کار همون فاز جوونیِ که تو ویدا جوان دیگه واقعا در حال شکوفا شدنه!

sfe

کل کل و شوخی بهاره رهنما و ویدا جوان به یاد سریال پژمان

ویدا جوان یه پارنتر جذاب داشت تو سریال پژمان و اونهم بهاره رهنما بود که اون روزها در اوج پختگی دوران بازیگریش بود. تو اون سریال بهاره که خواهر پژمان جمشیدی بود حسابی با ویدا که نامزد پژمان بود کل کل داشت و یجورای به معنای واقعی خواهر شوهر بود حالا و بعد از چندین سال بهاره رهنما و ویدا جوان در جشن حافظ کنار هم قرار گرفتند و به یاد اون سریال با هم شوخی کردند.

بیوگرافی ویدا جوان و همسرش

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهرانه. او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا خانوم چند سالی میشه که با یکی از تئاتریای قدر به نام آیلا تهرانی ازدواج کرده و قطعا اگه بدونین چقدر این زوج با عشق در کنار هم زندگی میکنین، دلتون حسابی واسه این دو نفر میره. آیلا تو مصاحبه ای که داشته گفت که اولین بار ویدا از من خواستگاری کرد و من هم از بس ذوق زده شدم سریع بهش جواب مثبت دادم. این زوج هنری خیییلی به هم علاقه دارن و هنوز صاحب فرزندی نشدن!

E7663988-A3E3-4756-A327-88BCFCAE97C0

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی