|

ویدا جوان زنِ پژژژی رو یادتونه؟ بیا ببین خانوم تو اینستا چه رنگ و لعابی داره!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر جذاب سریال پژمان اگرچه این روزها کمی کم کار شده اما جادوی اینستاگرام اجازه نمیده که خانوم از یادها پاک بشه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگران جذاب و به یادموندنی تلویزیون است که تا حالا نقش های خیلی جذابی هم نیازی کرده اما جذاب ترینش که باعث شد خانوم برای ابد تو یاد ها بمونه نقش همسر پژمان جمشیدی در کمدی پژمان به کارگردانی سروش صحت است که از حق نگذریم خانوم خانوما خیلی خوب هم در این سریال نقش آفرینی کرد و هنوز هم مدل پژژژژژی گفتن ویدا خانوم برای همه ما جذابیت داره.

و اما ویدای جذاب ما چه این روزها کمی کم کار شده مثل خیلی از سلبریتی ها و بازیگر های دیگه همچنان حضور خودش رو توی اینستاگرام حفظ می‌کنه تا یه وقت از اذهان عمومی پاک نشه حالا جذابیت ماجرا اینجاست که ویدا جوان به قدری عکس های جذاب و دوست داشتی و البته رنگارنگ از خودش منتشر می‌کنه که آدم با نگاه کردن به پیجش دلش باز میشه. در واقع ویدا خانوم نه اهل عکس های مثلا یهویی و بی حساب کتابه مثل فریبا نادری و بهاره رهنما و نه اهل عکس های آتلیه ای عجیب غریب مثل مریم مومن و مریم معصومی بلکه هرازگاهی چند تا عکس خوب و درجه یک با عشوه های دلبرونه و جذاب از خودش منتشر می‌کنه که حسابی دل می‌بره. در ادامه چند نمونه از عکس های فوق جذاب خانوم بازیگر رو با هم می‌بینیم.

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان و آقای همسر که از ذوق رسیدن به ویدا خانوم هول شده 

ویدا جوان از جمله بازیگر های بی حاشیه و بدور از جنجالیه که تو این دوره زمونه میون سلبریتی ها خیلی کم لنگش پیدا میشه اما خانوم خانوما یه داستان جذاب و قشنگ رمانتیک داره که البته نمیشه بهش گفت حاشیه اما نمیشه هم ازش چشم پوشی کرد. ویدا جوان چند سالی هست که با آقای آیلا تهرانی، بازیگر درجه یک تئاتر ازدواج کرده. حالا داستان جذاب و حاشیه ای مربوط به این زوج هنری چیه که آنقدر رو بورسه؟! داستان از این قراره که ویدا خانوم و آقا آیلا خیلی بهم دلبسته بودند اما پیش از اینکه آقای هنرمند به خودش بیاد و از ویدا خانوم خواستگاری کنه، ویدا جوان پا پیش گذاشته و درخواست ازدواج داده، آقای بازیگر هم آنقدر ذوق زده و هیجان زده شده که درجا جواب مثبت رو داده.

ویدا جوان

ویدا جوان

کمی بیشتر با ویدا جوان جذاب و دوست داشتنی

ویدا جوان بازیگر محبوب متولد سی و یکم مرداد ماه سال ۱۳۶۵ است که مثل خیلی از بازیگر های دیگه این حرفه رو در کلاس های زنده یاد استاد سمندریان یاد گرفته و در این زمینه تحصیلات آکادمیک ندارند. شاید براتون جالب باشه که بدونید ویدا خانوم فارق التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی است. ویدا جوان با بازی در سریال زمانه حسن فتحی که در سال ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش میشد تونست مهارت و توانایی های خودش رو در این زمینه نشون بده و بعد از اون سریال هم کارهای خوبی به خانوم خانوما پیشنهاد شد و نهایتا امروز ویدا جوان یه کارنامه درخور کاری داره که خیلی قابل تحسینه.

در رابطه با زندگی زناشویی ویدا جوان و آیلا تهرانی هم باید بگیم که این طور که به‌نظر می‌رسد این زوج علاقه خیلی زیادی بهم دارند و بعد از گذشت چند سال همچنان عاشقانه باهم زندگی میکنند البته که هنوز فرزندی ندارند. از اونجایی که این روزها طلاق گویا بین سلبریتی ها باب شده ما از صمیم قلب آرزو میکنیم که این زوج دوست داشتی همین قدر جذاب و عاشق برای هم بمانند.

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها