|

تیپای سانتی مانتال نیوشا ضیغمی ازش چه مدلی ساخت؛ خانوم چه فنای شیطونی داره!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل که این روزا با تیپای شیک و پیکش داره کل اینستا رو میترکونه، جدیدا از رفیق جذاب و اروپای طورش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه و اخیرا در سریال "بی نشان" با نقش متفاوتی که داشت نشون داد همچنان تمایل داره در قاب تلویزیون قرار بگیره. نیوشا ضیغمی در کنار بازیگری، یه پیج پر و پیمون هم ساخته که با عکسای جینگول مستونش سعی داره زیبایی خاص خودش رو به رخ بکشه. البته که نباید از میکاپ ها و استایلای رنگ و وارنگ نیوشا ضیغمی که در این میون داره حسابی باهاشون جولون میده، غافل شد که او رو یواش یواش داره تبدیل میکنه به یه سلبریتی تموم عیاری که از اونور بوم داره میفته!

نیوشا خانوم که علاقه زیادی به رفیق بازی و گشت و گذار با دوستای جذاب و متنوع خودش داره، چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که او رو در کنار یکی از رفقای جینگول و ژَذابش نشون میده. نیوشا ضیغمی که همیشه عادت داره خودش رو غرق در میکاپای خفن به نمایش بذاره، اما این بار میشه به جد گفت که جلو این دوستش بدجوری کم آورده، چون خانوم خانوما چنان به خودش رسیده و گیسا رو بافیده که نیوشا خانوم تو ان عکس به گرد پای دوستش هم نمیرسه!

w

تیپای سانتی مانتال نیوشا ضیغمی که ازش یه مدل کشوند بیرون!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگراییه که کلا با تیپاش سعی داره زمین و زمون رو به هم بدوزه، حالا چرا؟! بخاطر اینکه عادت داره همیشه استایلای خیلی شیک و پیک رو برای خودش انتخاب کنه تا نشون بده از همه رقباش تو این زمینه جلوتره و کسی به گرد پاش نمیرسه.

درواقع میشه گفت نیوشا خانوم با الهام حمیدی در این زمینه خیلی رقابت میکنن و سعی دارن بیشتر تیپای گرونشون رو با ژستای اونور آبی قاطی کنن تا یه چیز خیلی خفن ازش بیرون بیاد و تو اینستا وایرال شه و البته با این تو چشم بودنا، مانع از این شن که بخوان به خاطره ها بپیوندن!

hh

ee

وقتی شیطنت طرفدارای نیوشا ضیغمی کار میده دستش!

عکسای رنگ و وارنگ و از هر نوع نیوشا ضیغمی شاید باعث بشه که خانوم بازیگر زیاد تو چشم باشه، ولی قطعا بعضی اوقات هم باعث یه سری اتفاقات ناخواسته ای میشه. مثلا اینکه چند وقت پیش عکسایی از نیوشا ضیغمی منتشر شده بود که او رو با تیپ نامناسبی نشون میداد و باعث شد خیلیا فکر کنن که دیگه ایشون قصد بازیگری نداره و زده تو کار کشف حجاب! ولی بعدا مشخص شد که این کار برای چند تا از طرفدارای شیطون ایشون بوده که باعث شده چنین عکسایی منتشر بشن و تا حدودی واسه خانوم دردسر ساز باشن.

e

Untitled

نیوشا ضیغمی کفِ هر چی عمله درآورد و شد بیوتیفول!

نیوشا ضیغمی در چند مدت اخیر بدجوری فازش عوض شده و زده تو کار تبلیغات راه و بیراه که با این کارش اینطوری به بقیه القا میکنه که تنها هدفش از بازیگری کسب شهرت بوده تا بتونه باهاش پول زیادی به جیب بزنه. البته که ظاهرا نیوشا خانوم فقط واسه یه مدت کوتاهی در راستای کسب درآمد در این حرفه مشغول بود و خصوصا زمانی که با همسر بسیار پولدارش یعنی آرش پولادخان ازدواج کرد، دیگه مسیر زندگیش عوض شد.

اما این اواخر هم پس از مدت ها برای مرور لحظاتی که جلوی دوربین داشت تو سریال "بی نشان" بازی کرد که چهره متفاوتش باعث تعجب بسیاری از مخاطبان تلویزیونی شد. او حتی عادت داره که همیشه از عمل های جوراجوری که انجام میده عکس بذره و اینجوری خودش رو تو چشم همه بولد کنه.

gg

ac-image-oj16304758568l

شانس عجیب در خونه نیوشا ضیغمی رو زده!

نیوشا ضیغمی متولد متولد 18 تیرماه سال 1359 در شهر تهرونه. این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تونست مدرک لیسانس رو دریافت کنه. پدر او محسن ضیغمی که معلم شیمی فوق العاده معروفی در شهر تهران بود در سال 1395 بر اثر بیماری از دنیا رفت و مادر نیوشا خانوم، فهیمه رستم پور جزو همراهان همیشگی دخترشون به حساب میان. نیوشا ضیغمی یه خواهر 32 ساله داره که در حوزه گرافیک فعالیت میکنه.

این بازیگر در انتخاب همسر شانس توپی آورد، چون یه تاجر نقره با او ازدواج کرد و به کل زندگیش از این رو به اون رو شد. همسر نیوشا خانوم یعنی آرش پولاد خان یک سال به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد که باعث شد بیش از پیش دیده بشه. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام لِنا شدن و حالا زندگی خیلی خفنی دارن که همه تو کفِشونن.

q

fd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها