|

غوغایِ "نیوشا ضیغمی" با مانتو جوگولی که کمرشو مچاله کرد؛ ملکه زیبایی خاورمیانه هستنااا!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل که این روزا حسابی داره اینستا رو با فوتوهاش میترکونه، اخیرا با یه عکس سوژه کل کاربرای فضای مجازی شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا با بازی در سریال "بی نشان" دوباره اسمش رو سر زبونا انداخت. نیوشا ضیغمی اولین بار با نقش آفرینی در سریال "اخراجی ها 1" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون تغییرات عجیب و غریبی در ظاهرش انجام داد که او رو حسابی متفاوت کرد. نیوشا ضیغمی در کنار بازیگری که حرفه اصلیشه، تو اینستابازی هم یَد طولایی داره و همواره در حال جمع کردن طرفدارای ریز و درشت برای خودشه.

نیوشا خانوم که کلا سعی داره همواره با مد پیش بره و با تریپ برداشتنای خفن و جذاب یه رخی بیاد تو اینستا، بعضی اوقات هم باعث میشه عکس هایی از او منتشر بشه که خیلیا فکر کنن خانوم خانوما زده به سیم آخر و دیگه میخواد تو هیچ فیلم و سریالی بازی نکنه. عکسایی که تو نگاه اول او رو یه مدل تموم عیار با استایلی به دور از شان  بازیگرای ایرانی نشون میده ولی بعدش وقتی یکم زوم کنی متوجه میشی که خانوم خانوما رو سوژه کردن و این عکس چیزی به جز یه فتوشاپ ساده نیست که البته خیلی هم خوب دراومده.

e

وقتی نیوشا ضیغمی واسه تو چشم بودن به جوجوش هم رحم نمیکنه!

نیوشا ضیغمی علاقه زیادی به کسب شهرت از هر طریقی داره و به همین دلیل با وجود اینکه خودش کل پیج اینستاش رو غرق در میکاپای رنگ و وارنگ و استایلای جینگول کرده، اما از سوژه کردن دختر کوچولوش واسه جذب کاربرای بیشتر در فضای مجازی هم کمک میگیره. نیوشا خانوم که ثابت کرد علاقه زیادی به خفن بازی از طریق میکاپای عجیب و غریب داره که رسما اون میکاپ آرتیست فیس خانوم رو انگاری ماست مالی کرده و یه چی ساخته که نگو و نپرس!

ولی در همین زمینه که نیوشا ضیغمی از دخترش، لِنا سوء استفاده میکنه اشاره میکنیم به ویدیویی که مدتی قبل از او منتشر شد و با رفتنش به سرویس بهداشتی ایرانی  غرق در اشک و گریه شده بود که خیلی اذیت شده!!! البته از دید بعضی از کاربرا نیوشا خانوم این کلیپ رو منتشر کرده که بگه ما خیلی لوکس و لاکچری تشریف داریم و اصلا به این چیزا عادت نداریم.

gg

نیوشا-ضیغمی

نیوشا+ضیغمی++بازیگر

شاخ بازیایِ نیوشا ضیغمی روی هر چی مدله کم کرد!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگراییه که از همون اول تو اینستا یه پا کینگ واسه خودش شده بود و با تبلیغاتی که در زمینه های مختلف انجام میداد، حسابی داشت مایه تیله جمع میکرد. البته ازدواج خیلی توپ او هم در این زمینه بسیار کمک کننده بود و تونست نیوشا خانوم رو به یه ثروتمندی تبدیل کنه که با مانتوهای میلیونی دیده میشد. البته این بازیگر خودش هم به استایل های جورواجور زدن علاقه زیادی داره و همواره با تیپای خاصش سعی داره از بقیه همکارانش همچون بهاره رهنما جلو بزنه.

اخیرا اما نیوشا ضیغمی حسابی زده تو کار تبلیغات مانتو و با تیپای جینگول مستونی که میزنه رسما یه پا مدلینگ شده که میشه گفت کسی به گرد پاش هم نمیرسه. مثلا یه بار از تیپ گوجه ای و خیلی جذابش رونمایی کرد که مشخص بود حسابی واسش کار شده و با دو تا ژست ساده خدا میدونه که چقدر پول به جیب زده!

q

rr

oo

کمی بیشتر نیوشا ضیغمی رو بشناسیم!

نیوشا ضیغمی متولد متولد 18 تیرماه سال 1359 در شهر تهرونه. این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تونست مدرک لیسانس رو دریافت کنه. پدر او محسن ضیغمی که معلم شیمی فوق العاده معروفی در شهر تهران بود در سال 1395 بر اثر بیماری از دنیا رفت و مادر نیوشا خانوم، فهیمه رستم پور جزو همراهان همیشگی دخترشون به حساب میان. نیوشا ضیغمی یه خواهر 32 ساله داره که در حوزه گرافیک فعالیت میکنه.

این بازیگر در انتخاب همسر شانس توپی آورد، چون یه تاجر نقره با او ازدواج کرد و به کل زندگیش از این رو به اون رو شد. همسر نیوشا خانوم یعنی آرش پولاد خان یک سال به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد که باعث شد بیش از پیش دیده بشه. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام لِنا شدن و حالا زندگی خیلی خفنی دارن که همه تو کفِشونن.

q

re

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها