|

فیس زیر و زبر شده "نیوشا ضیغمی" جلو کاخ رویاییش؛ با حصیر چه مانتویی ساخت واسه خودش!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب که اخیرا با عمل های زیبایی درگیر شده و چهرش کلی تغییر کرده، از استایل حصیر طور و عجیبش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای خفنش اینستا رو زیر و رو کرده و داره رسما زندگیش رو با طرفداراش تو فضای مجازی به اشتراک میذاره. نیوشا ضیغمی مدتیه به عنوان یه سلبریتی حاشیه ساز تو اینستا دیده میشه، ولی با این وجود همچنان طرفدارای خاص خودش رو داره و کافیه یه عکس جیگول از خودش منتشر کنه تا حسابی کاربرا واسش سر و دست بشکونن. نیوشا ضیغمی برای اولین بار تو سریال "اخراجی ها" با سر و شکلی بسیار متفاوت تر از الانش ظاهر شد و تونست توانایی های فوق العاده اش در حوزه بازیگری رو به رخ بکشه.

نیوشا خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با استایلی متفاوت تر از همیشه نشون میده. این بازیگر توی عکس با یه مانتویی که گویا حصیره و یه طرح جالبی از دور داره ژست گرفته خفن. البته از اونجایی که نیوشا ضیغمی این روزا خیلی تو کار مد و تبلیغات استایل های مختلف رفته که حسابی کیفش کوکه و تو فیگور اومدن رودست نداره. او بلده که هر جای دنیا با هر استایلی باید چجوری فاز بگیره که حسابی طرفدار جمع کنه در حد تیم ملی!

re

لاکچریای پر و پیمون نیوشا ضیغمی با دخترجونش!

نیوشا ضیغمی در کنار نمایش های متفاوتی که از ظاهرش به طرق مختلف انجام میده، سعی داره خانواده اش رو هم همه جوره به مردم بشناسونه و بگه یه سلبریتی خانواده دوسته حساااابی! اما بعضی اوقات این موضوع رو به قدری اغراق آمیز نشون میده و در نمایشش بی توجهی داره که کسی باورش نمیشه این واقعیت داشته باشه.

کلیپی که مدت ها پیش از دختر این بازیگر در فضای مجازی وایرال شد و همه نگاه ها رو به سمت خودش چرخوند، درباره رفتن دخترش به سرویس ایرانی و گریه های بی امانش به خاطر ترس از اون وضعیت بوده که باعث شد خیلیا به این بازیگر گلایه کنن که چرا در چنی وضعیتی از دخترش، لِنا فیلم گرفته تا بتونه اینجوری لاکچریاش رو به رخ بکشه و بگه اصلا ما به این مدل چیزای ایرانی عادت نداریم. علاوه براین نیوشا ضیغمی با دخترش کلی رستوران های لاکچری اونم دو نفره یا با رفیقاشون میرن و گویا اصلا همسرش رو واسه این جور جاها حساب نمیکنه.

fde

وقتی نیوشا ضیغمی با چند تا عمل فیسشو زیر و زبر میکنه!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگراییه که فقط واسه یه مدت کوتاهی در راستای کسب درآمد در این حرفه مشغول بود و خصوصا زمانی که با همسر بسیار پولدارش یعنی آرش پولادخان ازدواج کرد، دیگه مسیر زندگیش عوض شد و به صورت تفننی گاهی بازیگری می کرد. اما این اواخر هم پس از مدت ها برای مرور لحظاتی که جلوی دوربین داشت تو سریال "بی نشان" بازی کرد که چهره متفاوتش باعث تعجب بسیاری از مخاطبان تلویزیونی شد.

نیوشا خانوم که در اینستا ید طولایی در تغییر چهره داره، وقتی فیس واقعیش رو در این سریال نشون داد، همه شوک شدن و فهمیدن در کنار عمل های زیبایی با میکاپ های عجیب و غریب این بازیگر قابل تماشاست. در ادامه تصویری از ظاهر متفاوت این بازیگر از قبل تا الان مشاهده می کنین.

gg

hgt

زندگی اعیونی نیوشا ضیغمی که شاه نداره!

نیوشا ضیغمی متولد متولد 18 تیرماه سال 1359 در شهر تهرونه. این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تونست مدرک لیسانس رو دریافت کنه. پدر او محسن ضیغمی که معلم شیمی فوق العاده معروفی در شهر تهران بود در سال 1395 بر اثر بیماری از دنیا رفت و مادر نیوشا خانوم، فهیمه رستم پور جزو همراهان همیشگی دخترشون به حساب میان. نیوشا ضیغمی یه خواهر 32 ساله داره که در حوزه گرافیک فعالیت میکنه.

این بازیگر در انتخاب همسر شانس توپی آورد، چون یه تاجر نقره با او ازدواج کرد و به کل زندگیش از این رو به اون رو شد. همسر نیوشا خانوم یعنی آرش پولاد خان یک سال به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد که باعث شد بیش از پیش دیده بشه. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام لِنا شدن و حالا زندگی خیلی خفنی دارن که همه تو کفِشونن.

q

newshaaaaaaa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها