|

الهام حمیدی با مانتو جواهر دوزش چه شیک شده؛ خانم با این فیس شده سلطان بوتاکس!

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی با آرایش و استایل های شیک و مجلسی جزو انتخاب اول مزون دارهای شمال طهرونه و کلی مشتری داره و حسابی پول به جیب می زنه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون است و جزو معدود سوپراستارهایی هم هست که با وجود معوفیت همچنان با صداوسیما همکاری دارد و هر از چند گاهی اهد ایفای نقش وی تو سریال های تلویزیونی هم هستیم. البته اون الهام حمیدی که ما تو فیلم و سریال می بینیم با اونچه که از ایشون تو اینستاگرام و زندگی شخصی می بینیم زمین تا آسمون فرق داره.

الهام خانوم حمیدی تو تلویزیون غالباً نقش یه دختر معصوم چادری رو ایفا می کنه و تو سینما و نمایش خانگی اما بیشتر در نقش یه دختر خانوم امروزی و سانتی مال و به شدت پول داره که کلیا تو فیلم عاشق خانوم هستند! کارکتری که احتمالاً به خصیت واقعی خانوم بازیگر شبیه تره.

الهام خانوم حمیدی تو فضای مجازی و اینستاگرام هم فعاله و پیجش بیش از 4 میلیون دنبال کننده داره که به پشتوانه این تعداد فالوور خانوم تونسته کلی تبلیغ بگیره و خوب پول خیلی خوبی هم به جیب بزنه! در ادامه تصویری از الهام خانوم حمیدی مشاهده می کنید که واسه یکی از این مزون های باکلاس تو شمال طهرون تبلیغ کرده و یه کت دامن مجلسی رو تن کرده و استایلی متعادل و زیبا بهم زده.

الهام

استایل شیک اما باحجاب الهام حمیدی

الهام خانوم حمیدی همواره جزو خوش پوش ترین بازیگران زن سینماست و سعی میکنه تو تیپ و استایل هاش از لباسای رنگی و جذاب استفاده کنه که یه جلوه خیلی خاصی بهش میده. مثلاً همین سلفی که خانوم تو شاسی بلند لاکچریش انداخته و با یه آرایش خیلی غلیظ اما ظاهری کاملاً پوشیده کلی خودنمایی کرده.

unknown_144552801_244037890639753_4555498734195331307_n

وقتی الهام حمیدی و آقاشون دارن شبیه میشن!

الهام حمیدی چند سالی میشه که دوباره ازدواج کرده و گویا همسرش هم به شدت پولدار تشریف دارن. چندی پیش که برای اولین بار عکس الهام حمیدی در کنار همسرش منتشر شده بود شباهت فرم ابرو و صورت الهام با علیرضا خان صادقی برای خیلی از کاربران جالب توجه بود و اون ها رو شگفت زده کرد.

alireza-sadeghi-1

آرایش عروس الهام حمیدی چشم همه رو خیره کرد!

اما الهام حمیدی که تا به حال دو بار ازدواج کرده، از شوهر کردن دومش چندان نگذشته و خانوم خانوما همین سه سال پیش بود که عروس شد و برای میکاپش پیش یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها رفت! حالا ایشون کی هستن؟ مریم رهنما خواهر بهاره رهنما می باشند که بیشتر آرایش هنرمندان رو انجام میدن، چه مهمونی ها و چه مراسمات سینمایی!

ظاهراً رابطه الهام و مریم خانوم خیلی صمیم هست و خانوم بازیگر حتی قبول کرده که به عنوان مدل آموزشی تو کارگاه میکاپ مریم بانو هم حضور پیدا کنه.

Untitled (1)

وقتی شوهر الهام حمیدی یه دفعه زیر و رو میشه!

خب بالا که با همسر خانوم حمیدی آشنا شدید حالا بیاین عکس تولد آقا رو ببینید که کلی تغیر کرده. البته خود الهام خانوم هم تو این عکس به کلی فیس رو از نو ساخته. نوع پوشش و آرایش خانوم هم که با اونچه تو فیلم و سریال ها ازش به یاد داریم کلی فرق داره.

ac-image-UR1630913795Vf

دل نازکی الهام حمیدی تو رخ به رخ تابلو شد!

اول مطلب گفتیم که الهام حمیدی جزو معدود سلبریتی های معروفی است که با صداوسیما و تلویزیون همچنان همکاری داره. الهام حمیدی چندی پیش در برنامه رخ به رخ شبکه دو حاضر شد و به سبک و سیاق این برنامه جلوی آینه قرار گرفت و با خودش صحبت کرد. الهام حمیدی وقتی جلو آینه قرار گرفت برای دل نازکی که دارد گریه اش گرفت و همین شد که سوژه ای به دست کاربران افتاد. خیلی ها از این حال خانوم بازیگر ناراحت شدند و برخی هم گفتند مقصر خود الهام حمیدی است و نباید به این میزان حاشیه سازی کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها