|

تغییر چهره باورنکردنی الهام حمیدی؛ خانوم مثل بنز بوتاکس کرد!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی چهره معروف ایرانی می باشد که در گشت و گذار عیدانه به سر میبرد و تصویری زیبا همراه با همسرش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

الهام حمیدی بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تات سینما و بیشتر هم نقش هایی مثبت و خانومانه داشته تا منفی و شیطون! از بارز ترینش هم میتوان به نقش آسنات که همسر یوزارسیف بود در سریال جذاب "یوسف پیامبر" اشاره کرد.

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی اما در زندگی واقعی اش درست برخلاف نقش هایش می باشد و شخصیتی شیطون و قرتی و مغرور دارد. وی تا به جال دو ازدواج داشته که در زندگی دومش آرامش را دارد و صاحب دوفرزند شیر به شیره دختر و پسر نیز هست. خانم بازیگر شرایط مالی خوبی دارد چرا که همسر پولداری دارد اما همانند خانم بهاره رهنما نیست که اهل نشان دادن دم به دقیقه همسرش باشد.

وی به تازگی در اینستاگرام عکسی همراه با همسرش منتشر کرد که ظاهرا در تعطیلات نوروزی به سر میبرند و به دلیل اینکه کم اینجوری عشقولانه عکس میزاره خیلی وایرال شد و با نظرات مختلف کاربران همراه شد و خیلیا اختلاف سنی این زوج را مورد خطاب قرار دادند و الهام حمیدی رو خیلی بزرگتر ار همسرش دیدند.

الهام+حمیدی+

الهام حمیدی میخواد  کپ نیوشا ضیغمی بشه؟!

الهام حمیدی تبلیغات زیادی انجام میده اما نه مثل خانم بهاره رهنما که هر چیزی که میبینه رو معرفی می کنه. الهام حمیدی بیشتر برای تبلیغ مزون های مانتو میره و مانتو های گرون قیمت رو پُرو و در آخر تعریف و تمجید میکنه. و یا به تازگی به یک مرکز زیبای رفته که ابرو و بینی رو ابتدا به صورت دیجیتالی نشون میده که شخص بعد از انجام کار چه شکلی میشه و خب اینجوری مراجعه کننده متوجه میشه چه کاری رو انجام بده چه کاری رو نکنه.

البته که از اونجایی که کمال همنشینی بسیار اثر میکنه! الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی هم دوستان خیلی صمیمی هستند و نیوشا ضیغمی هم قبلا به این مرکز رفته بود و تبلیغات کرده بود.

Untitled

ابروهای الهام خانوم طبیعی یا فوقِ بوتاکس شده؟!

الهام حمیدی مدتی پیش هم تصویری آسانسوری از خودش منتشر کرد که مدل چشم و ابروی خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت. الهام در عکس نوشت چه جمعه ای زیبایی خواهد بود وقتی بهترین ها را برای دیگران بخواهید.

از این تصویر می توان دو تا برداشت متفاوت داشت. برداشت او که احتمالاً مدنظر خانوم بازیگر هم بوده این است که از چهره‌ی الهام حمیدی در این عکس مشخص است که در حال خواستن تمام خوبی‌ها برای دیگران از اعماق وجودش است.

اما برداشت دوم که کمی شوخی و طنز داره:

اگر قصد بوتاکس کردن دارید و مقدار بالا رفتن ابروهایتان برایتان مهم است به شما پیشنهاد می‌کنیم، این عکس الهام حمیدی را به عنوان مثال نقض به دکتر خود نشان دهید!

2797175_442+(1)

البته که الهام حمیدی در یکی از ویدیو هایی که از خود گرفته بود هم ادعا داشت بوتاکس نکرده اما خب بالا بودن این میزان ابروها چندان طبیعی نیست و همانطور که در تصویر کنار نیوشا ضیغمی مشتهذع می کنید و قدیمه، خانم بازیگر ابروهاش عادیه اما تو عکسای جدیدش به این شکل بالا هستش! در ادامه هم مقایسه ای از قدیم و حالای الهام حمیدی را می بینید!

ELHAM-HAMIDI-VAGHTESOBH-2

بارداری پشت هم و عجیب الهام حمیدی

اما همانطور که گفتیم الهام حمیدی دو فرزند خود را پشت هم باردار شد و به دنیا آورد که به گفته برخی کاربران چون سن و سال خانم بازیگر کم نیست خواست تا بچهاشو با هم بزرگ کنه و خلاصه از وقتش نگذره. 

به تازگی الهام حمیدی را در تلویزیون برای گفتگو آورده بودند که وی از دختر و پسر نوزادش و حس عجیبش گفت. جدا از اینها از اونجایی که خانم بازیگر بسیار قرتی تر از چیزی هستند که شما تصور می کنید و در تلویزیون دیده اید، به همین دلیل چهره با حجاب و ساده او در تلویزیون که خیلی وقت بود مخاطب ندیده بود با نظرات جالبی همراه شد. 

ناگفته نماند اسامی پسر و دختر خانم الهام حمیدی ، الوین و ماهلین می بشاد که برای کاربران تازگی داشت و عده ای هم که همیشه در صحنه هستند و منتظرند تا چیزی را مسخره کنند به تمسخر گفتند. البته که انگاری جدیدا مد شده بازیگران اسمای جدید و عجیب رو بچهاشون میزارن تا یک وقت از دیگری در کلاس گذاشتن عقب نمانند!

موی بلوند و بلند الهام حمیدی

از این ها که بگذریم تو این مدتی که کنسرت ها زیاد شده بازیگران خانم چپ و راست تو سالن های مختلف برای کنسرت خواننده های مختلف نیز هستند. به تازگی هم الهام حمیدی برای اجرای رضا بهرام رفته بود که آقای خواننده هم اسم ایشون رو در سالن میگن و خلاصه خانم بازیگر هم رخی از خود نشون میده. در ادامه ویدیویی که خود الهام حمیدی منتشر کرد را مشاهده می کنید.

البته این اولین باری نبود که الهام حمیدی به کنسرت رفته و خانم بازیگر در کل علاقه زیادی به رفتن کنسرت خوانندگان مختلف دارد.

Untitled

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

الهام+حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها