|

اگه قصد دارید بوتاکس خود را تو چشم همه فرو کنید از "الهام حمیدی" سلطان بوتاکس ایده بگیرید!

Elham hamidi shayanews

تو استوری جدید الهام حمیدی مدل چشم و ابروهای خانم حسابی مورد توجه قرار گرفت. البته این فقط یکی از جنبه های عکسی بود که الهام حمیدی منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

الهام حمیدی از بازیگران خوش چهره سینما و تلویزیون است. خانم حمیدی که بعد از ازدواج دومش و به دلیل تولد دو فرزندش خیلی در اینستاگرام و فضای مجازی حضور پرنگی نداشت این روزها دوباره در اینستاگرام فعال شده است.

به گزارش «شایانیوز» الهام حمیدی که با خائن کشی مسعود کیمیایی در جشنواره فجر چهلم حضور داشت البته جزو بازیگران نقش اصلی فیلم نبود اما به هر حال تجربه کار با مسعود خان کیمیایی هرچند نقش کوتاه هم باشد برای بازیگران فرصت ارزشمندی است.

الهام حمیدی جزو بازیگرانی است که در فضای مجازی هم پرکار و فعال است. خانوم بازیگر که نزدیک 4 میلیون دنبال کننده دارد هر از گاهی به سراغ تبلیغات اینستاگرامی هم می رود. الهام بیشتر برای مراکز و کلینیک های زیبایی و مزون های لباس تبلیغ می کند.

تبلیغ الهام حمیدی برای یک مرکز جراحی بینی

این هم تبلیغ الهام حمیدی برای یک مزون لباس

الهام حمیدی جمعه تصویری آسانسوری از خودش منتشر کرد که مدل چشم و ابروی خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت. الهام در عکس نوشت چه جمعه ای زیبایی خواهد بود وقتی بهترین ها را برای دیگران بخواهید.

2797175_442 (1)

از این تصویر می توان دو تا برداشت متفاوت داشت. برداشت او که احتمالاً مدنظر خانوم بازیگر هم بوده این است که از چهره‌ی الهام حمیدی در این عکس مشخص است که در حال خواستن تمام خوبی‌ها برای دیگران از اعماق وجودش است.

اما برداشت دوم که کمی شوخی و طنز داره:

اگر قصد بوتاکس کردن دارید و مقدار بالا رفتن ابروهایتان برایتان مهم است به شما پیشنهاد می‌کنیم، این عکس الهام حمیدی را به عنوان مثال نقض به دکتر خود نشان دهید!

جراحی زیبای الهام حمیدی

در چند سال اخیر با وجود اینستاگرام و مواردی که در آن تغییر کرده در پوشش و آرایش و سبک زندگی، تاثیرات خیلی زیادی روی خانم های بازیگر ایرانی نیز گذاشته و ظاهرا از روی چشم و هم چشمی و کلاس گذاشتن کارهایی می کنند که به کلی چهره و تیپشون رو عوض کرده.

الهام حمیدی دقیقا یکی از همین هنرمندان است که جَو گرفته شده و راه به راه در حال قرتی بازی و آرایشگاه رفتن و زدنه استایل های ناجوره! البته که بعضی وقتا این کارا تنها برای خوشگل کرن خودشون نیست و برای تبلیغ اون سالن و مزون و... میرن. الهام خانوم تا یروز تو مزون های لاکچری در حال قر و قمیش و پُرو مانتو های پر زرق و برق بودن حالا هم در مطب آقای دکتر برای انجام کارهای زیبایی!

الهام+حمیدی

saminadaily_1641568109

البته حضور الهام خانوم در این مراکز زیبایی باعث تغییرات شگرفی شد و خانوم خانوما حالا حسابی با گذشته فرق کرده و به قولی کوبیده و از نو ساخته!

ELHAM-HAMIDI-VAGHTESOBH-2

البته خود خانم بازیگر خیلی این صحبت ها رو قبول نداره و در جواب کسانی که بهش می گویند کوبیدی و از نو ساختی این طور می گوید.

الهام حمیدی شادپوش یا اجق وجق پوش؟

الهام حمیدی بر این عقیده است که خوشتیپ تر از خودش ندیده و چهره اش هم کاملا نچرال می باشد. اما بهتره که بگیم الهام حمیدی عاشق تیپ های خاص از نوع اَجق وجق است که طرح و رنگ هایی بچگانه داشته باشد. این نوع استایل هم در یکی دو تا لباس از او دیده نشده، بلکه تا به حال تیپ های زیادی از خانم بازیگر در مراسمات مختلف دیده شده که با چنین تمی بوده و از نگاه خود متفاوت و خاص بوده! البته به باور برخی اینکه الهام خانوم رنگی می پوشه خیلی هم خوبه و اینها نشون از شاد و سرزنده بودن خانم بازیگر دارد.

bazigaran.pictures_1610540028

elhamhamidi_lover_1642015204

elhamhamidi_lover_1627549946

mezon_gallant_1637861690

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها