|

خروار خروار سوزن که خوراک "الهام حمیدی" شدن حسااابی؛ اینا مژه اس یا تِی دستی!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر محبوب جدیدا فیسی ساخته که لایه لایه پروتزه و میکاپ، زده تو کار اینستابازی و عکسی گذاشته از خودش که او رو کپ روح کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگران مشهور و مطرح سینما و تلویزیونه که این روزا گویا کلا حرفه اصلی خودش رو کنار گذاشته و داره با تبلیغات راه و بیراهش اینستا رو به خاک و خون میکشه. الهام حمیدی همچون بسیاری از بازیگران دیگه حسابی زده تو کار عمل های زیبایی و قصد داره با چهره جدیدی که واسه خودش ساخته بزنه رو دست بقیه سلبریتیا و اینطوری به شهرتی بیشتر از قبل برسه. البته الهام حمیدی همواره به عنوان یه بازیگر درجه یک در ایران محسوب میشه،  ولی بخاطر ظاهر آرا ویرا شدش کلا شده یه پا مدل جینگول مستون که کسی رو دستش نمیتونه بیاد!

الهام خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه استایل متفاوت و البته خیلی مجلسی نشون میده. این بازیگر که کلا علاقه زیادی به مدل شدن داره و اینقدر هم تو این کار حرفه ایه که دیگه نمیخواد گویا به بازیگری برگرده، این بار کل اینستا رو با تیپ خفنش زیر و رو کرد. الهام حمیدی با یه تیپ سر تا پا چیتان پیتان از خودش رونمایی کرده و با موهای بلوند عجیبش و یه کم فیس و افاده کلی ژینگول شده. البته این مدل استایل زدن که کلی هم گُل منگلیِ خانومو رسما عین روح کرده و با دیدنش به همه ثابت شد که چقدر این بازیگر ظاهرش رو کوفته و از نو ساخته!

Untitled

سوزنای ریز و درشتی که از سر و صورت الهام حمیدی بالا میرن!

الهام خانوم چند وقتی میشه که زده تو کار خودنمایی و سعی داره به هر طریقی که میتونه از تیپ و ظاهرش یا حتی از میکاپای غلتون روی صورتش پول دربیاره و تا هفت نسل بعدش هم بی نیاز بمونن از پولای کلونی که این خانوم به دست آورده. حتی نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که به راحتی از عملای جورواجورش عکس و فیلم میذاره تا با تبلیغاتش بتونه یه پول کلونی به جیب بزنه!

الهام حمیدی جدیدا داره حسابی کل آتلیه های تهرون رو میگرده که البته همشون هم بالا شهر هستن و فیس خانومو با ماله یه طوری میکنن که عروسکا هم اینقدر پوست صاف و آرا ویرای این بازیگر رو ندارن. از میکاپش که بگذریم که رسما غلتیده توش، مژه های قد تِی دستی خانوم دیگه واقعا شوربا رو از مزه برده و کم کم داره از کادر میکاپای خانوم میزنه بیرون!

t

fgd

حالا تصور کنین بعد از این همه چیتان پیتان خانوم بازیگر یهو با فیس وارفته و بدون هیچگونه میکاپی از خودش رونمایی کنه و همه رو بذاره تو کف. عکسی که الهام حمیدی با یکی از هزارون دوستش منتشر کرده بود به قدری خانومو بور و البته یخ طور نشون میداد و پروتزای کار شده تو فیسش قد غول چراغ جادو بودن که کلا میشه گفت رخ واقعیش رو به نمایش گذاشت  و ثابت کرد هر چی هست صدقه سر اون هم میک خفن و قطوره!

Untitled

تیپای گل و بلبل الهام حمیدی که سالها واسش زمان رفته!

الهام حمیدی علاوه بر اینکه واسه تبلیغات حاضره کلی سوزن موزن فرو کنه تو فیسش، از تیپ زدنش هم نگذشته و داره با امثال بهاره خانوم رهنما و نیوشا ضیغمی رقابت میکنه. این بازیگر یه جوری عادت کرده هر چی میخواد بپوشه بره تو مزونای گرون و هی با و پوشیدنشون پز بیاد که حد و حصر نداره.

بعضی اوقات هم با یه مانتوهای جینگولی میاد که رسما کپ تابلو نقاشی میمونه آدم دوست داره ساعت ها بهش نگاه کنه. یه دونه اش که اینقدری گل و بلبل و درخت داره که معلومه کلی زمان واسه طراحی و دوختنش وقت برده. حتی بعضی اوقات هم خانوم خانوما با یه تیپی از خودش رونمایی میکنه که او رو مشابه مدلای خارجی میکنه و کف همه رو هم میبره!

w

fggg

ds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها