|

"افسانه پاکرو" و دست نامحرمی که جنجالی شد؛ تیپ چشمگیر خانوم با سینه ریز طلاش!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بدون شک یکی از جذاب ترین خانوم های بازیگر سینما و تلویزون هست که این روزها البته دیگه تو ایران نیست و رفته ترکیه!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- افسانه پاکرو جزو جذاب ترین بازیگران سینما و تلویزیون است که البته خیلی هم فعال و پرکار نیست و یه جورایی گزیده کار محسوب میشه. خانوم البته یه چند سالی هم میشه که از ایران رفته و بیشتر ایام سال تو ترکیه هست و همین شاید مزید بر علت شده تا تو فیلم و سریال هایی که این روزها ساخته میشه و اتفاقاً تعدادشون هم کم نیست خبری از افسانه خانوم پاکرو نباشه.

افسانه خانوم پاکرو به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که با دیدنش آب دهنت هم نمیتونی قورت بدی، چون خانوم بدجور جینگول مستون کرده و با عینک جوشکاریش شده یه چی که نگم برات! این بازیگر که برعکس همه به جای اینکه نون دلشُ بخوره داره نون خاص بودن فرم چشمش رو میخوره، یهو با استایلای هالیوودیش روی هر چی مدل و اینستابازِ رو کم کرد و نشون داد بدجور حال دادن به خودشُ بلده! حالا اینکه قبلش چی شده که افسانه پاکرو یهو از این رو به اون رو شده رو فقط خدا داند و بس!

ee

خواستگار ترکیه ای افسانه پاکرو واقعی یا....؟

گفتیم که افسانه خانوم پاکرو چند سالی میشه که رفته ترکیه و بیشتر ایام سال رو اونجا هستن و حتی خانوم بازیگر تو یک فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه هم هست حضور داشت که البته این ایفای نقش خالی از حاشیه نبود و شایعه شده بود که بعد از این فیلم یوسف چیم بازیگر مطرح ترک به افسانه خانوم پاکرو ابراز علاقه کرده. البته خود افسانه خانوم به تازگی در یک گفتگوی اینترنتی این ابراز علاقه رو به کل تکذیب کرد و گفت با یوسف فقط و فقط دوسته!

البته ماجرای خواستگار و ازدواج افسانه خانوم پاکرو داستان زیاد داشته و یه مدت هر دوتا داداشی که سن شون به افسانه و آبجیش می خورد تو اینستاگرام خانوم پا پیش می زاشتن و از خانم تو دایرکت خواستگاری می کردند.

 

افسانه پاکرو و دست نامحرمی که جنجالی شد!

مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

تیپ چشمگیر "افسانه پاکرو" با سینه ریز طلاش

افسانه پاکرو چهره زیبا و نچرالی دارد که چشم های رنگی هم او را بسیار دلنشین و جذاب کرده است.افسانه پاکرو می گوید دوست ندارد مرکز توجه باشد و می خواهد راحت زندگی کند و بتواند در کنار مردم قدم بزند بدون اینکه کسی به او توجه کند. احتمالاً این ترکیه رفتن خانوم هم به همین خاطره که کسی اونجا نمی شناسش و راحت میتونه زندگی کنه.

afsanehpakroo_1611407943_1 afsanehpakroo_1633541318_7

وقتی پیج خصوصی افسانه پاکرو حسابی سوژه داره واسه دیدن

پیج افسانه پاکرو حالا به هر دلیلی که خودش میدونه و ما نمیدونیم پرایوت هستش و ابتدا باید پیج به این بزرگی رو فالو بفرمایید سپس چشمتون به جمال عکس های خانوم خانوما روشن شه که خب به نظر میاد این کار برای جذب فالوور بوده!

اما از این ها که بگذریم پیج افسانه پاکرو پره از عکس و فیلمای جذاب و جورواجور خودش که باعث میشه تا حوصله هوادار سر نره چرا که برخی از هنرمندانمون هستن که بدون توجه به دسوت درانشون، بیشتر فعالیتشون در پیج موارد کاری و سینمایی و این موارده! اما افسانه پاکرو این مدلی نیست که خب نکته بسیار مثبت این خانوم بازیگر اینه که علاقه ای به میکاپ های غلیظ ندارد و از فیلتر های عجیب و پ ل ن گ کُنه اینستا هم انگاری خوشش نمیاد و استفاده نمیکنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها