|

"افسانه پاکرو" با این تیپ مثل عروسک ناز شده؛ تو فیلم ترکیه ای آقا چرا لمسش میکنه!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو که به ترکیه رفته هر از چند گاهی تصاویری جذاب از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند اینبار هم عکس هایی دلبرانه در برف گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

افسانه پاکرو بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی می باشد که در سینما و تلوزیون سابقه کاری خوبی دارد اما چون خانم بازیگر از شهرت و حاشیه فراری است و علاقه ای ندارد شاید چندان نامش بر سر زبان ها نباشد. افسانه پاکرو نزدیک به 40 سال سن دارد اما همچنان در عین نچرال بودن و سادگی زیبایی خود را دارد.

به گزارش«شایانیوز» افسانه خانم چند سالی می شود بسیار کم کار شده و خیلی او را در تلویزیون یا سینما نمی بینیم. البته این کم کار شدن باعث نشده که افسانه خیلی دچار حاشیه شود و به مانند بسیاری از همکارانش که وقتی کم کار می شوند همش آن ها را در اینستاگرام می بینیم اما به واقع افسانه پاکرو با وجود زیبایی چهره ای که دارد اما از هنرمندان بی حاشیه در فضای مجازی است.

افسانه پاکرو مدت هاست که در ترکیه به سر میبرد و حتی در فیلم هم ایفای نقش داشته اما از اونجایی که همانند بسیاری از هنرمندان کشف حجاب نکرد و عمل اشتباهی هم نداشت، هیچ گونه حرف و حدیثی پشت سرش به وجود نیامد. وی در اینستاگرام بیش از 640 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند و به تازگی هم تصاویری از خود در برف با تیپ زمستانه منتشر کرد که با کلی نظر و کامنت مثبت همراه شد.

afsanehpakroo_1643737415_1

afsanehpakroo_1643737415_3

afsanehpakroo_1643737415_4

afsanehpakroo_1643737415_5

افسانه پاکرو: سینمای ایران بازیگر خوشگل فقط میخواد!

اما یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو بازیگر اهوازی سینمای ایران مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود.

او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

این بازیگر زن جوان می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید!

متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود.

afsanehpakroo_1634395476

افسانه پاکرو همیشه با یقه ای باز!

اما این طور که معلوم است افسانه پاکرو هم مانند بسیاری از هنرمندان خانم علاقه ای به حجاب ندارد و همیشه با سر و گردنی باز تصاویرش را منتشر می کند. اما اینبار در عکس هایی که پست کرد با ژست هایی تحریک آمیز و یقه ای بسیار باز می باشد که اگر اون تیکه روسری کوتاه رو هم بر روی سر نداشت سنگین تر بود!

این بازیگر بی حاشیه با این سر و وضع حاشیه دار شد. در ادامه تصاویر جدید او را مشاهده می کنید.

afsanehpakroo_1633541318_7

afsanehpakroo_1633541318_5

جنجال دست نامحرم روی صورت خانم بازیگر

همانطور که گفتیم افسانه پاکرو مدت هاست که به ترکیه مهاجرت کرده و در آن جا فعالیت سینمایی دارد. اما مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در شهر اهواز می باشد.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامهوی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

افسانه و خواهرش و خواستگاران صف کشیده!

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان ، دوقلو هستند ، این دو علاقمندی هایشان ، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

افسانه پاکرو که هنوز ازدواج نکرده می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم.

مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی