|

تیپ چشمگیر "افسانه پاکرو" با سینه ریز طلاش؛ خوشگلِ چشم رنگی دل همه رو تو بردی!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر مطرح و شناخته شده سینما در اینستاگرامش عکسی با زیبا و جذاب از خود به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
9

افسانه پاکرو بازیگر خوشگل سینما و تلویزیون و تئاتر است که باوجود چهره اینکه نزدیک به 40 سال سن دارد اما همچنان بسیار جوان و خوشگل مانده است. افسانه خانم چند سالی می شود بسیار کم کار شده و خیلی او را در تلویزیون یا سینما نمی بینیم. البته این کم کار شدن باعث نشده که افسانه خیلی دچار حاشیه شود و به مانند بسیاری از همکارانش که وقتی کم کار می شوند همش آن ها را در اینستاگرام می بینیم اما به واقع افسانه پاکرو با وجود زیبایی چهره ای که دارد اما از هنرمندان بی حاشیه در فضای مجازی است.

به گزارش «شایانیوز» افسانه پاکرو چهره زیبا و نچرالی دارد که چشم های رنگی هم او را بسیار دلنشین و جذاب کرده است.افسانه پاکرو می گوید دوست ندارد مرکز توجه باشد و می خواهد راحت زندگی کند و بتواند در کنار مردم قدم بزند بدون اینکه کسی به او توجه کند.

afsanehpakroo_1611407943_1

afsanehpakroo_1603128380_5

اما یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو بازیگر اهوازی سینمای ایران مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود.

او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

این بازیگر زن جوان می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید!

متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود.

افسانه پاکرو به تازگی با انتشار پستی صفحه اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

afsanehpakroo_1636975578_1

خانم بازیگر در پیچ شخصی خود نوشت:

آن که به دیگری ، فقط برای منفعت خودش، به راحتی صدمه میزند، در مغزش چه میگذرد و چطور خود را قانع میکند؟ چطور شب ، راحت میخوابد؟

تنها میدانم که خطا کار ، همیشه خود را بیگناه و دیگری را مقصر میداند. خوب نقش بازی میکند و بی هیچ منطقی، همیشه طلبکار است.

افسانه و خواهر عزیزش سعیده

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان ، دوقلو هستند ، این دو علاقمندی هایشان ، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

Untitled

بیوگرافی افسانه پاکرو:

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در شهر اهواز می باشد.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامه

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

afsanehpakroo_1549284420_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا زیبا و دوست داشتنی هستن

  • حیدر علی رحیم پور ارسالی در

    سلام ببخشید بنده مخالفم مرتب هنر مندان توی انتر نت می گذارید مکر آنها چه کردند بابا برید؟ سر گذشت بسیجی هار که هنر کردند بزاریدیک خانم بازی کر رفته کدام کشور چکار کرده بابا آدم خجالت می کشد همش از بازی گران حرف میز نید بابا از قهر مامان کشور حرف بزنید از شهدا بگید که جو نشان دادند این کشور سر بلند شده بابا فلان خانم بازی گر کشف حجاب کرده ول کنید آنهارا هنر شهدا رزمنده گان کردند بخدا وقتی میبینم همش از بازی گران حرف میز نید از خودم خجالت لت می کشم

  • یوسف ارسالی در

    خیلی خیلی خیلی دوستش دارم، یوسف از مشهد
    اگه ببینمش یک سرویس طلا براش میخرم

  • 🤗💖 ارسالی در

    بازیگر خوبی هستن ایشون و واقعا نقششون خوب بازی میکنم🤗🤗😌💗💖

  • سعیده ارسالی در

    افسانه عزیزم لطفا همینطور بمون 💋💋💋

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاافسانه خانوم زیباهستن😍

  • اکبر ارسالی در

    خیلیم زشته حالم به هم خورد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی