|

وقتی همه تو صَف دماغ بودن خدا چشمای "افسانه پاکرو" رو میکشیده؛ زیر رقص نور رفت فضا

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگران نچرال فیس و با استعدادی می باشد که جدیدا پیجشو به دلیل انتشار این تصاویر جذابش پرایوت کرده!!

لینک کوتاه کپی شد
24

شایانیوز- افسانه پاکرو یکی از هنرمدانی جذاب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که مدتهاست خبری ازش تو این عرصه نیست. البته که دلیل این موضوع نبود خانوم بازیگر در ایران بود و ترکیه به سر میبرد. اما حالا مدتیه که دقیق مشخص نیست افسانه پاکرو ایرانه یا ترکیه که خب احتمالا شما هم از این موضوع خبردار نبودید چرا که افسانه پاکرو دختری آروم و بی حاشیه اما در عین حال فعال و پرتلاشه و علاقه ای به جار زدن نداره.

افسانه پاکرو شاید همین الان هم به عنوان مهاجرت کرده باشه اما بدون هیچ جنجال و کشف حجابی کارش رو انجام داده و کسی رو هم مقابل خودش قرار نداد که هیچ، طرفداران بسیاری هم داره. افسانه خانوم پاکرو هم در سینما حضور داشته و هم در تلویزیون اما این روزا که شبکه خانگی حسابی رفته رو بورس و همه بازیگرا دارن ازش به نحوی استفاده می کنن، افسانه پاکرو خبری ازش نیست!

این بازیگر دهه شصتی که البته سن و سال کی نداره اما چهره ای بیبی فیس و ظریف داره، نزدیک به 700 هزار کاربر دنبال کنندش هستند که دوست دار خانوم بازیگرند و برای هر عکس و فیلکش حسابی غش و ضعف میرن. خانوم پاکرو هم کم نمیذاره و با ژست و اطوارهایی عجیب بیشتر نظر هارو به خودش جلب میکنه که در ادامه تازه ترین هاشو مشاهده می کنید.

وقتی خدا به افسانه پاکرو یه نگاه ویییژه داشته...

پیج افسانه پاکرو حالا به هر دلیلی که خودش میدونه و ما نمیدونیم پرایوت هستش و ابتدا باید پیج به این بزرگی رو فالو بفرمایید سپس چشمتون به جمال عکس های خانوم خانوما روشن شه که خب به نظر میاد این کار برای جذب فالوور بوده!

اما از این ها که بگذریم پیج افسانه پاکرو پره از عکسای جذاب و جورواجور خودش که باعث میشه تا حوصله هوادار سر نره چرا که برخی از هنرمندانمون هستن که بدون توجه به دسوت درانشون، بیشتر فعالیتشون در پیج موارد کاری و سینمایی و این موارده! اما افسانه پاکرو این مدلی نیست که خب نکته بسیار مثبت این خانوم بازیگر اینه که علاقه ای به میکاپ های غلیظ ندارد و از فیلتر های عجیب و پ ل ن گ کُنه اینستا هم انگاری خوشش نمیاد و استفاده نمیکنه.

شاید اصلا یکی از دلایلی که مخاطب افسانه پاکرو رو دوست داره اما چهره ای مثل خانوم بهاره رهنم مدام در حال فحش خوردنه همین موارد باشه که دم به دقیقه از خودش چهره ای جدید نشون نمیده و دنبال جنجالم نیست!

Untitled

کامنت جالبی که جناب کاربر برای افسانه پاکرو گذاشت!

افسانه پاکرو برخلاف بسیاری از هنرمندان خانوم در سینمای امروز اهل پروتز و ژل و تیغ جراحی هم نیست که خب البته خدا هم با افسانه خانوم خوب تا کرده و چهره ایشون رو زیبا آفریده و اعتماد به نفس خوبیم که این بازیکر داره باعث شده تا از این موارد دور باشه.

افسانه پاکرو دیگه دم دمای رسیدن به چهل سالگیشه اما همچنان زیبایی خاص خودش رو داره. شاید بگین چقدر ازش تعریف کرد که خب بین خانومای بازیگر امروزی چنین اخلاق هایی تعریفی هم هست! در ادامه آخرین پست منتشر شده توسط وی را مشاهده می کنید که  به قول یکی از کاربران حتی لباس ساده و گشادم میپوشه باز بهش میاد!!!

Untitled

Untitled

جنجال دست نامحرم روی صورت افسانه پاکرو

همانطور که گفتیم افسانه پاکرو مدت هاست که به ترکیه مهاجرت کرده و در آن جا فعالیت سینمایی دارد. اما مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

البته که افسانه پاکرو همانند همه آدما بی ایراد هم نیست و خیلی از کاربران ب این عقیده اند که افسانه پاکرو اونقدری اعتماد به نفسش بالا رفته که دیگه تبدیل به غرور شده و حالا خانوم خانوما با لحنی پر ادعا صحبت میکنه!

Untitled

بیوگرافی جالب افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    سلام واحترام خانم افسانه پاکرو قلبمی💚سلامت وپایدارباشین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها