|

وقتی نوید محمدزاده واسه فرشته خط قرمز مرمز حالیش نی؛ تیپ غربتی خانوم که باس چشارو بست!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی از بازیگرای به نام و با استعدادیه که در چند سال اخیر تغییر به شدت زیادی در استایلش داشته و حالا ناباورانه تیپ میزنه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای سینمای ایرانه که البته اصالتی افغانستانی داره و سالهاست در ایران و سینمای ایران حضور داره. فرشته حسینی در ابتدای کارش لهجه ای افغانستانی داشت اما حالا درست به مانند ایرانی ها صحبت میکنه و خب از اونجایی که استعداد خوبی در بازیگری داره تونست به جایگاه قابل توجهی در این عرصه دست پیدا کنه. فرشته حسینی البته که این موقعیت رو در کنار نوید محمدزاده پیدا کرد چرا که تا قبل از قرار گرفتن در کنار نوید، چندان به اسم و رسم شناخته نمیشد و حتی کسی نمیدونست که خانوم خانوما ایرانی نیستند اما حالا فرشته خانوم از هنرمندان کاملا به نام کشور محسوب میشن!

فرشته حسینی در مدتی که بسیار مشهور و شاخ شد حالا فعالیت بیشتر و شاخ تری در اینستاگرام داره و کاملا حس غرور رو میشه در وی حس کرد و دید چرا که خب بالاخره هرچیم که نباشه در حال حاضر همسر فردی همچون نوید محمدزاده هستش که در بازیگری خودش رو ثابت کرده و حالا هنرمندی موفقه!

اما در ادامه تصویری از فرشته حسینی مشاهده می کنید که با استایل جدیدشه اما از خوبیای خانوم خانوما اینه که انگاری اهل آرایش نیستند و از اون مدلان که اعتماد به نفس بالایی در رابطه با چهشون دارن. ناگفته نمونه این قضیه هم از نوید نشات میگیره چون فرشته خانوم قبلا آرایش های رنگ داری میکرد و حالا زده تو فاز اروپایی!

unknown_280142328_1181602242614277_6089423759271748032_n

خب خانوم خانومارو با ظاهر حال حاضرش مشاهده کردیم اما در ادامه تصاویری هم از خانوم خانوما می بینیم که برای سن پایین ترشه اون موقع ها که هنوز نویدی در کار نبود!

e9fc678b-38a7-4dee-ab26-5da9246dcd21

فرشته+حسینی

فرشته و نوید با هم چفت شدن و شدن دو تا ادم جدید الخلقه!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده در کنار هم تبدیل به دو فرد جدید شدند. فرشته حسینی که قبلا با استایل هایی عادی دیده میشد حالا تریپایی میزنه که شاید در کشور انگشت شمار باشن اینجوری بپسندن! در این حددددد ....

فرشته حسینی البته که این جرئت و جسارت رو از نوید میگیره و کلا این مدلیه که اگه کسیم بهش گیر بده میسپره دست نوید محمدزاده تا جوابشو بده و روبروی همه وایسته!

مثلا در ادامه نمونه ای از عجیب بازیای این زن و شوهر رو مشاهده می کنید که همین چند وقت پیش تصویری از خودشون منتشر کردن که دیگه عاااقبت عجیب بودن بود! 

فرشته+حسینی+(1)

فرشته در این تصویر ظاهرا کچل کرده و از آیتم هایی حیوانی در استایلشون استفاده کردند که خب البته با انتقادات کاربران هم همراه شد که چرا این حجم از پوست حیوانات در استایلی این دو نفر استفاده شده و عین خیالشونم نیست!

تغییر شاخدار نوید خان تو دهه نود! زیرخاکی ...

البته که اگه فکر می کنید نوید محمدزاده از اول این مدلی بوده سخت در اشتباهید چرا که آقای بازیگر به مرور با شهرتی که پیدا کرد تصمیم گرفت تا سبکی خاص برای خودش داشته باشه و حالا لباس پوشیدن وی شده به نوعی امضای نوید محمدزاده!

ویدیویی از نوید محمدزاده در اوایل دهه نود وقتی که هنوز مجری برنامه "دوستان" در شبکه جام جم بود رو ببینیم که نوید خان تو دهه نود چه تغییر شگرفی داشته!

یه چیزای باحال در رابطه با نوید و فرشته!

نوید محندزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نودی و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

Untitled

فرشته+حسینی (1)

از نکات جالب نوید محمزاده اینه که در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

نویدمحمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    از دوتا شون بدم میاد

  • مهدی ارسالی در

    خوش شانس ترین دختر افغان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها