|

وقتی "نوید محمدزاده" واسه فرشته کاری نکرد و خانوم دست به کاره؛ چه باندانایی پوشید!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی از بازیگرای ممنوع التصویری هستش که بعد از اون جریان خبری ازش نبود اما به تازگی تصویری دیگر و خاص منتشر کرد و باز جنجال ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی و نوید محمدزاده از هنرمندان به نام و جذاب سینما بودند و هستند که البته با حرکت نه چندان جذابشون فعلا خونه نشین شدن! فرشته حسینی یه دختر دهه هفتادی با اصالت افغانستانی است که سالهاست در ایران زندگی میکنه و مشغول به کاره. خانوم خانوما سنشون به یک چهارم قرن قد میده اما اسم و رسمی که دارن فراتر از این حرفاست که خب اونم دلیل داره! فرشته حسینی یه بازیگر ساده و کمتر دیده شد بود تا اینکه با چهره ای به نام نوید محمدزاده ازدواج کرد و شد شاخ مجلس!

حالا چرا میگیم شاخ؟ چون فرشته خانوم تا پیش از این حتی جسارت پوشیدن سبک لباسی که دوست داشت رو هم نداشت و با قرار گرفتن کنار نوید خان به این هدف رسید و رفته رفته کمال همنشینی در هر دو اثر کرد و حالا این دو بازیگر ظاهر و رفتارهایی دارند که هر کسی نداره! نمونش همون جریان ممنوع التصویر شدنشون!! قطعا میدونید که این زوج به چه علت ممنوع التصویر شدن اما اگر هم نمیدونید در ادامه خواهیم گفت.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعد از جریان بوسه جنجالی که در جشنواره کن داشتند و در مقابل دوربین ها این حرکت رو زدند، نظرات بسیااار مختلفی به سمتون همچون سیل روانه شد. خب نوید خان هم که کم نمیاره اومد که با ابهت این رفتار رو توجیح کنه اما در نهایت به ممنوع التصویری ختم شد! این زوج دیگه حرف و عکس و حرکت خاصی ازشون دیده نشد و از دور خارج شدن تا اینکه به تازگی فرشته حسینی از خود تصویری منتشر کرده که باز هم خانوم خانوما مرزهارو بیش از بقیه بازیگران رد کرده با لباسی نامتعارف می باشد! ناگفته نمونه ظاهرا آقایی که در عکس هستند برادر خانوم خانوما می باشند اما یقین نیست!

ujy

اما جواب جالبی که نوید محمدزاده در رابطه با اون حرکت داده بود هم بیشتر حرص همرو درآورد. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

وقتی فرشته حسینی با نوید شده قُلدررر!

فرشته حسینی تا قبل از ازدواج با نوید و علنی شدن رابطشون چندان دیده نمیشد که هیچ، تازه جرئت حتی پوشیدن لباس های ریسکی رو هم نداشت. فرشته خانوم درست بعد از ازدواجش کم کم شبیه به نوید محمدزاده شد و جسور شد چرا که در کنار مردی قدرتمند بود و همونطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید اگر در حاشیه و پرسش و پاسخی هم فرو میرفت نوید جوابگو بود و هست!

فرشته حسینی در گذشته استایل هایی ساده و بدون ریسک رو انتخاب میکرد اما حالا او را با تیپ هایی نامتعارف و عجیب می بینیم! این گفته ها واقعیت است و قصد خراب کردن این بازیگر جوان نیست اما حتی شهرت و اعتبار فرشته حسینی نیز بعد از ازدواج با نوید بود که بالا گرفت و او را در این حد به پیشرفت رسوند!

Untitled

زوجی جذابی که مرموز نشون میدن!

در ابتدای ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی نظر خیلی از کاربران منفی بود و واکنش های تندی بود که به سمت این زوج روانه میشد به خصوص فرشته!

فرشته حسینی به دلیل اینکه اصالتی افغانستانی دارد خیلی ها او را در سطح و اندازه نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی نمی دانستند اما خب چیزی که مشخص بود نوید علاقه زیادی به متفاوت بودن داشت و دارد و شاید اصلا یکی از دلایل این ادواج هم شکستن برخی هنجار ها و نژاد پرستی ها بود.

Untitled

این زوج در سریال شبکه خانگی "قورباغه" هم بازی بودند البته در نقش خواهر و برادر اما ظاهرا در واقعیت موضوع چیز دیگری بود و بعد از تموم شدن این سریال همه چیز برملا شد. البته که به خواست خود نوید و فرشته مدتی بود که تصاویر آن ها منتشر میشد و ست هایی ریز اما واضح از این دو دیده میشد که از چشم کاربران تیزبین خارج نبود و وایرال شد.

در آخر هم چند ماه پیش به طور علنی نوید محمدزاده و فرشته حسینی عقد کردند و حالا تازه خیلی از نظرات به سمت آن ها مثبت تر شده و کاربران نگاه بهتری به این زوج دارند مگر اینکه دوباره استایل ناجوری از آن ها ببینند که البته اون هم داره عادی میشه!

اما در کل نوید محمدزاده مقتدرترین پیج اینستاگرام در میان سلبریتی ها معرفی شده خودش نیز از شخصیت و اقتدار خوبی برخورداره اما اینطور که از فیلم و عکس ها مشخصه فرشته حسینی اغلب در مراسماتی که به تنهایی حضور پیدا میکنه کمی مظلوم تر و آروم تر به نظر میاد اما در کنار نوید همیشه اعتما به نفس بالاتری داره!

Untitled

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

Untitled

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها