|

"افسانه پاکرو" با سن و سالی عجیب انقدر جَوون و ناز مونده؛ بازی خانم تو فیلم ترکیه ای!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر جذاب ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده تصویری بسیار نزدیک اما خوشگل از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

افسانه پاکرو بازیگر خوشگل و جوان ایرانی می باشد که البته سنش 40 ساله است اما چهره ای شاید ده سالی کوچکتر باشد و همچنان ناز و نچرال در میان بازیگران خانم است که اغلب هم از آرایش ها کمی استفاده می کند.

به گزاش«شایانیوز» افسانه پاکرو برخلاف خیلی ها که اتفاقا با حواشی بیشتر شناخته شدند تا استعداد، بسیااار از حاشیه و سر زبان ها بودن بیزار است و به گفته خودش شهرت را هم دوست ندارد اما خب بازیگری را علاقه مند است و معروفت هم پشت بند هنرپیشه بودن میاد.

اما افسانه پاکرو مدت هاست که ترکیه به سر می برد و به همین دلیل بی سر و صدا بونش حتی خیلی ها نمی دانند این هنرمند مدتیست در ایران حضور ندارد و ترکیه فعال است. وی در اینستاگرام نیز بیش از 640 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند و به تازگی هم تصویری خیلی نزدیک از خود منتشر کرد که به مذاق کاربران خوش آمد.

afsanehpakroo_1639669082

دلبری خانم بازیگر هنگام نصیحت کردن!

افسانه پاکرو در ترکیه هنوز کشف حجاب نکرده اما بیش از مدت ها پیش ویدیوی از خود به اشتراک گذاشت و درباره کرونا صحبت هایی کرد.

او در این ویدیو جدا از حرف های درستی که میزند، چهره ای بسیار زیبا دارد و البته مژه هایی بلند که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد و با کامنت هایی خفن همراه شد. البته که یکسری هم نظراتی منفی داشتند و او را مغرور و پر اعا خطاب کردند! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

افسانه پاکرو: لج مردم را درآوردم!

افسانه پاکرو در سریال «تکیه برباد» نقش عاطفه را ایفا کرد که دختری بلند پرواز و محجبه بود که توسط آقای سن بالا اما پولدار بیخیال خانواده و چادرش شد و به دنبال ثروت و خواسته های بزرگش رفت.

افسانه پاکرو می گوید با این نقش حرص مردم را در اوردم اما در آخر وقتی که فهمیدند من نیز فریب خوردم با من همراه شدند و نظراتشان برگشت!

وی همچنین در ارتباط با بلندپروازی‌های عاطفه معتقد است: چیزی که عاطفه می‌خواهد سطحی نیست او دوست دارد مثل شاهزاده‌ها زندگی کند و این غیرعادی نیست.

بازیگر نقش «عاطفه» در گفت‌وگویی درباره‌ی نقش خود توضیح داد: دختری که بلندپروازی‌ها و آرزوهایی دارد، شاید هم به دور از ذهن عامه مردم باشد و نتوان گفت خواسته‌هایش مثل اجتماع است. ذات آدم‌ها مهم است و ذات عاطفه نیز اینگونه بود که او را از خانواده‌ای که افراد قانعی بودند متمایز می‌کرد ولی نسبت به آن هم پایین‌تر بود اما خواسته‌هایش بزرگ.

iran_actor_actress_1593842891_1

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

afsanehpakroo_1552047969_1

afsanehpakroo_1563788401ماجرا دو قلوهایی که خواستگار افسانه و خواهرش بودند!

افسانه پاکرو که هنوز ازدواج نکرده می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم.

مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود!

افسانه-پاکرو-و-خواهرش

بازی افسانه پاکرو در فیلم ترکیه ای!

البته افسانه پاکرو انگار چند سشالی می شود به ترکیه مهاجرت کرده و در فیلمی ترکیه ای هم ایفای نقش اشته اما با حجاب. در این فیلم پژمان بازغی نیز حضور دارد.

افسانه پاکرو

afsanehpakroo_1542202484

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ۳۸ساله است نه ۴۰ ساله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی