|

خوشتیپ جان با شلوار زاپ‌دار اینجوری تیپ بزن؛ همه چی راجع به مانتو و شومیز ستش

شلوارهای زاپ دار جزء محبوب ترین شلوارها هستند چه طرفدار استایل رسمی باشید چه اسپرت با این شلوارا میتونید حسابی تیپ بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شلوار زاپ‌دار جنس‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که محبوب‌ترین جنس آن، جین است. جین زاپ‌دار امروزه بیشتر مورد علاقه‌ی نسل جوان‌تر است. از محبوب‌ترین رنگ‌های آن می‌تواند به آبی روشن، آبی تیره و سورمه‌ای و مشکی اشاره کرد. اینکه در کدام قسمت شلوار پارگی وجود داشته باشد یک مورد سلیقه‌ای است. بعضی از شلوارهای زاپ‌دار فقط در قسمت زانو پاره هستند؛ اما مدل‌‌های زیادی وجود دارد که زیر زانو، قسمت‌های ران و یا حتی پشت شلوار نیز پاره است.

distressed-denim-2

شلوار زاپدار رو با چه مانتویی ست کنیم؟

فرقی نمی کند که شلوار جین زاپ دار تو چه مدلی داشته باشد؛ اسکینی باشد یا بوی فرند یا مام استایل یا پاچه گشاد! اندازه و تعداد پارگی های آن هم به سلیقه تو بستگی دارد. اگر طرفدار راحتی هستی، خوب است یک شومیز را با شلوار جین زاپ دار راحت و مورد علاقه ات ست کنی یا اگر دوست داری ظاهر تو کمی رسمی تر باشد، از یک مانتو جین با شلوار زاپدار استفاده کنید که امسال هم خیلی مد شده.

fe521be9e2c65656ddd8a75acde86cc1

اگر به استایل‌های رسمی‌تر علاقه دارید، می‌توانید شلوار زاپ‌دارتان را با یک بلوز و کفش پاشنه بلند ست کنید و یا آن را با تک کت و نیم‌بوت بپوشید. همچنین پوشیدن یک تیشرت تیره و کت ظاهر جذابی با شلوار زاپ‌دار برای آقایان می‌سازد. اگر طرفدار استایل اسپرت هستید، پوشیدن شلوار زاپ‌دار مورد علاقه‌تان با هودی یا یک کت چرمی به همراه یک جفت کتانی سفید گزینه‌ی بسیار مناسبی است. شلوارهای زاپ‌دار مام فیت و مام استایل به شما انتخاب‌های بیشتری می‌دهند.

2018-Ripped-Jeans-For-Women-3-700x1050

همان طور که گفتیم شلوار جین پاره یا زاپ دار می‌تواند استایلی شیک باشد، اما این در صورتی امکان‌پذیر است که برخی نکات را رعایت کنید؛ در غیر این صورت ظاهری شلخته به شما می‌بخشد و این اصلا خوب نیست!

در ادامه بایدها و نبایدهای پوشیدن شلوار جین پاره یا زیپ دار را مرور می‌کنیم:

۱. شلوار جین پاره یا زاپ دار اسلیم فیت را با کت بزرگ و عینک آفتابی بزرگ ست کنید؛ این کار به شما استایل ستاره‌های فیلم‌ها را می‌دهد.

۲. شلوار جین پاره فاق بلند را می‌توانید با بلیزهایی که آستین پف دارند و همچنین یک جفت کتانی سفید ست کنید؛ این ست استایلی زنانه و جذابه است.

۳. شلوار جین پاره را با لباس‌های خیلی گشاد نپوشید؛ این باعث می‌شود شلخته به نظر برسید. اگر خواستید لباس گشاد بپوشید، باید تعادل را حفظ کنید و شلوار اسلیم فیت انتخاب کنید.

۴. می‌توانید شلوار جین پاره را با یک ژاکت جین بپوشید. بهتر است رنگ ژاکت کمی روشن‌تر از رنگ شلوار باشد. با این ست باید تیشرت سفید بپوشید. استایل خود را با یک جفت بوت مشکی و یک گردنبد بلند کامل کنید.

۵. شلوارهایی انتخاب نکنید که بیش از حد پارگی دارند.

۶. می‌توانید با استفاده از چند اکسسوری، ظاهری زنانه‌تر به استایل‌تان ببخشید؛ اما نباید زیاده‌روی کنید.

۷. از پیراهن‌های طرح‌دار غافل نشوید. شلوار جین پاره با رنگ روشن به همراه پیراهن چهارخانه و کتانی سفید استایل مناسبی برای فصل بهار است.  

۸. شلوار جین پاره برای محفل‌ها و مهمانی‌های دوستانه مناسب است؛ اما برای جاهایی که باید استایل رسمی داشته باشید (مثل سر کار) این شلوار انتخاب مناسبی نیست.

ezgif.com-gif-maker (4)

با شلوار جین زاپ دار چه کیف و کفشی ست کنیم؟

می توانید شلوار جین زاپ دار را با اواع کیف و کفش ست کنی. در واقع نوع کفش یا کیفی که برای ترکیب با این شلوارها انتخاب می کنی ارتباطی با پاره بودن آن ها ندارد، بلکه باید به فرم و استایل شلوار توجه کنی. انواع صندل، کفش پاشنه دار، بوت و کتانی برای ست شدن با این شلوارهای جین مناسب هستند و اگر آن ها را به درستی انتخاب کنی، جلوه استایلت را به طرز عجیبی بالاتر می بری!

timuremek-GettyImages-464954986-56b9534b3df78c0b1367ddd3

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاس ارسالی در

    شلوار پاره در هرصورت پاره است با عوض کردن اسمش و مد بودن و ..... به با کلاسی و شیک پوشیدن تبدیل نمیشه جانا.
    عقلتون رو دست افرادی که خودشونم موندن چیکار کنن که جنسشون فروش بره ندید و عروسک دست اینجور آدما نشید که اونا سود کنن و به شماها بخندن. شلوار پاره یا همون زاپ دار شما مایه خجالته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها