|

آزاد یا دولتی دانشجویی و باید شیک باشی؛ با این مانتو و شلوارا میشی همونی که باید باشی!

اینکه تو دانشگاه چه لباسی بپوشیم که هم شیک و جذاب باشه و هم راحت سوال خیلی از دخترهای دانشجو ست پس با ما تو این مقاله همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
5

حالا که دانشگاه ها باز شدند و کلاس های درس حضوری برقرار شدند خانم های دانشجوها به لباس مناسب برای رفتن به محیط‌های آموزشی و فرهنگی نیاز دارند. اما خب با توجه به اینکه بیش از دو سال میشه که کرونا هست و همه آموزشها مجازی و آنلاین بودن خیلی از دختر خانوما هستن که ورودی جدید بودن و هنوز رنگ دانشگاه رو ندیدن اما دانشجو هستن و نمیدونن فضای دانشجویی چجوریه و اصلا چه لباسی مناسبه این فضاست.

به گزارش «شایانیوز» تیپ دانشجویی دخترانه درسته که مثل مدرسه و دبیرستان لباس فرم نداره اما قوانین خاصی برای پوشیدن لباس در این محیط ها وجود داره. مثلا اگه بخوام چندتایی از قوانین مهم دانشگاه ها رو بگم؛

- استفاده از مانتوهای جلو بسته

- یا اگه مانتوی جلو باز هم میپوشید باید زیرش تونیک بلند هم داشته باشید

- آرایش غلیظ ممنوع هست.

- شلوار کوتاه نباید بپوشید.

- ممنوعیت پوشیدن لگ، لگ شاین، و شلوار های خیلی اندامی 

اینها برخی از قوانین دانشگاه ها هستند و باید بخاطر داشته باشین که از مانتو و شلواری استفاده کنید که در طول روز هم باهاش راحت باشید چون تایم زیادی در دانشگاه هستید و باید استایل راحتی داشته باشید تا خسته و کلافه نشید.

69822572_474503479944487_2822942901073975552_n

خوب بیاید باهم بریم به سراغ اصل داستان یعنی مانتو دانشجویی

مانتوها بخش جدانشدنی پوشش خانم‌ها و دختران ایرانی به حساب می‌آیند و امروز برای هر رویداد و محل خاصی مانتوهای مخصوص به آن هم به بازار عرضه شده است. مانتوهای دانشجویی هم از قواعد خاصی پیروی می‌کنند که باعث می‌شود بتوان همه آن‌ها را در یک دسته جای داد. ما در ادامه چندتا از این مانتوها رو که مناسب محیط های دانشگاهی هستند به شما پیشنهاد می دهیم.

- مدل مانتو دانشجویی دخترانه اسپرت

مانتوهای دانشجویی اسپرت عموما جنسی از کتان دارند. این نوع پارچه علاوه بر این که بسیار بادوام است، ظاهری مناسب مکان‌های اداری و دانشگاه‌ها هم دارد. مدل مانتوهای دانشجویی عمدتا پارچه‌های ساده‌‍‌ای دارند و چند جیب برای کاربرد بهتر در آن‌ها تعبیه می‌شود.

manteau

- مانتو جلوباز دانشجویی

مانتوهای دانشجویی جلوباز نیز عمدتا ساده‌اند و در رنگ‌های روشن یا تیره در دسترس هستند. طول این قبیل مانتوها می‌تواند بسیار بلند باشد و تا مچ پا برسد یا کوتاه باشد و بین این دو سر طیف، انواع اقسام پوشش‌ها با طول مختلف هم وجود دارد.

manteau2

- مانتو دانشجویی دکمه دار مد تازه امسال

مانتوها دکمه دار هم یکی از انواع کلاسیک مانتوهای دانشجویی به حساب می‌آیند که امروز هم می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. بسیاری از دخترخانم‌ها هم این نوع مانتو را بدون بستن دکمه‌ها استفاده می‌کنند و از این نظر مانتوهای دانشجویی دکمه دار می‌توانند دو مدل مختلف داشته باشند.

manteau4

چه شلوارهایی مناسب محیط های دانشجویی هستند؟​

در کل استفاده از شلوار مام استایل، شلوار بگ، شلوار راسته، در استایل و تیپ دانشجویی دخترانه خیلی پرکاربرد و البته راحت هستند. شما تایم زیادی رو در دانشگاه هستین، پس بهتره از شلواری استفاده کنید که در طول روز راحت باشین و احساس خوبی رو داشته باشین تا براتون دانشگاه خسته کننده نباشه

مانتو-دانشگاهی-18

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها