|

این آیتم ها با "شلوار مام استایل" جور درمیاد و عالی میشه؛ همه چی راجب مانتو های سِتش!

شلوار مام استایل از گزینه های پرطرفدار بین خانم هاست که البته مثل جین جذب نیست و ریسک پذیری خودش رو داره اما با دونستن مواردی میشه جذاب شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

تا همین چند سال پیش شلوار های جین جذب هواداران بسیاری داشتند در حدی که شاید اگر شما شلوار های کمی گشاد تر استفاده میکردید دِمُده خطاب میشدید! اما در چند سال اخیر شلوار هایی با نام مام استایل و مام فیت ترند شده اند که خیلی هم دوست دار پیدا کرده اند و قانون جذب پوشی را شکستند.

به گزارش«شایانیوز» مام استایل به شلوار هایی گفته میشوند و فاق بلندی دارند تا حدی که روی شکم و پهلو را می پوشانند و تا بالای ناف میان. برخلاف جین های معمولی که ممکن است دو رنگ باشند این شلوار ها تک رنگ هستند و بیشتر هم در رنج آبی روشن دیده میشوند. این شلوار جین محبوب در بخش هایی به صورت مخروطی می شوند به این شکل که قسمت بالایی گشاد هستند و قسمت مچ پا تنگ تر میشوند، البته کمی! برخی مدل های مام استایل هم هستند که حالاتی راسته دارند.

ناگفته نماند که شلوار های مام استایل معمولا یا قدی کوتاه دارند و یا اگر هم بلند هستند به صورت تا شده به سمت بالا کوتاه میشوند که در آخر این است ظاهری که بیشترین طرفدار را دارد.

مام+استایل

شلوار مام استایل مناسب چه اندام هایی است؟!

شلوار مام استایل انتخابی مناسب و جذاب هم برای لاغر ها و هم برای افرادی که چاق هستند و دغدغه بد دیده شدن دارند. این شلوار جذاب را برای مناسبت های مختلف و یا فضا های مختلف میتوان استفاده کرد اما در صورتی که با آیتم های درست ترکیب شود در این حالت به شما استایلی فوق العاده و متفاوت خواهد داد. اما قبل از همه این ها به خصوص برای خرید عید بهتره که اول اندامتو بشناسی و بعد سراغ خرید شلوار جین بری!

اندام چاق هم میتونه بپوشه؟

اگر شما اضافه وزن دارید و از پوشیدن شلوار جین جذب بیزار و یا اذیت شده اید، شلوار های مام استایل حال شما را خوب خواهند کرد اما باید خلاقیتی کوچک به خرج دهید. اگر اندامتان ساعت شنی هستش و یا ران های بزرگی دارید مام استایل یک گزینه درست خواهد بود.

Untitled

مانتو مناسب برای شلوار مام استایل

این مدل شلوار ها که گشاد هستند بهتر است تا با مانتوهای کتی و یا مانتو های راحتی که شباهت به پیراهن مردانه دارند پوشیده شود اما نکته مهم این است که باید مانتو کوتاه باشد تا جلوه زیبایی به استایل شما بدهد.

اگر هم تمایل به پوشیدن مانتو های بلند دارید بهتر است که مانتو نیز گشاد باشد و جذب نباشد و ترجیحا جلو باز باشد تا ترکیبی درست و زیبا شود.

Untitled

کفش های مناسب برای شلوار مام استایل

شلوار مام استایل از آیتم هایی می باشد که شما می توانید با هر نوع کفشی آن را بپوشید. اما کتونی سفید از گزینه های بسیار جذاب و همیشگی برای این شلوار می باشد که برای بیشتر فضاها هم میتوان از آن استفاده کرد مثل قرار دوستانه و یا کافه گردی و خرید و سفر و...!

اما برای شلوار های مام استایل کفش های پاشنه دار هم بسیار ظاهر خوشگلی رو به شما میدن و کفش های اسنیکرز و کالج را هم به خوبی میتوان با مام استایل ست کرد.

pink-satin-blouse

هودی، شومیز و تیشرت انتخابی خوشگل برای شلوار مام استایل

تیشرت که از گزینه های بسیار جذاب برای شلوار های مام استایل هستش که ترجیحا باید اُور سایز باشد و داخل شلوار برود. اما بافت های کوتاه دخترانه برای فصل های خنک و هودی های تا کمر نیز برای این نوع شلوار جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

شلوار مام استایل را هم میتوان برای مراسمات نیمه رسمی نیز انتخاب کرد و آن را با یک شومیز مناسب ست نمود تا استایلی متفاوت از بقیه را داشته باشید.

Untitled

با شلوار مام استایل اینجوری تیپ هنری بزن

مواردی که میتوان برای داشتن یک استایل هنری با این شلوار محبوب داشت استفاده از المان های رنگی و تلفیق رنگ های مختلف و شاد می باشد. در این مورد بهتر است از کتونی های رنگی ساق دار همانند ال استار استفاده کنید که ظاهری چشم گیر را به شما میدهد و یا اگر کتونی ساق دار ندارید و یا بهش علاقه مند نیستید خوبه که از جوراب های ساق دار رنگی که دیگه انواع مدل و رنگای خفنش هم هستش بپوشید.

از طرفی هم اغلب می‌توانید از شال و مانتوهای رنگی پنبه ای گشاد که آستین های مانتو را کمی به بالا تا زده اید، استفاده کنید. این تیپ جذاب مورد علاقه بسیاری از تینیجرها است.

Untitled

در ادامه ویدیویی هم از یک فشن بلاگر جذاب ایرانی مشاهده می کنید که چند استایل رو با شلوار مام استایل به خوبی نشون داده.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها