|

خوشگلم هر مانتو جایی و هر تیپ مکانی دارد! کلی استایل شیک، خاصه هر فضا و قرارت

خوبه که با اومدن بهار سعی کنی لباس نو بپوشی و تو لباس ها هم که دیگه مانتو تو اولویت است. البته یادت باشه هر مانتویی رو هم نمیشه همه جا بپوشی

لینک کوتاه کپی شد
5

فصل فصلِ بهار است و چه خوبه که خانم‌ ها هم که نماد تازگی و ارتباط نزدیک با طبیعت هستند هم لباس‌های بهاری تهیه کنند و با تن کردن پوشش تازه سعی کنند تا بیش از پیش محیط اطرافشون رو با زیبایی خود آراسته کنند. تو لباس خانم ها هم که هیچ آیتمی مهم تر از مانتو نیست پس چه خوبه که نو شدن تیپ و استایلتون رو از مانتو شروع کنید.

به گزارش «شایانیوز» مانتوها در طرح، رنگ و جنس با هم تفاوت دارند و مدل مانتو های بهاره هم از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین، برای اینکه بتونیم اون ها رو خوب و کامل تشریح کنیم چه خوبه که اول یه طبقه بندی مختصری داشته باشیم. پس با ما تو این مقاله همراه شوید.

Spring-coat-3-1024x683

- مانتوی جلوبسته مناسب کارهای روزمره بهار و تابستان

یکی از پیشنهاد های جذاب برای مانتو بهاره و تابستانه مانتوهای جلو بسته هستند. در خصوص این نوع مانتوها یکسری نکات کلی وجود دارد که خوبه به اون ها توجه داشته باشید. مثلاً در رابطه با استفاده از مانتو جلوبسته تابستانه سعی کنید از مانتو جلو بسته نخی و یا حریر استفاده کنید؛ این پارچه‌ها به پارچه خنک معروف هستند و در روزهای گرم تابستان احساس خنکی و راحتی برای شما به ارمغان می‌آورند.

این مدل مانتوها مناسب کارهای روزمره و حتی ورزش و پیاده روی هستند.

women-outfo4

-مانتوهای جلوباز و دکمه دار برای مهمانی و دورهمی دوستانه

در مقابل این مانتو جلو بسته، مانتو بهاره جلوباز و مانتو بهاره دکمه دار هستند که در مقام مقایسه، مانتوهای جلوباز رسمی‌تر از مانتوهای دکمه‌دار هستند و برای میهمانی‌ها و مراسم هایی که جمع دوستانه هستش مناسبند. مانتوهای دکمه‌دار هم بسته به جنس و نوع دوخت می‌توانند کاربرد‌های متفاوتی داشته باشند.

nody-مدل-مانتو-جدید-دخترانه-جلو-باز-1625729358

- مانتوهای بهاری واسه مجالس و مهمونی های رسمی

باتوجه به پایان ماه رمضان و از طرفی فروکش کردن ویروس کرونا و کم شدن محدودیت ها تو این فصل بهار دید و بازدیدها بیشتر شده و به تبع ضرورت داشتن یک مانتو بهاره مجلسی بیش از پیش احساس می شود. اما چه مانتوهایی مناسب مجالس بهای هست؟ پیشنهاد ما اینه که برای مجالس رسمی از مانتوهایی از جنس کرپ یا پارچه‌های سنگینی استفاده کنید اما حتماً مدنظر داشته باشید که آنچه به زیبایی بیشتر این مانتوهای بهاره مجلسی کمک می‌کند، استفاده از آستر در هنگام دوخت است. بنابراین اگر قصد دارید یک مانتو بهاره مجلسی تهیه کنید، انتخاب یک مدل شیک آستردار، باعث می‌شود تا مانتو بهتر به تن شما بنشیند و در نتیجه، جلوۀ بسیار بهتری داشته باشد.

Spring-coat-4-1024x683

من که لباس آستردار دوست ندارم چی بپوشم؟

حتماً البته لازم نیست تا یک لباس برای شیک و رسمی بودن آستر داشته باشد؛ بلکه ممکن است یک کت بلند به همراه شلوار به شما استایل جذاب و فوق‌العاده‌ای بدهد یا این که بتوانید با ترکیب خاصی از رنگ‌ها یک استایل شیک و رسمی به وجود بیاورید. ممکن است از یک مدل مانتو مازراتی شیک استفاده کنید یا یک مدل مانتو کتی ساده را انتخاب نمایید اما آنچه اهمیت بیشتری دارد، استفاده از ترکیب رنگی مناسب در کنار جنس مناسب است که می‌تواند برای ساختن ترکیب رسمی لباس‌های شما تعیین‌کننده باشد.

یه پیشنهاد جذاب برای اسپرت پوشان تو بهار

تو بهار خیلی ها دوست دارن یه تیپ راحت و خنک بزنن پیشنهاد ما برای این دسته از خانم ها پوشیدن مانتوهای نخی است. مانتوهای نخی، یکی از جذاب‌ترین انواع مدل مانتوهای بهاره هستند که نه‌تنها در بهار، که در تابستان نیز طرفدارن زیادی دارند و تنها مشکلشون هم اینه که آسون و سریع چروک میشن! به جز این مورد هیچ عیب و ایرادی دیگه ندارن.

این موضوع رو هم درمورد مانتوهای نخی مدنظر داشته باشسد که از اونجایی که جنس پارچه‌های بهاره و تابستانه سبک بوده و حالت لَختی دارند، طراحی دوخت‌های جذاب و پیچیده را می‌توان به خوبی روی آن‌ها پیاده‌سازی کرد. به همین دلیل است که مانتوهای بهاره و تابستانی اسپرت معمولا طرح‌های جذاب و دوخت‌های جالبی دارند.

Spring-coat-7-1024x683

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها