|

اگه عشقِ آرایش غلیظی پس رژ و لاک قرمز بزن ولی اینجوری رو اصول؛ هم کلاسیکه هم لعنتیه جذاب

قرمز محبوب ترین رنگ برای آرایش خانم هاست و هیچ خانمی برای استفاده از رژ و لاک قرمز تردید نمی کند اما در مورد استفاده از سایه قرمز چطور؟

لینک کوتاه کپی شد
7

رنگ قرمز از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و ثابت شده است که به همه می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها ساده است اما وقتی نوبت به آرایش قرمز رنگ می‌رسد شرایط کمی پیچیده‌تر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» قرمز به عنوان یک رنگ تند ممکن است آرایش را غلیظ کرده و باعث جلب توجه کردن آن شود اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شما آرایش قرمز رنگ خود را درست و اصولی انجام نداده باشید. اگر نگاهی به آرایش ستارگان مد و سینما داشته باشید می‌بینید که این افراد توانسته‌اند خیلی هنرمندان این رنگ تند را در آرایش خود جا دهند و بر زیبایی و جذابیت خود بیفزایند.

ناخن هات و قرمز لاک بزن و دل بِبر!

اگه دنبال یه رنگ لاک فوق العاده جذاب و دلبر می گردی که دلت و نزنه و خیلی هم تو چشم باشه باید حتما رنگ قرمز رو انتخاب کنی. باور کنید هرچی از جذابی و دلبری این لاک بگم کم گفتم. لاک قرمز هرگز قدیمی نمیشه و همیشه به عنوان یک لاک بسیار زیبا شناخته میشه. از طرفی لاک قرمز از آن رنگ‌هایی است که هم برای خانم‌های جوان مناسب است هم خانم‌های میانسال می‌توانند سراغ آن بروند.

لاک-قرمز

چند نکته مهم درخصوص لاک قرمز:

- لاک قرمز جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد و استفاده از اکلیل ریز برای طراحی آن باعث زیباتر شدن لاک قرمز خواهد شد.

-ترکیب خاص و زیبا با لاک سفید و قرمز! این طراحی ناخن حالتی برعکس به مانیکور فرنچ دارد و به نام "نیمه ماه" معروف است.

- طراحی ناخن با لاک قرمز مخملی یا روش "شوگر افکت" حالتی برجسته را بر روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند که بسیار جذاب است

لاک-ناخن-قرمز-مخملی

نمونه ای از لاک قرمز مخملی

- با رژ لب قرمز انگار یه گردنبند بزرگ نگین دار انداختی!

رژ لب قرمز همیشه ودر همه ی جای دنیا رنگی شیک و کلاسیک بوده و هست و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. اگرچه برخی خانم‌ها گمان میکنند رژ لب قرمز بـه آنها نمی آید اما به واقع این طور نیست و این رنگ برای هر صورت ودر هر سنی مناسب اسـت. مهم ترین اصل در استفاده از رژ لب قرمز، انتخاب رنگ مناسب اسـت کـه بـه پوست شـما بخورد.

رژ لب قرمز بسیار جلب توجه میکند همانند یک گردنبند بزرگ نگین‌دار! به همین خاطر بایستی دیگر قسمت‌های صورت ساده باشند. کمی کرم پودر یا کانسیلر بـه همراه ریمل درکنار استفاده از رژ لب قرمز استایلی جذاب و زیباست کـه هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. می توانید همراه با استفاده از رژ لب قرمز، یک آرایش گربه‌ای برای چشم‌ها انجام دهید اما دیگر قسمت‌های صورت را خالی و ساده نگه دارید.

78878278-parsnaz-com

برای آنکه رژ لب بـه مدت طولانی‌تری روی لب بماند، از خط لب استفاده کنید. استفاده از خط لب علاوه بر این‌کـه بـه دوام رژ لب کمک می کند، از بیرون زدن رژ لب از لب‌ها نیز پیشگیری میکند، بدین صورت رژ لب صاف و تمیز روی لب‌ها قرار میگیرد. اگر میخواهید بـه منظور بزرگتر نشان دادن لب‌ها رژ لب رابه اطراف لب نیز بزنید، رنگی را انتخاب کنید کـه بـه رنگ پوستتان بخورد و تمام لب رابا آن پر کنید تا رنگ پایه برای رژ لب ایجاد شود.

Loreal-Paris-Article-Red-Lips-101-Dos-Donts-for-Perfect-Red-Lip-Makeup-D

برای رژ لب قرمز حواستون به رنگ پوستتون باشه. اگر رنگ پوست شـما روشن اسـت و چشم‌های سبز یا آبی دارید، از رژ لب قرمزی کـه سایه‌های آبی در خود دارد «و نه رژ لبی با تن نارنجی رنگ» استفاده کنید. این رنگ بـه پوست شـما بیشتر می آید.

اگر سبزه یا گندمی هستید با چشم‌های قهوه‌ ای «آرایش چشم خانم های چشم قهوه ای را بخوانید»، از رژ لب قرمزی کـه پایه قهوه‌ای یا نارنجی دارد استفاده کنید. اگر در انتخاب رنگ شک داشتید، در مغازه فروش لوازم آرایشی، رنگ‌ها را روی پوست خود تست کنید تا رنگی کـه بیشتر با پوستتان هم خوانی دارد را پیدا کنید.

5-4

- سایه چشم قرمز آخرین انتخاب اما جسورانه!

رنگ قرمز شاید آخرین و غیرمعمول‌ترین گزینه شما برای رنگ سایه چشم باشد چون این رنگ ممکن است چشمان شما را قرمز نشان دهد و مانند ان باشد که دچار حمله آلرژی شده‌اید و یا اخیرا گریه کرده‌اید. اما این نمی‌تواند دلیلی برای حذف رنگ قرمز از گزینه‌های سایه چشم باشد.

شما می‌توانید سایه قرمز را در آرایش روزمره خود هم به کار ببرید اما قبل از این کار مطمئن شوید که رنگ پایه چشم را خنثی کرده‌اید، این کار را با استفاده از کانسیلر انجام دهید و آن را به عنوان پایه سایه به کار ببرید. پس از آن می‌توانید رنگ قرمز را مثل همه رنگ‌های سایه دیگر برای آرایش استفاده کنید. البته به هماهنگی این رنگ با رنگ پوست خود دقت کنید و اگر پوست روشن دارید سایه قرمز گیلاسی و اگر پوست تیره دارید سایه زرشکی به کار ببرید.

رژ-قرمز-با-سایه-قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی