|

مهمونی و تشریفات عجیبی که واسه "مرجانه گلچین" گرفتن؛ تیپی عجیب اونم تو این سن!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر باحال ایرانی می باشد که به مناسبت روز بازیگر واسش مهمونی گرفتند و او هم تیکه هایی سنگین به همکارانش انداخت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر سن و سال دار اما با نشاط و باحال ایرانی می باشد که سال هاست در تلویزیون بازی کرده و بیشتر هم هنر و عمر خود را در سریال های تلویزیونی و صدا سیما گذاشته تا سینما!

مرجانه گلچین اما چند سالی میشه که کم کار نشده و ظاهرا پیشنهاد کاری هم نداره اما خانوم بازیگر از موردی بسیار گله مند بوده و هست. آن هم خانوم هایی که در سینما با پارتی بازی و رابطه با کارگردانان و عوامل و رفتن به پارتی های شبانه پرکار می شوند و بازیگرانی همچون خانوم گلچین به دلیل عبور نکردن از خط قرمز ها پیشنهاد کاری ندارند!

این موضوع و ناراحتی رو مرجانه گلچین بارها گفته و به تازگی هم به مناسبت روز بازیگر که براش جشن گرفته بودند همراه با خواهرش منیژه گلچین دعوت شد و کیکی خوشگل برای خانوم بازیگر در رستوران همراه با تشریفات گرفتند. مرجانه گلچین در کپشن این ویدیو نیز تیکه خود را به بازیگرانی که یک شبه معروف شدند و... انداخت!

ناگفته نماند مرجانه گلچین بیش از حد تصور هوادار دارد و فن پیج های زیادی او را در اینستاگرام ساپورت می کنند!

قسمتی از کپشن طولانیه مرجانه گلچین:

یکبار دیگه چهارده اردیبهشت یا روز بازیگرو به همه همکاران عزیزم در سراسر دنیا تبریک میگم ، انهایی که عاشقانه به کارشون عشق ورزیدند ، زحمت کشیدند ،و با زحمت به جایی رسیدند به قول قدیمی ها ، خاک صحنه خوردند و بازم به قول قدیمی ها یک شبه ره صد ساله نرفتند ، انهایی که دیگه در بینمون نیستند و انهایی که هستندو نمیدونم واسه چی دیگه بازیشون نمی دن تنتون سلامت جیبتون پر پول، کسب و کارتون پر رونق

278555486_717867632727752_1434857214971959351_n

تشریفات و ریخت و پاش عجیب واسه خانوم بازیگر!

البته که این بار اولی نبود که برای خانوم گلچین مهمونی لوکس گرفته میشه و برای جشن تولد این بازیگر نیز از سوی هواداران و دوستان جشن بسیااار خفن گرفته شد که واقعا اینهمه ریخت و پاش از سوی آن ها دم به دقیقه زیاد جالب نیست و جای تعجب دارد!

بادی که آبروی خانم بازیگرو برد!

از این ها که بگذریم چندی پیش تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

celebrityha_ir_1636794286+(1)

کمال هم نشینی با قرتیا و افاده های ناتموم

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست در واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

royal_crown021_1593014681_1

Untitled+(4)

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

marjaneh_nafasam_1581102521

تحصیلات در خارج از کشور 

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

parisa_cafe_pic_1604770255

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها