|

"مرجانه گلچین" با کلی اِفاده و حرکت مانتو جواهرشو نشون داد؛ فنِ پسر ترکوند واسش!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر خوش استعداد ایرانی می باشد که البته در قرتی بازی هم استعداد خوبی دارد و از بازیگران دوست داشتنی و پرطرفدار است.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر با استعداد و بانمک ایرانی می باشد که با وجود سن بالا اما از محبوب هاست به طوری که اگه تو سریالی دیده بشه حتما اون کار خود به خود مخاطب رو جذب میکنه و پای تلویزیون میشونه!

مرجانه گلچین اما مدتی میشه که از این عرصه به دوره و با توجه به اعتراضی که خانم بازیگر به خانومایی که پارتی شبونه میرن و نقش میگیرن داشت قطعا پیشنهاد کار نداره اما همچنان هواداران زیادی داره که دوست دار دیدنش هستند. البته که خانم گلچین همانند خیلی از همکاران قرتی اش در فضای مجای و اینستاگرام فعالیت بسیااار زیادش رو داره به طوری که گاهی هم در حواشی دیده میشه و از این طریق هم کسب درآمد میکنه و تبلیغات داره و هم از ذهن مخاطب به عنوان هنرمند فراموش نمیشه. مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد.

حالا از این ها که بگذریم مرجانه گلچین در سالن های زیبایی و مزون ها زیادی دیده میشه که خب برای معرفی میره. وی مانتو هایی خفن و پُر کار تن میزنه و مثلا خرید هم میکنه تا باور پذیریش برای کاربر بیشتر بشه اما وقتی این حرکت بیش از اندازه تکرار بشه کاربر هم خسته شده و ممکنه نظرات و انرژی بدی هم به سمت او روانه کنه. در ادامه نمونه هایی از مواردی که گفته شد را مشاهده می کنید.

این مزون ها با دعوت از سلبریتی ها پیج و کارشونو کلی میکشن بالا ببه خصوص مانتو های سنگ دورزی شده و خفن که نیاز بیشتری به تبلیغ برای فروش دارن و کیا بهتر از خانم های بازیگر معروف که علاقه مند به این موارد هستند!

در مقابل بریا این حضور و به به و چه چه کردن از لباسا مبالغ بسیار بالایی دریافت می کنند که خب هر جور حساب کنین براشون میصرفه که هیچ تازه با خلق و خوی قرتیشونم همخونی داره.

125233226_217677749776856_8498209610806093679_n

مرجانه فتوشاپی یا واقعی؟!

اما مرجانه گلچین با وجود اینکه سن کمی نداره اما طرفداران و فن پیج های خیلی زیادی داره که پیگیرانه دنبالش می کنند و براش پیج زدن و فعالیت دارن. 

مرجانه گلچین روحیه ای قرتی و شاد دارد که علاوه بر مواردی که گفته شد خیلی هم علاقه مند به اینه که تصاویر خود را با فتوشاپ به ظواهری خارجی طور و یا خیلی خوشگلتر تبدیل کنه. هواداران هم که از این موضوع اطلاع پیدا کردن بیشتر این کار رو براش انجام میدن! در ادامه نمونه هایی از این مورد رو هم مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

اما در همین راستای فن پیج ها و هوادارا مرجانه گلچین به تازگی لایوی شلوغ و درهم گرفته بود که به مناسبت اومدن خواهر جان هوادارا و فن پیجاش واسش جشن گرفته بودند! یکی از این فن ها پسری نوجوان به نام پارسا بود که واقعا فن بودن پسری با این سن و سال برای خانم گلچین با اون سن و سال جای تعجب داره! 

Untitled

اینهمه قر و فر واسه سر مزار؟!

از این ها که بگذریم مرجانه گلچین در سال 1400 مادرش را از دست داد. خانم بازیگر بسیار وابسته به مادرشون بودند و تصاویر زیادی هم ازشون تو صفحه اینستا منتشر می کردند به همین خاطر در روز سیزده بدر بر مزار مادر رفته و عکسی پست شد. اما چیزی که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد آرایش رنگ موی زیبای این بازیگر سن دار بود که زیبایی خاص خود را داشت. در ادامه تصویر را مشاهده می کنید.

277814860_308636097973338_1521503967999632456_n

بیوگرافی جالب مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.

مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

278555486_717867632727752_1434857214971959351_n (1)

تحصیلات مرجانه گلچین در خارج از کشور

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه 60 برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت 10 سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت میرسد.

morteza_ghorbani_1636562900

arash.art.artist_1645726350_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی