|

تیپ جدید "مرجانه گلچین" تو یه رستوران لوکس به دعوت یه هواداررر؛ خانوم چه سِتی زدن!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر معروف و محبوبی می باشد که هواداراش دعوتش کردن به رستوران و خانوم بازیگر عکسی جذاب از خود منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که در شب های ماه رمضون هم سریال قدیمی بزنگاه رو در شبکه آی فیلم در حال پخش داره. خانوم بازیگر بیشتر در سریال های طنز تلویزیونی بازی داشت نه سینما به همین دلیل خیلی از مخاطبان با او خاطرات خوبی دارند.

مرجانه گلچین اما مدتیست که کم کار شده و به همین دلیل برای دیده شدن به فضای مجازی رو آورده و فعالیت زیادی در این فضا دارد که گاهی هم باعث ایجاد حاشیه می شود! مرجانه گلچین مدت ها پیش هم از کارگردانانی گله داشت که تنها به خانوم هایی که مهمانی های شبانه میرن کار میدهند و اشخاصی مثل خانوم گلچین که نمیرن پیشنهاد کاری ندارند!

اما مرجانه گلچین با وجود سن بالا و کم کاری در سینما هواداران بسیااار زیادی دارد با کلی فن پیج که بعضیاشون شاید سنی در حدود نوه خانوم گلچین داشته باشن! وی در صفحه اینستاگرامش نیز بیش از 1 میلیون و 600 هزار دنبال کننده دارد و چند وقت پیش هم به یکباره لایو گذاشت که مشخص شد به مناسبت اومدن خواهرش فن پیجا دعوتش کردن شام به رستوران و عکس و فیلم هایی هم گرفتن! در ادامه تصویری که خانوم بازیگر از خود با تیپی خوشگل و جوان پسندانه منتشر کرد را مشاهده می کنید که ژست مستانه خانوم گلچین هم مورد بحث کاربران قرار گرفت.

278555486_717867632727752_1434857214971959351_n

درآمد مرجانه گلچین بدون پیشنهاد کاری!

البته که خانم مرجانه گلچین نیز مثل خیلی از همکارانش خیلی خیلی هم اهل تبلیغات و رفت و امد به مزون های شیک و گرونه! این مزون ها با دعوت از سلبریتی ها پیج و کارشونو کلی میکشن بالا ببه خصوص مانتو های سنگ دورزی شده و خفن که نیاز بیشتری به تبلیغ برای فروش دارن و کیا بهتر از خانم های بازیگر معروف که علاقه مند به این موارد هستند!

در مقابل برای این حضور و به به و چه چه کردن از لباسا مبالغ بسیار بالایی دریافت می کنند که خب هر جور حساب کنین براشون میصرفه که هیچ تازه با خلق و خوی قرتیشونم همخونی داره. اما مثلا بازیگرانی مثل لیلا حاتمی هیچ گاه اینجور جاها دیده نمیشن!

sanazarmanii.collection_1619788113_1

کمال هم نشینی با قرتیا و افاده های ناتموم

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

royal_crown021_1593014681_1

تولد خانوم بازیگر با حضور چهره ای ممنوعه!

مرجانه گلچین که یک اسفند ماهی است مدتی پیش هنرمندان خانم برایش تولد گرفته بودند که البته تولدش با طلا گلزار یکی شد و تصاویر جالبی از آن ها منتشر شد. در ادامه مرجانه گلچین رو با سه تا کیک خفن و دوستای پلنگش مشاهده می کنید.

Untitled (4)

و اما ویدیوی جالبی که مرجانه گلچین به مناسبت تولد خود در پیجش که 1 میلیون و 600 هزار فالوور دارد منتشر کرد که در نوع خود جالب بود!

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته بازیگری  می باشد. او همسر کریم آتشی کارگردان می باشد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. خانم بازیگر فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد.

او در کودکی پدرش را از دست داده است. مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

تحصیلات در خارج از کشور مرجانه گلچین

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

مرجانه گلچین بازیگری بسیار توانا در عرصه طنز می باشد که بارها با بازی و دیالوگ های بامزه اش ما را خندانده. وی هنرمندی کم حاشیه بود تا این که در چند وقت اخیر به دلیل تیپ و عکس هایی که ازش دیده می شود کمی حرف و حدیث دار شده است.

marjanegolchin_najmeh_1567007394

خانوم گلچین به قدری دوست داشتنی هستند که هواداران بسیاری دارن. در ادامه نمونه ای از ابرز علاقه یکی از فن پیج هارو مشاده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمد‌ ارسالی در

    خیلی‌هم‌عالی‌هستند‌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها