|

مهمونیای خودمونی میخوای مانتو نپوشی ولی تیپت بیست باشه؟ خب خوشگل کژوال بزن!

استایل کژوال یه انتخاب عالی برای خانم هایی که خیلی اهل تجلات نیستند و دوست دارند فقط تو جمع و مهمونی که هستن لذذذذت برن!

لینک کوتاه کپی شد

اگر خیلی طرفدار استایل‌های مجلسی و رسمی نیستید، استایل کژوال، یک انتخاب بسیار شیک و مناسب برای شما خواهد بود؛ حتی اگر بخواهید به یک مهمانی یا دورهمی بروید. 

به گزارش «شایانیوز» بهار فصل جشن و مهمونیه و علی الخصوص که ماه رمضان هم به پایان رسیده و خداروشکر کرونا هم دیگر کمی با مردنم مهربان تر شده و گویا قرار است دست از سر بشر بردارد. خیلی ها هستند که تو مهمونی و جشن دوست دارند بدرخشند و حسابی سانتی مانتال و بزک کرده ستاره مجلس باشن. ما با این دسته از خانم ها تو این مقاله کاری نداریم و طرف حساب ما کسایی هستند که خیلی طرفدارا استایل‌های رسمی و مجلسی نیستید و دوست دارند با یک استایل کژوال راحت و در عین حال شیک و جذاب باشند. اگه جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنم اصلاً این مقاله رو از دست ندید.

girls-womens-styles-students-summer-winter-manto-3

قدم اول کجا و چجور یه استایل کژوال توپ بزنیم؟

برای داشتن استایل کژوال در یک مهمانی، لازم است که چند نکته را بدانید و رعایت کنید تا ظاهرتان از محدوده‌ی کژوال و هماهنگ با یک مهمانی خارج نشود.

بیش از اندازه مجلسی نپوشید؛ مهمانی‌ها و دورهمی‌های کوچک، با جشن‌های رسمی متفاوت هستند. پیراهن‌های مجلسی و خیلی رسمی و کفش‌های پاشنه بلند احتمالا انتخاب خیلی مناسبی برای یک مهمانی خانگی نیستند. 

ezgif.com-gif-maker+(15)

کفشتان را هوشمندانه انتخاب کنید؛ اگر حال و هوای مهمانی‌ای که می‌خواهید بروید طوری است که می‌خواهید کفش بپوشید، یک کفش کژوال و ساده مانند کفش بالرینا یا صندل‌های پشت باز مناسب خواهند بود. کفش‌هایی که پاشنه‌های خیلی بلند دارد بهترین گزینه برای شما نیستند. 

لباس‌های خیلی تنگ نپوشید؛ اگر قرار است که برای مدت طولانی در مهمانی باشید، لباس‌های خیلی تنگ را انتخاب نکنید. زیرا به مرور در آن‌ها احساس ناراحتی خواهید کرد؛ مخصوصا اگر در حال خوردن و نوشیدن باشید. 

لباس‌های پیچیده انتخاب نکنید؛ اگر در کل مهمانی در تلاش برای ثابت نگه داشتن لباستان باشید یا به طور مداوم بخواهید یک بند مزاحم را از خود دور کنید، لذت کمتری از آن دورهمی خواهید برد. به همین دلیل بهتر است که لباس‌های ساده و کژوال‌تر را انتخاب کنید. 

دستمال مرطوب آرایشی و لوازم آرایش خود را به همراه داشته باشید؛ برخی اوقات، دورهمی‌ها می‌توانند کمی شلوغ و گرم باشند. به همین دلیل به همراه داشتن کیف لوازم آرایش به شما کمک می‌کند تا در کل مهمانی سرحال و جذاب به نظر برسید. 

اگر درباره‌ی استایلتان شک کردید، جین بپوشید؛ مطمئن باشید که جین همیشه پشت شما خواهد بود! وقتی صحبت از انتخاب پارچه باشد، گزینه‌های شما بی‌نهایت هستند؛ اما جین از مواردی است که بسیار راحت و همه کاره است و شما طبق سلیقه‌تان می‌توانید رنگ مورد علاقه‌تان را نیز انتخاب کنید. 

274976366_697160788132103_2182162321888621977_n

در انتخاب رنگ و اشکال توجه کنید؛ شاید لباس‌های ساده و با رنگ خنثی، استایل بسیار جذابی را در فصل‌های پاییز و زمستان برایتان بسازند. اما در فصل‌های بهار و تابستان بهتر است رنگ‌های برجسته و شادتر و با اشکال مختلف را انتخاب کنید تا استایل خوش آب و رنگ‌تری داشته باشید و حس و حال بهار را کاملا احساس کنید. 

لباس‌هایتان را کژوال اما شیک انتخاب کنید؛ یک لباس مناسب و جذاب که باعث نشود کل مهمانی نگران دیده شدن کمر یا شکمتان شوید، به شما این امکان را می‌دهد تا از مهمانی لذت ببرید و نسبت به بدن و لباس خودتان اعتماد به نفس داشته باشید. 

اکسسوری‌ها را فراموش نکنید؛ بسیاری از شماها به اکسسوری‌ها اهمیت چندان زیادی نمی‌دهید؛ اما توجه داشته باشید که اکسسوری‌ها تکمیل کننده‌ی استایل شما هستند و به شما ظاهر کامل‌تر و شیک‌تری می‌دهند. برای استایل‌های کژوال و مناسب مهمانی و دورهمی‌های خانگی، از اکسسوری‌های خاص می‌توانید استفاده کنید؛ مانند دستبندهای بوهمی یا یک گوشواره که از اول اسمتان درست شده باشد.

 Untitled (1)

تو روزمرگی هاتون هم با تیپ کژوال بگرد!

کژوال فقط واسه مهمونی نیست و میشه تو پوشش روزمره هم اینجور تیپ زد که هم راحته و هم شیک و جذاب. برای یک استایل کژوال پینهاد اول ما مانتو کتی است. اما مگه مانتو کتی یه مانتو مجلسی نیست؟

شاید به مانتوهای کتی به عنوان یک مانتوی مجلسی فکر کنید؛ اما اگر به شیک‌پوشی خود بسیار اهمیت می‌دهید، با کمی تغییر و خلاقیت، می‌توانید یک بلیزر را به یک لباس جذاب برای یک استایل کژوال و اسپرت نیز تبدیل کنید. شما می‌توانید مانتوی کتی‌تان را به صورت کت و شلوار اوورسایز یا ترکیب تک کت با شلوار جین بپوشید. ترکیب یک بلیزر و شلوار ست اوورسایز به همراه تیشرت و کتانی، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل کژوال است. اگر دوست دارید کمی ویژگی اسپرت‌تر به استایلتان بدهید، آستین‌های بلیزرتان را بالا بزنید. 

07e30f58b8f156f385b1107d6d183b50

اورال‌ها یک انتخاب بسیار شیک و جذاب برای یک استایل کژوال هستند. لباس‌های اورال می‌توانند هم خیلی شیک باشند به طوری که آن را برای یک مهمانی بپوشید، هم می‌توانند اسپرت باشند به طوری که برای یک استایل کژوال و خیابانی هم مناسب باشند. اورال‌های جین یا کتان و ترکیب آن به همراه یک تیشرت یا پیراهن مردانه، یک انتخاب عالی برای استایل کژوال هستند. اگر کمر لاغری دارید، از یک کمربند برای نمایان کردن کمرتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید اورال‌تان را با یک بلیزر اوورسایز ست کنید و استایل جذاب‌تری داشته باشید.

اورال+رو+زیر+مانتو+چطوری+بپوشیم؟ (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها