|

رنگ رخسار و استایل روشن "فریبا نادری" فالووراشو ذوق زده کرد؛ پولداریه و برند پوشی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر زیباروی ایرانی می باشد که هر روز عکسی از خود برای انتشار دارد اینبار هم با موی بلوند و جدیدش تصویر خود را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و باحال ایرانی می باشد که با بازی در سریال "ستایش" یه دو سه برابری به معروفیتش افزوده شد چرا که خانم بازیگر تاثیرگذار تر از پیش ایفای نقش کرد و کاراکتر خشنی که داشت رو به خوبی درآورد.

فریبا نادری هنرمندی اکتیو در اینستاگرام است که حسااابی تو این فضا فعالیت دارد طوری که اگر یک روز خانم بازیگر پستی منتشر نکنه کاربرا نگرانش میشن! وی به تازگی 38 ساله شد با کلییی استوری تبریکی که برای وی گذاشته بودند و تولد هایی که براش گرفتن!

فریبا نادری به تازگی هم عکس جذابی از خود منتشر کرد که موی بلوند و چهره خوشگلش مورد توجه کاربران قرار گرفت و با توجه به اینکه خانم خانما علاقه زیادی به لباسای پلنگی و عروسکی داره با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

برای رسیدن به هدف باید راه های سخت و دشواری رو رفت و من اماده ام بجنگم با هر سختی. به قول شاعر که میگه: مانتو پلنگی، شال پلنگی

fariba_naderi___1649875635

مدتی پیش فریبا نادری عکسی از خود در کنار رفیقش که خانم دکتر هستند منتشر کرد. این دکتر جذاب تو کار تزریق ژل لب و بوتاکس هستند که خب معلوم شد خانم بازیگر یکی از این موارد رو انجام داده. البته که موضوع تبلیغات خانم دکتر هم هست و هنرمندان از این طریق که فلانی دوستمه و بهش اعتماد دارم، اعتماد کاربر رو جلب می کنند و جذب فالووری راحت تر دارند. ناگفته نماند که شاید هم خانم بازیگر با خانم دکتر دوستانی صمیمی باشند اما این روش تبلیغ میان بازیگران بسیار زیاد شده است!

fariba_naderi___1644088506

فریبا نادری در کل از هنرمندان عجیب پوش نیست و اغلب اوقات سعی بر این دارد تا ساده و آراسته باشد. البته که وی در آخر بازیگر است. سلبریتی ها گاهی برای چشم و هم چشمی هم که شده سمت استایل های اَجق وجق میرن اما فریبا نادری کمتر موردی ازش دیده شده که عجیب و یا خیلی نامتعارف بپوشه. در تصویری که مشاهده کردید نیز فریبا نادری با مانتوی جینی که به تن داشت ساده و در عین حال خوش پوش بود.

faribanaderi_elahe_1620394778

قر و اطوار فریبا نادری برای تبلیغات!

از این ها که بگذریم برخی از هنرمندان خانم مثل الهام حمیدی دستی هم بر تبلیغات مزون های لاکچری دارند به این گونه که مانتوهای مختلف و لاکچری رو پُرو میکنند تا اعتماد مشتری برای اون مزون بیشتر بشه. ویدیویی هم از فریبا نادری منتشر شده که در همین راستا رفته و نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد جدا از تبلیغات و تعریفات الکی از مانتو ها، خانم بازیگر پشت موهاش بلوند یخی هستش و بافته شده کاملا بیرونه و جلوی موهاش به رنگی دیگر بلوند شده و این تفاوت رنگ خیلی به چشم میاد!

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا

فریبا

فریبا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها