|

"فریبا نادری" راه و رسم شاخ مجازی رو خوب یاد گرفته؛ لاکچری بازی با چاشنی لبای غنچه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری ظاهرا راه و رسم شاخ شدن در اینستاگرام رو به خوبی یاد گرفته و مدام در حال سلفی گرفتن و انتشار آن ها در پیجش می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما اما خب با این وجود دیده و شناخته شد و حالا هم در این عرصه شهرت خوبی دارد.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری با بازی در سریال ستایش خیلی خیلی معروف و البته منفور شد چون نقشی منفی داشت و در دید مخاطب چندان دوست داشتنی نبود. فریبا نادری مدت هاست که در قاب تلویزیون بسیار کمرنگ شده اما در عوض در قاب گوشی و اینستاگرام خیلی فعال تر از پیش است و هر سلفی از خود را منتشر می کند. وی در حال حاضر نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده نیز دارد.

البته خیلی ها می گویند با توجه به نوع عکس ها و هشتگ های بی ربطی که ریز زیر پستاش میزنه احتمالا قصد شاخ مجازی شدن و بالا بردن پیجش رو داره اما خب چون شخصیتش مثلا مثل بهاره رهنما نیست و اهل استایل های ناجورم نیست به همین دلیل از این راه وارد شده تا دیده بشه و سر زبونا باشه. ناگفته نماند فریبا نادری به جاش دو تا حرکت داره که تو اکثر عکساش هست و مشخصه که از قصده. یکی اینکه لباشو خیلی غنچه میکنه دوم اینکه چشماشو خیلی خمار!

در ادامه تصاویر جدید او را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___1642249996

Untitled

خونه لاکچری فریبا نادری باعث شهرت خانم شد!

از سریال ستایش که بگذریم شام ایرانی هم در معروف شدن خانوم بازیگر نقش به سزایی داشت. حضور فریبا نادری در شام ایرانی و نمایش خانه فوق العاده لاکچری اش باعث شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشه حتی کسانی هم که شام ایرانی رو نگاه نمی کردند قسمت های مربوط به حضور خانم نادری رو به خاطر دیدن خونه لاکچری و البته بسیار خوش دیزاینش دیدند و همه فهمیدند که فریبا خانم نادری بسیار مایه دار هستند. 

اینستاگرام؛ راهی پردرآمد و آسون برای سلبریتی ها

این روزها شاخ اینستا شدن برای سلبریتی ها تبدیل به شغلی پردرآمد شده و خیلی از خانوم های بازیگر دیگه بازیگری رو گذاشتن کنار و به فعالیت در این فضا رو آوردن. اگر بخواهیم این مسئله رو آسیب شناسی کنیم شاید تا حدودی بشه بهشون حق داد؛ چون خیلی از بازیگرا در حال حاضر شرایط حضور در سینما و تلویزیون رو ندارن؛ در واقع خیلیا اصلا پیشنهاد کاری ندارن و برای اینکه چرخ زندگیشون بچرخه مجبورن از پتاسیل پیجشون برای کسب درآمد استفاده کنند. فریبا نادری هم یکی از همین هنرمندان که با وجود رفاه مالی اما از این راه کار دست نکشید و انجام می دهد.

fariba_naderi___1636975917

این روزها تبلیغ کلینیک های آرایشی و انجام عمل های زیبایی بین خانوم های بازیگر حسابی مد شده سوال مهمی که میشه در این خصوص مطرح کرد این که آیا سلبریتی ها با آگاهی کامل این تبلیغات رو انجام میدن؟ 

fariba_naderi___1639587224

این را هم بگوییم که فریبا نادری جزء افرادیه که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیداره و مثل کسانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده و دائما در حال تبلیغ نیست.

fariba_naderi___1634281449

شغل دوم خانم نادری

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

در ادامه تصویری از فریبا نادری قبل و بعد از عمل بینی اش را مشاهده می کنید.

91927601628153398

fariba_naderi___1632379704

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خرید پدید متاسفم برات هیچ کجا دیده نمیشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها