|

"فریبا نادری" تو استوری خودشو واسه شوهرش لوس کرد؛ با عمل بینی چی بودی چی شدی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر پولداری که خانه لوکسش را به رخ همه کشید حالا با انتشار تصویری با حال دِپ از خود از احوال این روز هایش نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که البته در سینما و تلویزیون بسیار کمرنگ شده و مدام در اینستاگرام ابراز وجود می کند. این بازیگر زن با بازی در سریال "ستایش" با وجود اینکه نقشی منفی داشت اما خیلی خیلی معروف تر قبل شد.

به گزارش«شایانیوز» البته فریبا نادری طرفداران خود را هم دارد و در اینستاگرام 2 میلیون فالوور دارد. وی در صفحه خود تصاویر زیادی منتشر می کند که بیشترشان هم سلفی هایی ساده و یا در آینه آسانسور ها هستند اما چیزی که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد هشتگ های غیرعادی خانم بازیگر است که گاهی خیلی ریز و زیر پوستی زیر پستاش میزنه و به گفته برخی سعی بر شاخ شدن در اینستاگرام را دارد.

از این ها که بگذریم فریبا نادری برای بار دوم که ازدواج کرد با آقایی پولدار به نام مهراد طباطبایی بود و هست. این زوج دختری به نام یارا نیز دارند و در خونه زندگی ای مرفه و لوکس هستند. اما فریبا نادری به تازگی استوری منتشر کرد که ظاهرا حال خوبی ندارد و عکسی  دِپ طور گذاشت و نوشت: گاهی میشینم یه گوشه و فقط نگاه میکنم به اطرافم.شاید امروز روزِ من باشه.

البته که در  آخر هم استیکر چشم و نظر گذاشت که احتمالا فالووراش چشمش نزنند!!!

fariba_naderi___2761779123061846129_266452035

فریبا نادری مدتی پیش در برنامه حامد آهنگی حضور داشت و از اونجایی که آثقای مجری هه مهموناشو به نحوی میترسونه، ویدیویی که از ترسیدن فریبا نادری هم در فضای مجازی منتشر شد خنده دار بود که در ادامه مشاهده می کند.

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

اینستاگرام؛ راهی پردرآمد و آسون برای سلبریتی ها

این روزها شاخ اینستا شدن برای سلبریتی ها تبدیل به شغلی پردرآمد شده و خیلی از خانوم های بازیگر دیگه بازیگری رو گذاشتن کنار و به فعالیت در این فضا رو آوردن. اگر بخواهیم این مسئله رو آسیب شناسی کنیم شاید تا حدودی بشه بهشون حق داد؛ چون خیلی از بازیگرا در حال حاضر شرایط حضور در سینما و تلویزیون رو ندارن؛ در واقع خیلیا اصلا پیشنهاد کاری ندارن و برای اینکه چرخ زندگیشون بچرخه مجبورن از پتاسیل پیجشون برای کسب درآمد استفاده کنند. فریبا نادری هم یکی از همین هنرمندان که با وجود رفاه مالی اما از این راه کار دست نکشید و انجام می دهد.

fariba_naderi___1642085297

این روزها تبلیغ کلینیک های آرایشی و انجام عمل های زیبایی بین خانوم های بازیگر حسابی مد شده سوال مهمی که میشه در این خصوص مطرح کرد این که آیا سلبریتی ها با آگاهی کامل این تبلیغات رو انجام میدن؟ 

fariba_naderi___1639587224

این را هم بگوییم که فریبا نادری جزء افرادیه که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیداره و مثل کسانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده و دائما در حال تبلیغ نیست.

فریبا نادری و همسرِ پولدار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا-نادری-و-همسرش

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

fariba_naderi___2710602615467609466_266452035

در ادامه تصویری هم از قبل و بعد از عمل بینی فریبا نادری را مشاهده می کنید که چقدر تغییر کرده اما همچنان از کلی فیلتر اینستایی استفاده می کند!

91927601628153398

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فریبا جون عاشقتم و بی نظیری

  • ناشناس ارسالی در

    ای جان دلم نفسم جیگر طلا عشق صدا تم خوش تیپ من

  • ناشناس ارسالی در

    ای جان دلم عزیزم جیگر طلا من عاشق صداتم خوش تیپ و بت نمک

  • ناشناس ارسالی در

    هرچی قیافه بیای ، بازم دماغت کجه. بعضی ها رو درست میکنی و بعضی ها از دستت درمیره.

  • سحر ارسالی در

    خیلی زشتی

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکش

  • ناشناس ارسالی در

    ازخودش خیلی خوشش اومده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی