|

دستبند پاشنه بلند و غول "متین ستوده"؛ خوش آرایش و خفن شمایی بقیه اَداتو درمیارن!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که با ارایش کلی تغییر میکنه و اینبار هم از زیبایی استفاده کرد و یه پیج گرون رو تبلیغ کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

متین ستوده بازیگر خوشگل و خوش استایل ایرانی می باشد که شاید به اسم نشناسیدش اما اگر از بینندگان سریال "لیسانسه ها" بوده باشید قطعا نقش  ترانه رو به یاد دارید که متین خانم ستوده بازی کرده اما اون متین کجا و این متین کجا!

به گزارش«شایانیوز» درسته که بازیگران همچون نقش هاشون نیستند و زندگی و اخلاق شخصی خودشون رو دارند اما اینهمه تغییر چهره هم چندان جالب نیست. متین ستوده از هنرمندان فعال در اینستاگرام می باشد که 1 ملیون فالوور دارد. و تصاویر زیادی از خود منتشر می کند که بیشترشونم آتلیه طور و حرفه ای هستند و بعضیاشونم اگه به اسم صفحه توجه کنید اصلا قابل شناسایی نیستند که متین ستوده هستش یا کس دیگه!!! مثل عکس پایین!

matinsotudeh_1637853652

در ادامه چند مورد از نظرات کاربران را مشاهده می کنید که با وجود اینکه هوادار خانم ستوده هستند اما از تغییرات زیاد او انرژی خوبی نگرفته اند!

  • خیلی زیبا شدی ولی دیگه شبیه خودت نیستی
  • این کجا و متین لیسانسه ها کجا
  • توی هر عکسی یه شکلی ...یکی هم از یکی قشنگتـر
  • ایشون خانم ستوده هستن؟
  • چرا انقد عوض شدی بد نشدی اصلا ولی چهره ات با اون متین قبلی زمین و آسمون فرق داره

این موضوعی هستش که حتی صدای طرفداران متین ستوده را هم درآورده! البته که باید به این توجه داشت برا زیبایی باید زمینه زیبا یعنی چهره خوبی هم داشته باشید و هر شخصی با میکاپ خوشگل نمیشه. از طرفی هم میکاپ آرتیست خانم بازیگر اونقدری بلد و حرفه ای هستش که تونسته چنین میکاپ های جذابی رو دربیاره!

از جراحی هایی که متین ستوده برای زیبایی اش انجام شده عمل بینی محسوس می باشد اما دیگه بقیه اش اگر زیرپوستی کاری کرده مشخص نیست. در ادامه از تصاویر جدد این بازیگر جوان رو مشاهده می کنید که باز هم چهره اش کمی تغییر را دارد!

274946719_472596994352734_891592785029356330_n

البته ناگفته نماند اینکه یک چهره با آرایش تغییرات زیادی می کند خدادادی است و برخی از خانوم ها هم هستند که با کلی میکاپ آراسته میشوند اما تغییر خاصی ندارند!

اما در ادامه تصویری از چهره اصلی متین ستوده را در سریال لیسانسه ها مشاهده می کنید.

Untitled

متین ستوده خوشگل و خوش پوش

متین خانوم ستوده علاوه بر اینکه خیلی خوش آرایشِ بسیار هم خوش تیپ و خوش لباسِ، سلیقه او در انتخاب و دوخت لباس واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده می باشد البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود.

campec.ir_1571087421

biobazigaran_1600188863

تبلیغ یه دستبند جینگول توسط خانم بازیگر

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش و محبوبیتش و زیباییش استفاده میکنه و درامد زایی داره اما خب نه هررر چیز دمه دستی که پیدا شه رو مثل خانم بهنوش بختاری تبلیغ کنه! در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت و جینگول خطابش کردند، مخصوصا کفش پاشنه داره رو دستبند!

275509888_130373202850240_5552734459329169558_n

متین ستوده از خانومای قد بلندِ بازیگر

متین ستوده تلاش می کند که در تصاویری که عکاسان می گیرند قدش بلندتر جلوه کند. قد او در حال عادی 1.75 است که در میان خانم ها قد بلندی دارد و روی قد خود خیلی هم حساس است!

حمایت از گلشیفته و آزاده

آزاده نامداری را بهترین دوست خود می داند و معتقد است او بدشناسی آورده و گلشیفته فرهانی را هم نابغه می داند چون استاد پیانو است و به چند زبان زنده دنیا مسلط می باشد. او می گوید گلشیفته با کارگردانانی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی آن ها را از نزدیک هم ندیده اند.

در ادامه پست متین ستوده را برای تولد مرحوم آزاده نامداری مشاهده می کنید.

matinsotudeh_1637942591

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ٠٠٠ ارسالی در

    متین اسم پسر نیس؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها