|

"نفیسه روشن" با آرایش غلیظ و مامان شل حجابش کنسرتو ترکوندن؛ با "داداشِ آرون" چه راحتی!

نفیسه روشن مثل بهاره رهنما و خیلی دیگر از بازیگران این روزها سخت درگیر اینستاگرام و بلاگر شدن است و سعی می کند با تبلیغات مختلف پول دربیاورد

لینک کوتاه کپی شد
6

نفیسه روشن جزو بازیگران پرحاشیه سینما و تلویزیون است که در این یکی دو سال اخیر حضور کمرنگی در عرصه هنر داشته و به همین دلیل سعی کرد تا از طریق اینستاگرام و ایجاد حاشیه در فضای مجازی دوباره بر سر زبان ها بیوفتد و دیده شود تا بتواند نقش بگیرد و بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» نفیسه در صفحه خود در اینستاگرام بیش از 2 میلیون و 800 هزار دنبال کننده دارد. نام نفیسه البته بعد از ماجرای انتشار ویدیو ازدواج اولش و بلافاصله طلاق و و جدایی از همسر خلیانش بر سر زبان ها افتاد. نفیسه اما خیلی زود دوباره عاشق شد عشقی که بدور از حاشیه نبود و خانوم یهویی در اربعین و راه کربلا عاشق حاجی می شود و این آشنایی سرانجام به ازدواج ختم شد.

البته این همسر دوم نفیسه خانوم کیست هنوز خیلی مشخص نیست و خود خانم بازیگر هم خیلی مبهم و رمزآلود از حاجی جدیدش صحبت می کند و حتی برخی رسانه ها گفتند که نفیسه خانوم دوباره با همسر اولش وارد رابطه شده و با هم آشتی کردند. عکس هایی هم که نفیسه از همسر جدیدش منتشر کرده همه نصفه و نیمه است و انگار خانوم بازیگر دلش نمی خواهد عشقِ جدیدش شناخته شود.

NAFISE-ROSHAN-VAGHTESOBH-2

نفیسه خانوم بعد از اینکه پیشنهادات بازیگری اش کم شد به مانند برخی از همکارانش روی آورد به بلاگری و تبلیغات اینستاگرامی و گویا قصد دارد به جای حضور در پرده نقره ای و قاب تصویر بیشتر در اینستاگرام فعال باشد و جا پای بهاره رهنما بگذارد!

نفیسه خانوم اما برای تبلیغ به سراغ پیج های آموزش زبان رفت و در روزهای اخیر با انتشار چند لایو و استوری حسابی برای یک موسسه زبان تبلیغ کرد برایشان مایع گذاشت.

البته نفیسه این روزها یه حاشیه دیگر هم داشت و آن هم حضورش در کنسرت کیش آرون افشار و همخوانی و گرم گرفتنش جالبش با برادر کوچک آرون افشار بود.

نفیسه و مامان جانِ مو بلوندش

نفیسه روشن تصاویر زیادی هم از خانواده اش تا به حال گذاشته و از داداش های خلبانش تعریف کرده. حالا در چند روز اخیر و به بهانه روز مادر تصاویری از مامان خانم گذاشته و ابراز علاقه به خانواده اش می کند. البته نفیسه پیشتر هم از مادرش عکس و ویدیو منتشر کرده بود.

 

nafisehroshan_1641749926

البته نفیسه برای مادرش یک کپشن جالب هم منتشر کرد و نوشت:

مادر جان جانانم.

نفس جانه دلم

دلم میخواست برای تولدت این عکسو بذارم

مادرم ببخش دختر بدی بودم.

ببخششششش هیچ وقت حرفتو گوش ندادم چون به بابای سرتق جانه نظامیم رفتم

axasanjavan1_1638441011

وقتی نفیسه خانوم خودش رو ملکه می دونه!

همان طور که گفتیم نفیسه خانم روشن خودش رو از هیچ حاشیه ای عقب نمی اندازد او چندی پیش تصاویری از خود منتشر کرد که با آرایشی غلیظ و خاص بود و جدای از میکاپ سنگین و عروس واری که کرده لباس و تاج جالب و طراحی شده ای هم دارد که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

نفیسه روشن در کپشن این پست نوشت: ملکه ها ملکه می سازند!

خانم بازیگر با این همه میکاپ و روتوش و عکاسی حرفه ای باید هم خود را ملکه بداند. ناگفته نماند یکی از کاربران به شوخی در نظرات این پست نوشته بود: کربلایی نفیسه!

چنین شوخی هایی بیشتر حالت تمسخر دارند که البته مقصر اصلی آن هم خود بازیگر است که به طور مثال ابتدا با هدف کربلا و زیارت میرود و بعد از کلی خودنمایی می آید و از عشق و عاشقی بین راهش توضیح می دهد ان هم با کلی آب و تاب!

zp.wedding_1635869638_2

zp.wedding_1635869638_1

zp.wedding_1635869638_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م ارسالی در

    کربلایی به رفتن نیست به شدنه

  • ناشناس ارسالی در

    اون دنیا هم می تونی اینقدر راحت باشی نفیسه

  • ناشناس ارسالی در

    همه هنر پیشه ها دیگه گندشو در آوردن .کربلا رفتن شرط نیست کربلایی ماندن شرطه که بتونی خودتو حفظ کنی والا هرکسی می تونه بره کربلا
    خداوند تو این آخرالزمانی وانفسا همه را به راه راست هدایت بفرماید اگر قابل هدایت هستم اگرم نیستن که هیچ ..والا جهنمم فک کنم دیگه جا کم آورده

  • بنده خدا ارسالی در

    یه زمان با احساسات مردم بازی میکنید و کربلا رفتن و توهین کردن به مردم که در مورد شما چنین وچنان میگن خوب لباسی که داخل ویترین میره هر رهگذری در موردش نظر میدن باید به نظراتی که در مورد شما داده میشه حتی بد احترام بذاری وحرفی نزنی .چون هر کسی نظرش رو میگه وبس

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا اینا دارن از قلب مهربان و بزرگواری این ملت سو استفاده میکنن و سواری میگیرن ازمون کسی محل نده و اصلا توجه نکنه به بازیگرا

  • ناشناس ارسالی در

    بابا به شماها چه که مردم چی میپوشند چیکار میکنند

  • ناشناس ارسالی در

    نفسیه جونم من خیلی دوست دارم وای عاشق اون چشماتم

  • ناشناس ارسالی در

    عجب نفیسه خانوم

  • ناشناس ارسالی در

    کجای مادرش جووونه ، راحت ۶۵ سال به بالاس ، با روز لب و رنگ مو که نمیشه پیری رو کتمان کرد

  • ناشناس ارسالی در

    حیفه شما و دختران سرزمینم که اینگونه راهتونو اشتباه انتخاب میکنید و با احساسات مردم بازی تا کی این راهو ادامه میدید و خودتونو با رفتارهای دو گانه کوچیک میکنید به امید روزی که حجب وحیا و سادگی شما آرامش و به زندگیتون برگردونه

  • مستعار ارسالی در

    صدف وقتی اینجا بود.ظاهر حجابش بیشتر بود.
    شما در آینده چه میشوی؟
    مهم نیست .
    اما با امام حسین نام او بازی نکن که بد جوری جواب میگیری

  • ناشناس ارسالی در

    خوب که چی اصلا مهم نیست نفیسه روشن کیه یا چیکار میکنه اونم مثله هممون یه زندگی عادی داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها