|

هشت راز مهم برای داشتن شیک ترین تیپ که عمرااا بدونید؛ انواع استایل واسه عید 1401

با توجه به اینکه نزدیک عید هستش و خرید های خانم ها زیاد شده نکاتی وجود داره که رعایتشون میتونه بهتون یه استایل خیلی شیک تر و جذاب تر بده.

لینک کوتاه کپی شد
2

هر سال نزدیک عید که میشه خیلی ها برای خرید لباس و زدنه یه استایل ست و خوشگل تلاش می کنند به خصوص که اگر خانم باشی! امسال هم که شرایط کرونا بهتر شده در نتیجه قطعا مهمانی ها بیشتر از دو سال قبل هستش و خرید لباس هم بیشتررر.

به گزارش«شایانیوز» اما قطعا برای خرید لباس نیز باید نکاتی رعایت شود تا یه تیپ جذاب و چشمگیر بهتون تحویل بده در غیر این صورت شما تنها آیتم هایی از یک استایل را همانند کیف، کفش، مانتو و شلوار و... خریده اید اما شایدچندان تیپ جالبی درنیومده!

یکسری نکات هستند که اگر چه در نگاه اولی بگویید ساده هستند اما در واقعیت بسیار مهم هستند. شما به همین نکته های کوچیک دقت کن ، قول میدم سال 1401 همه خوش استایل تر از قبلمون بشیم. از نظر خودم همه این نکته ها باهم یه استایل رو از معمولی به درجه یک تبدیل میکنه...

b.rahnama_2782374327444788542_30916040

1. لباسی بپوشید که متناسب با فرم بدن شما باشد

انتخاب لباس درست برای فرم اندام شما تاثیر زیادی در زیبایی و یا زشتی تیپ شما دارد. اینکه قد کوتاهی دارید و یا بلند. اینکه اندام شما ساعت شنیه یا گلابی شکل و...اینکه اصلا لاغر هستید یا چاق و چه لباسی باعث میشه تا ایرادات بدن شما پوشیده شود و چه لباس هایی این ایرادات رو بزرگ تر میکنه! پس اول اندامتو بشناس بعد براش لباس بگیر.

2. رنگ لباستان متناسب با رنگ پوست شما باشد

رنگ لباس نیز از مواردیه که هم سلیقه ای هستند و هم باید بهتون بیاد. به طور مثال رنگ تناژ های قرمز به پوست های سفید جذابیت خاصی میدهد.

3. متناسب با موقعیتی که قرار میگیرید لباس بپوشید

اینکه چه تیپی برای کدام مکان انتخا خوبیه هم از نکات بسیار مهمه. مثلا برای مهمانی های عید کمی از رنگ های بهاری و مانتو های مدل دار استفاده کنید و تیپ های اسپرت و یا ساده و... کنار بگذارید. نترسید و اهل ریسک باشید شاید گزینه ای که تا به حال دست به ان نزده اید به شما خیلی بیاد!

4. هر لباس ترندی را نپوشید، آن ترندی که به استایل شخصی شما نزدیک است انتخاب کنید

برخی از دختر خانم ها هستند که خیلی زیاد با مد روز پیش میرن بدون در نظر گرفتن اینکه اصلا این استایل که ترند شده بهشون میاد یا نه. به اندامشون میاد یا نه! بنابراین طرفدار صددرصد مد نباشید اما متناسب با سلیقه و اندام و پوست خود با مد پیش بروید تا تیپی شیک و خفن داشته باشید نه صرفا تیپی که فقط ترنده!

220532127_121734353492783_5268561998890340063_n

5. از اکسسور متناسب استایلتان استفاده کنید

اکسسوری از قسمت های مهم در استایل شماست و تاثیر بسیار زیادی میتونه توی پوشش داشته باشه و. از یکنواخته درش بیاره. اکسسوری ها هم میتونن زیورآلا شما باشند و هم میتونن موارد جانبی مثل کیف و کفش و... باشند که در هر دو مورد با درست انتخاب شوند.

6. لباسی را بپوشید که در آن احساس راحتی کنید

تنها زیبای را ملاک برای خود قرار ندهید و راحت بودن لباس ر تن شما و مکانی که قراره به اونجا برید نیز از نکات مهم در خرید لباس می باشد. اگر یک لباس تنها شما رو خوشگل کنه و راحتی لازم رو نداشته باشه ممکنه بعد از مدتی کوتاه دلتونم بزنه چرا که حتی اگه دوستش هم داشته باشید اما چون توش سخت هستید کم کم کنارش میزارید و اینجوری هزینه ای کردید هم به هدر رفته.

7. رنگ ها را طبق هارمونی و تناسب در استایل بچینید

این مورد به خصوص برای خرید عید خیلی مهمه چرا که احتمالا شما هم آیتم های مختلف در یک استایل رو میخواهید تهیه کنید و بخرید پس هر کیف و کفش و لباسی که خوشتون اومد بهتره که نگیرید و سعی کنید تا با هم تا حدودی ست کنید. اینجوری به یک ترکیب جذاب و دوست داشتنی میرسید اما در غیر این صورت ممکنه حس شلوغی در استایل به شما دست بده.

8. طبق سلیقه خودتان لباس بپوشید

آخرین نکته اینکه بهتره که طبق خواسته و علایق خودتان تیپ بزنید و لباس بخرید چرا که اگر به حرف دوست و اطرافیان بیش از حده یک نظر گوش دهید و به اجبار موردی را خریداری کنید مطمئن باشید بعد از مدت کوتاهی کنارش میزارید و میرید دنبال سلیقه خودتون و اینجوری پول زیادی هم هدر رفته. و یا اینکه همانطور که قبل تر گفتیم تنها به دنبال مد روز نباشید و اون چیزی که دوست دارید خریداری کنید تا هم لذت ببرید و هم تا حد درستش ازش استفاده کنید، نه چهار روز!


واسه عید این رنگ هارو اینجوری ست کن

 

Untitled

UntitledUntitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها