|

"صبا راد" با این تبلیغ شاخ همه رو درآورد؛ خانم مجری مقنعه کجا و این سر و وضع کجا!

saba rad shayanews

صبا راد که این روز ها بلاگری رو بهتر از مجری گری یاد گرفته دیگه با ترفند های نه چندان جالب تبلیغات میکنه و خلاصه از هیچ معرفی درآمدی نمیگذر…

لینک کوتاه کپی شد
1

صبا راد مجری قدیم تلوزیون و بلاگر خفن امروزی در اینستاگرام است. البته قدیمی که گفتیم مال عهد بوق نیست اما چون صبا خانم به یکباره 180 درجه تغییر کردند دیگه کسی صبای مجری رو به یاد نداره و حالا با شکل و شمایلی کاملا متفاوت در فضای مجازی فعاله!

به گزارش«شایانیوز» صبا راد در برنامه "به خانه بر می گردیم" مجری بود خیلی هم برای مادران ما دوست داشتنی بود اما حالا در پیج خود که بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد هر گونه رفتاری رو برای جذب فالوور بیشتر انجام میده. یکی از این رفتارها حجاب خانم خانما می باشد که با اندامی تو پر لباس هایی بسیار کوتاه و جذب میپوشد و به راحتی جلوی دوربین اینستا می آید.

اما حالا این همه جنگولک بازی و عرض اندام برای چیه؟ برای تبلیغات و هرچه جذاب تر نگه داشتن محتوای پیج و در نتیجه فالوور بیشتر! در ادامه تازه ترین استوری های خانم مجری را مشاده می کنید که چقدررر واضح و بی نمک تبلیغ می کند. صبا راد اول در این استوری های مورچه وارش میاد میگه چه خوبه که به پوستم میرسم و... بعد هم یکی از کاربرای همیشه در صحنه میپرسه صبایی از چی استفاده میکنی چون خیلی پوستت خوبه و خانم بلاگر هم خیلی سریع و درجا پیج رو تگ میکنه و شروع میکنه به معرفی! حالا تازه اگه دایرکت اون کاربر از خودش نبوده باشه!!!

Untitled

هدف و برنامه صبا راد از ترکیه تا ایران

صبا راد اما به یکباره سال 98 تصمیم گرفت از تلویزیون خداحافی کند. او که با مانی رهنما (خواننده) ازدواج کرده بود بار سفر بستند و راهی ترکیه شدند. تیپ و ظاهر صبا خانوم در ترکیه با آنچه از او در ایران دیده بودیم کلی فرق می کرد اما دیگر خیلی در قید و بند حجاب نبود و عکسی های منتشر می کرد که در قامت صداوسیمای ایران هیچ توجیهی نداشت.

sabarad.official_2727964773949094496_1108653063

در ابتدا تصور می شد صبا از انتشار این تصاویر خیلی هدف و برنامه خاصی ندارد و فقط برای fun و سرگرم بودن خودش در غُربت د اینستاگرام فعالیت می کند. اما داستان اصلاً به این سادگی ها نبود و صبا خانوم برای تک تک پست ها و استوری هایش برنامه داشت.

صبا با این عکس هایی که منتشر می کرد کم کم تو اینستاگرام فالوور گرفت و پیج اینستاگرامش رونق گرفت از طرفی خانم مجری به خوبی می دانست مادامی که در ترکیه است کمتر شرکت و برندی برای تبلیغ به او مراجعه می کند پس تصمیم گرفت بعد از یک سال و اندی حضور در ترکیه به همراه آقا مانی به ایران برگردند.

صبا راد به ایران آمد و از تک تک لحظاتش در اینستاگرام عکس و استوری می گرفت و حتی فالوورها و دنبال کنندگانش را به خصوصی ترین فضای زندگی اش هم وارد کرد.

Untitled (1)

به این شکل بود که صبا خانوم در عرض دو سال از یک مجری خوش صدا و تلویزیونی به بلاگری فعال و قرتی در اینستاگرام تبدیل شد و حالا برای هر استوری مبالغی هنگفت و زیاد دریافت میکند.

در ادامه نمونه ای دیگر از تبلیغات صبا خانوم رو مشاده می کنید که ظاعراخیلی هم براش زحمت کشیدن. حالا شاید بگیتن چه ایرادی داره از پیجش درآمد داشته باشه! ایراد نداره، ایراد کار اونجاست که امثال خانم صبا راد و بهاره رهنما اونقدر در تبلیغات غرق میشن و پول بیشتر چشماشون رو میگیره که کاربر ازشون کلافه میشه و حتی ممکنه نگهشون داره اما خسته میشه به خصوص تو این شرایط سخت اقتصادی که برای خیلی ها دیدن این همه غذای خوشمزه و خوشپوشی و خوشگذرونی سخت و درناک میشه!

sabarad.official_2763475756859507098_1108653063

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

ناگفته نماند صبا راد قبل از ازدواج با ماهنی رهنما با آقای مرتضی علی آبادی ازدواج کرده بود که به طور سنتی بود و این زوج را خیلی زود پای سفره عقد نشاند اما طولی نکشید که به طلاق منجر شد.

مانی رهنما هم قبل از صبا راد ازدواجی داشته و حتی یک پسر هم دارد.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فدایی ایران ارسالی در

    چرا بعضی ها خودشان نیستند وهر ایینه بشکلی در میایند ،وبا خودِ خود زندگی نمیکنند ودر هر زمان خود را به شکلی در میاورند ،در عجبم
    َّ

  • Dario ارسالی در

    آب نبود وگر نه خانم صبا شنا گر خوبی بود.........

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشا ازاین بازیگرا کم بگین درد مردم را بنویسین که کار ندارن گرانیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها