|

"صبا راد" خودش کم لوس بود شوهرشم میخواد لوس شه؛ مانی جونم دلش فالوور خواست!

صبا راد و شوهرش مانی رهنما این روزها خیلی در تلاشند تا از طریق اینستاگرام درآمد داشته باشند و در همین راستا خیلی هم دوست دارند فالوور و…

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد که تا چند سال پیش مجری تلویزیون بود و در برنامه به خانه برمی گردیم حضور داشت بعد از اینکه با مانی رهنما ازدواج کرد تصمیم گرفت از صداوسیما خداحافظی کند.

به گزارش «شایانیوز» صبا یا به قول خودش صبلی مدتی به همراه مانی رهنما راهی ترکیه شدند و قصد داشتند در خارج زندگی کنند اما گویا این مهاجرت از لحاظ کاری و مالی خیلی برایشان خوب نبود در فاصله کمتر از یک سال دوباره به ایران برگشتند. البته خروج از ایران باعث شد صبا بتواند در اینستاگرام به کمک عکس ها و تصاویری که منتشر می کرد فالوور بدست بیاورد و به قول معروف بنیان و پایه های بیزینس جدیدش را بنا کند!

ac-image-OO1605781210xq

صبا راد بعد از اینکه به ایران آمد خیلی درست و برنامه ریزی شده در اینستاگرام شروع به تبلیغ کرد. در واقع صبا خانوم که به واسطه سال ها حضور در صداوسیما فن اجرا را به خوبی بلد است و از طرفی صدای خوب و دلنشینی هم دارد خیلی زود کارش در اینستا گرفت و با وجود اینکه نسبت به سایر سلبریتی ها فالوور کمتری دارد اما استوری اش هیشه پر تبلیغ است.

صبا خانوم راد از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 747 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

در ادامه قیمت های مختلف او را که مدیر تبلیغاتش فرساده است را مشاهده می کنید.

55 (1)

همان طور که در ابتدا گفتیم استوری پیج اینستاگرام صبا خانوم همیشه پر از تبلیغ است و با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که صبا خانوم از اینستاگرام به راحتی روزی 20 تا 30 میلیون درآمد دارد. که در ماه حدود 500 میلیون تومان خواهد شد که با درآمدش از صداوسیما اصلا قابل مقایسه نیست.!

مانی هم دلِش فالوور می خواد!

مانی رهنما همسر صبا خانوم شاید جزو خوانندگان درجه دو یا سه باشد که باوجود صدای خوبی که دارد و موسیقی را هم خوب می فهمد اما خیلی طرفدار ندارد. البته شاید دلیل اصلی این موضوع کم کار بودن خود آقای رهنما باشد چراکه مانی خیلی ترانه و آلبوم جدید منتشر نمی کند و کنسرت هم به ندرت برگزار می کند. البته مانی خان برای اینکه طرفدار بدست بیاورد یک راه میان بُر پیدا کرده، او هراز گاهی در پیچ صبا حاضر می شود با شیطنت ها و شیرن کاری سعی می کند دلِ فالوورهای صبا را بدست آورد تا پیج او هم در اینستاگرام پررونق تر شود.

sabarad.official_2753703362979840146_1108653063

sabarad.official_2753704423853421977_1108653063

هنر خاص صبا خانوم راد!

از این ها که بگذریم صبا علاوه بر هنر مجری گری و اجرا یک هنر دیگر هم دارد. خانم مجری سابق دستپخت بسیار خوبی دارد و اصلا ابتدا هم پیجشو با آموزش های آشپزی شروع کرد اما بعد که دید پول تو بیرون ریختن اندام بیشتره تغییر فاز داد. البته هنوز هم هرازگاهی صبا خانم برای فالوورهایش آموزش آشپزی دارد که گویا استقبال خوبی هم از آن ها می شود.

98

sabarad.official_2738020617180000176_1108653063

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    برات متاسفم

  • محمد ارسالی در

    یه دفعه بکن تموم کن دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    بس کنید یه کم خجالت بد نيست

  • چ.م.ن ارسالی در

    چه موجودات نچسبی....

  • ناشناس ارسالی در

    این آشپزی هارو از لطف همون برنامه ( به خانه بر می گردیم) داری!!! وگر نه....... 😂😂😂😂😂😂

  • نیما09338063201 ارسالی در

    چه رابطه خیلی نزدیکی...!!

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا براتون متاسفم😒

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها