|

درخواست ناجور "صبا راد" از صدا سیما؛ ژستِ اونور آبی خانوم با آقا واسه دیده شدن!

saba rad shayanews

صبا راد که در راستای بلاگری حسابی در حال فعالیته و پولش بهش چسبیده حالا با در خواست از تلویزیون با پخش شهرام شب پره سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد مجری سابق برنامه به خانه بر میگردیم می باشد که قطعا بچه های دهه هفتادی زیاد دیدنش چون مادرا قبل از اینکه اینستاگرام انقدر شلوغ و همه گیر بشه به خانه بر میگردیم رو نگاه میکردن تازه با کلی ذوق.

به گزارش«شایانیوز» صبا راد البته با کم شدن جذابیت این برنامه ها از تلویزیون رفت و حالا دقیقا همونجایی حضور داره که مامانا هستن و حتی خیلی از دخترا هم طرفدارش شدن و از سبکی که کار میکنه و بلاگر شده استقبال می کنند. صبا راد دیگه اون خانم مجری با مقنعه و مانتو اتو کشیده نیست و حالا برای مخاطبینش با پیراهن و شلوار جذب و موهایی افشون و البته کیلو کیلو آرایش میاد جلوی دوربین و حسابی دلبری می کنه. وی در صفحه اینستاگرامش بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد و پولی هم که درمیاره خیلی خیلی بیشتر از چیزیه که از صدا و سیما دریافت میکرد!

صبا راد در طول روز استوری های بسیار زیادی منتشر میکنه که در ادامه چند تا از اون هارو مشاهده می کنید تا با نحوه مجری گری و پول دراوردن جدید خانم خانما آشنا بشید.

البته که صبا راد به قول یکی از کاربران که گفته بود آشپزی خانم مجری به خاطر برنامه به خانه بر میگردیم و قسمت غذا و آشپزی که حضور داشت، خوب شده و به هر حال اینطور که معلومه خانم خانما دست پخت خوبی هم دارد و گاهی برای کاربران استوری های غذاهای خوشمزه خودش و همسرش رو به اشتراک میزاره و دل خیلی ها رو تو این شرایط اقتصادی آب میکنه.

البته که این استوری ها جنبه آموزشی هم داره و شاید خیلی ها هم ازش استفاده کنند اما هدف نشون دادن زندگی و خوراک لاکچری هم هست و این دقیقا محتوایی است که کاربر میخواد برای دنبال کردن! در ادامه استوری جدید او را در همین راستا مشاهده می کنید.

sabarad.official_2758281387776723941_1108653063

پول شف بودن بهتره یا عشوه گری؟!

ناگفته نماند صبا راد حتی اوایل پیجش تماما پست طرز تهیه غذاهای مختلف میزاشت اما ظاهرا خانم خانما دید پول و خوشگذرونی تو بیرون ریختنه و نشون دادن سر و وضع زندگی لاکچری! به همین دلیل خانم مجری تغییر رویه داد و حالا اگه خجالت از معروف بودنش و قوانین کشور نکشه همون تل رو سر و پیراهن تنش رو هم کم میکرد تا بیشتر خودنمایی کند!

sabarad.official_2727964773949094496_1108653063

البته که صبا راد در این مسیر تنها نیست و نقش آقای شوهر بسیار تاثیر گار است. صبا راد در گذشته ازدواج اولی داشته و حالا مانی رهنما خواننده پاپ ایرانی شوهر دومش است که ظاهرا زندگی خوب و ارامی هم دارند.

اما آقای خواننده در این راه خیلی زیاد همراه همسرش هست و نه در حفظ حجاب بهش کاری داره و اینکه حتی برای حاشیه سازی و فالوور بیشتر و البته معروف تر کردن خودش ادا و اطوار هایی لوس هم داره (به گفته کاربران).

ژست های زشت و زننده خانم مجری با شوهرش!

 مدتی پیش هم به مناسبت جشن تولد همسرش تصاویری را منتشر کرد که با نظرات ناجور کاربران همراه شد. این عکس ها با ژست هایی نه چندان جالب و نامتعارف بود که بیشتر حالاتی اروتیک داشت.

ظاهرا خانم شاخ مجازی دیگر حد و مرزی ندارد و برای پول و فالوور هر کار به دور از شخصیتی را انجام می دهد. در ادامه ابتدا عکس ها را مشاهده می کند و بعد هم ویدیویی از حرف های خانم مجری در این رابطه.

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063

و این هم صحبت های خانم مجری درباره حواشی و عکس های ناجوش!

درآمد نجومی اما بی زحمت

اما همه این مواردی که گفتیم برای چیست؟ برای درآمد بالا و خوبیه که اینستاگرام و فضای مجازی این راه رو برای خانم هایی مثل بهاره رهنما و صبا راد ایجاد کرده تا پول پارو کنند اونم به راحتی!

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 747 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند. صبا راد در روز تبلیغات بسیار زیادی دارد و پیج های مختلفی را معرفی می کند مهم هم نیست چه چیز باشد همه چیز در این پیج معرفی خواهد شد!!!

در ادامه قیمت های مختلف او را که مدیر تبلیغاتش فرستاده است را مشاهده می کنید.

55+(1)

صبا راد: تو به خانه برمیگردیم شهرام شب پره بزارین!

و اما جوگیر شدن صبا راد در مقابل با صدا و سیما. خانم مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج پیشنهاد کرد از یکی ترانه‌های شهرام شب پره برای این برنامه استفاده شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حقیقت ارسالی در

    کلاغ خانم چرا غار غار رو تموم نمی کنه

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به تو ومانی این چه ژستی است که گرفتید اینجا ایران است کشورمسلمانان است

  • مهدی ارسالی در

    ولا شرم و حیا هم خوب چیزیه عکس مست شوهرش گذاشته به اون هم افتخار میکنه مانی جون رفته تو حس - بابا شرم کنید حالمون از دیدن اجباری تصاویر مزخرف امثال شما بهم می خوره - گورتونو گم کنید - پر رویی و وقاحت هم حدی داره تا وارد اینترنت میشی یا بهاره رهنما و یا صبا راد و امثال اینها می یاد جلو چشمت. کسی نیسنا جلو اینها رو بگیرم مثلث دستفروشها یک مترو هستند اینها پول در می
    ارند مزاحمتش برای کسانی که میخواند استفاده درست از اون وسیله بکنند فقط مزاحمت

  • ناشناس ارسالی در

    اینها شناگر خوبی بودند آب گیرشون نمیومد

  • ناشناس ارسالی در

    خروس بد ادا.....چه قد بده تو این سن و سال اینقد سبک و جلف باشی عکساشون چرت و مزخرفه

  • عبدالله ارسالی در

    بد بختها

  • ناشناس ارسالی در

    از جفتشون متنفرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها