|

"صبا راد" شیطون تر از همیشه؛ خانومی واسه شب چلّه نیمچه حجابشم بیخیال شد!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر امروزی می باشد که دستپخت خوبی هم دارد و برای شب یلدا سفره ای رنگین و جذاب چید.

لینک کوتاه کپی شد
3

صبا راد مجری سابق صدا و سیما و بلاگر خفن حال حاضر اینستایی می باشد که به یکباره همه چیز را کنار گذاشت و آن روی خود را نشان داد. او ابتدا همراه با همسرش آقای مانی رهنما به ترکیه مهاجر کرد و مدتی هم در آن جا گذراند اما طولی نکشید که به ایران بازگشت!

به گزارش«شایانیوز» صبا راد در شاید هنوز هم مادران ما با همان استایل اتوکشیده قبلی اش بشناسند اما خانم خانما به مرور ر فای مجازی همانند خیلی های دیگر رنگ عوض کرد و حالا اگر بخاطر معرف بودن و قوانین نباشد همان تکه توربان و تل را هم روی سر بقی نمی گذارد. حالا کاش فقط موضوع بی حجابی در مو بود، صبا خانم در پوشش و استایلش هم دیگر خجالتی ندارد و گاهی با لباس های تنگ و ناجور خانگی جلوی دوربین هم می ید!

از این ها که بگذریم دستپخت خوبی دار و اصلا ابتدا هم پیجشو با آموزش های غذایی شروع کرد اما بعد که دید پول تو بیرون ریختن اندام بیشتره تغییر فاز داد. وی برای شب یلدا هم سفره ای رنگین و زیبا چید اما چیزی که نظر کاربران را به خود جلب کرد بی حجاب شدن کامل خانم خانما بود! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

sabarad.official_1640122026_1

sabarad.official_1640122026_2

حالا چجوری درآمد داره؟!

صبا راد دیگر راه و روش جذب فالوور را فهمیده. او ابتدا همانند بهاره رهنما ایجاد حاشیه میکنه و بعد هم با تبلیغات فالوورا رو کلافه! البته خیلی ها دوست دار این گونه افراد هستند اما خیلی ها هم از روی حرص و دیدن زندگی آنها فالو نگهشون میدارن و به پر شدن هر چه بیشتر جیبشون کمک می کنن حرصم میخورن!

صبا راد

ژست های زشت و زننده خانم مجری با شوهرش!

 مدتی پیش هم به مناسبت جشن تولد همسرش تصاویری را منتشر کرد که با نظرات ناجور کاربران همراه شد. این عکس ها با ژست هایی نه چندان جالب و نامتعارف بود که بیشتر حالاتی اروتیک داشت.

ظاهرا خانم شاخ مجازی دیگر حد و مرزی ندارد و برای پول و فالوور هر کار به دور از شخصیتی را انجام می دهد. در اامه ابتدا عکس ها را مشاهده می کند و بعد هم ویدیویی از حرف های خانم مجری در این رابطه.

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063

و این هم صحبت های خانم مجری درباره حواشی و عکس های ناجوش!

خوانندگی صبا راد

صبا راد از آنجایی که صدای خوبی دارد و قبلا هم سابقه همخوانی با همسرش و رادیو و... داشته حالا نمی تواند تنها در خانه بنشیند و بی هیچ فعالیتی زندگی خود را بگذراند. وی مدتی پیش مستر کلاس گذاشته بود حالا هم همخوانی به طور مستقیم در آهنگ همسرش مانی رهنما را تجربه کرد.

ظاهرا صبا خانم کیلومتر ها با صبای مجری فاصله پیدا کرده و حالا هم برای خود بلاگری شاخ شده و هم خواننده!

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مردم کشورهای خارجی هر روز دارند مسلمان و خداشناس میشند مردم ما هم ببین چی میشند یعنی راه را تا کجا گم کردیم و بیراهه میریم خدایا خودت کمک کن

  • ناشناس ارسالی در

    چقد من از صبا راد بدم میاد
    چقد این بشر بی نمک هستش

  • ناشناس ارسالی در

    چیست؟ این بشر داره روز بروز خودشو داره می ریزه بیرون. بدبخت شوهرت پهلوته بازم چته خاک عالم تو سرت بدبخت

  • خندان ارسالی در

    متاسفانه هیچ کس جلوی این بی بندو باری هارو نمیگیره الان ما چی یاده بچه هامون بدیم

  • ناشناس ارسالی در

    اینها گمراه شدن وخودشون هم نمیدونن گمراهن وتو چه منجلابی افتادن .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی