|

"صبا راد" تو اینستا چه پولی به جیب می زنه؛ خانوم با آقاشون برا یلدا ترکوندند!

saba rad shayanews

صبا خانوم راد بعد از اینکه از صداوسیما جدا شد از طریق تبلیغات اینستاگرامی و اجرا در مراسمات مختلف درآمد زیادی دارد

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد مجری خوش صدا که تا همین یکی دو سال پیش همه او را با حضور در برنامه به خانه برمی گردیم می شناختند این روزها به شدت در اینستاگرام مشغول است و تقریباً هر روز کلی استوری و پست منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» صبا خانوم راد یعد از اینکه از صداوسیما جدا شد سفت و سخت چسبید به اینستاگرام و حالا توانسته در فضای مجازی به درآمد خیلی خوبی برسد.

اگر فالوور صبا راد باشید دیدید که ایشان استوری باز است و هر روز کلی عکس و ویدیو استوری می کند که نیمی از ان ها تبلیغاتی است. این یعنی خانوم راد نشسته خانه اش و خیلی راحت روزی در حدود 15 تا 20 میلیون تومان درآمد دارد!

البته صبا خانوم راد دست رد به هیچ تبلیغ کننده ای نمی زد و هر چه باشد فقط به این شرط که پول بدهند صبا خانم در اینستاگرام خود استوری می کند. در ادامه نمونه های از تبلیغات صبا راد را می بینید.

البته درآمد صبا خانم فقط از تبلیغات اینستاگرامی نیست و ایشان هر از گاهی برای اجرای در برنامه های مختلف حاضر می شود. صبا شب گذشته به همراه همسرش مانی رهنما در مرکز تجاری اپال حضور داشت و برنامه اجرا کرد و احتما این زوج برای حضور پول خیلی خوبی هم گرفتند.

از این ها که بگذریم خانم مجری این روزها تبدیل به یک بلاگر فخر فروش شده که چندان در دید مردم دوست داشتنی نیست زیرا ریز ریز زندگی و خورد و خوراک لاکچری اش را در اینستاگرام منتشر می کند، به خصوص در چنین شرایط سخت اقتصادی!

به واقع صبا خانوم حتی خصوص ترین فضاها و احوالش را هم استوری می کرد و از این طریق توانست حدود 700 هزار فالوور بدست آورد.

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. 

147747072198385-irannaz-com

صبا راد در سال 96 با  مانی رهنما  (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.  

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. 

269014681_491055872333747_5970113799233684044_n (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بیچاره با پول اون دروغایی که بقول خودش به ما میگفت اون موقع که هیچ جا راهش نمیدادن چقدر عملیا ت رو صورتش انجام داد ه حالا این درامد ا هم ادامه همون دروغ هایی هست که گفته بود وسبب معروف شدنش شده بود بعد دید از غافله داره عقب میمونه بهانه اورد که از دروغ گفتن خسته شده کلا اینجوریه اینا از دهات که میان بیرون یادشون میره کی بودن درضمن اسم ایشون فاطمه است

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا به اسمش توهین نکنید شخصیتش رو زیر سوال ببرین
      هرکسی لایق نام خانم فاطمه نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها