|

"شادی مختاری" بدون مانتو بدون شال فقط با یه هودی؛ وقتی خانوم تو حال خودش نیست!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری که این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده تصاویر جذابی از خود در اینستاگرام منتشر می کند که در ادامه جدید ترین ان را مشاهده می کند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شادی مختاری بازیگر خوشگل و تازه شناخته شده سینما می باشد که با بازی در سریال شبکه خانگی «جزیره» خیلی زود معروف شد و ره صد ساله را یک شبه رفت. وی در این سریال در نقش صحرا بود که از نقش های اصلی سریال هم محسوب میشد.

به گزارش«شایانیوز» شادی مختاری قبل از این هم سابقه حضور در تئاتر و سریال و فیلم کوتاه را داشته اما خب این سریال سکوی پرتاب وی شد. البته که این بازیگر جوان ظاهرا استعداد خوبی هم در این عرصه دارد و مخاطبین از ایفای نقشش راضی بوده اند، حالا جدا از اینکه خیلی ها عاشقش شدن!

شادی مختاری بازیگر دهه هفتادی این روز ها در اینستاگرامش فعالیت بیشتری دارد و خب از اونجایی که هوادارای زیادی پیدا کرده تصاویر خوشگلی هم از خود منشتر می کند اما حفظ سیسِ کاری و آرتیستی!

شادی مختاری به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که با هودی و کلی اکسسوری تیپشو جذاب کرده و همچنین گوشی آیفون که کامل کننده استایل لاکچریشه!

وی در کپشن این پست نوشت: یادم نیست به چی فکر می‌کردم،اما خوب یادمه که از زمین و زمان کنده شده بودم…و چه حالِ خوبی بود

shadimokhtarii_1643405494

شادی مختاری چهره ساده اما در عین حال جذابی داره. خانم بازیگر که شباهتی زیادی به سحر قریشی داره ابتدا خیلی جنجالی شد که بدل سحر قریشی هستش اما کم کم مخاطب به چهره اش عادت کرد و حالا برای خود جاگاه خوبی پیدا کرده است.

نازنین بیاتی هم در ابتدای ورودی به این عرصه شباهت زیادی به ترانه علیدوستی داشت اما خب بعد ها به هنرمندی معروف تبدل شد. 

اما دوباره برگردم به شادی مختاری که دارای چهره ای عمل کرده است و این دقیقا چیزیه که سینما میخواد و خلی هم زود بالا میبرتش! 

shadimokhtarii_2631487424146127106_9510335626

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند مثل خانم سحر قریشی!!!

shadimokhtarii_1601046666

شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال "سایه بان" به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

shadimokhtarii_1640530889_2

کار خبرنگاری را رها کردم

قبل ورود به دانشگاه در یکی از خبرگزاری های کشور کار کردم تا اینکه تصمیم گرفتم وارد عرصه بازیگری شوم به همین دلیل بعد از کلاس بازیگری ، خبرنگاری را رها کردم.

shadimokhtarii_1576575035

علاقه به موسیقی 

موسیقی بخش جداشدنی از زندگی من است ، درس هم که می خواندم همیشه یک موزیک بک گراند درس خواندن من بود.

shadimokhtarii_1546954773

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غفار ارسالی در

    ازدواج باعث پیشرفت انسانه

  • .. ارسالی در

    بی دلیل ازش بدم میاد

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر نازه💜💜💜💜💜💜💜💜💜🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚من اینستاندارم ولی طرفدارش هستم

  • 💜الیناعابدی🖤 ارسالی در

    چقدر نازه🖤💜💚💙❣️💟❤️من اینستاندارم ولی طرفدارش هستم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام، نقاشی آبرنگ شما عالی بود،

  • امیر ارسالی در

    شتر مرغ

  • نازنین زهرا محمدی ارسالی در

    واقعا که !!!!🧐🤮🤢

  • .... ارسالی در

    مگع هودی پوشسدن جرمه؟

  • علی ارسالی در

    از خودش متشکره.

  • ریحان ارسالی در

    ‌به‌ما‌چه‌‌که‌هرکس‌هر‌کاری‌کرد‌آمدن به‌ما‌به‌گن
    ‌اها‌دونستم
    ‌میخوان‌پوز‌بدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها