|

"شادی مختاری" با موهای باز و بی روسریش دل فَناشو آب کرد؛ چه زود شاخ اینستا شد!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری که به تازگی از چهره های محبوب شبکه خانگی شده تصویر از خود منتشر کرد که خنده اش دل هواداران رو آب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شادی مختاری بازیگر تازه شناخته شده و نوپای سینما می باشد که خیلی زود کراش خیلی ها شد و این خیلی ها دختر و پسر هم ندارد و ظاهرا خانم بازیگر حسابی خود را به وسیله چهره و نقشی که داشته تو دل مخاطب جا کرده حتی اگر کارکتر خوبی در واقعیت نداشته باشد!

به گزارش«شایانیوز» شادی مختاری چهره خوبی دارد و شباهت زیادی هم به سحر قریشی دارد و از آن جایی که چهره و اندام در سینمای ایران بسیار مورد توجه است این بازیگر جوان نیز خیلی زود معروف و محبوب شد. 

اما اصلا شادی مختاری کجا بازی کرد؟ خانم بازیگر در سریال شبکه خانگی "جزیره" بازی کرد و از نقش های اصلی بود. شادی مختاری در همین چند وقت اخیر به سرعت پیج اینستاگرامی خود را بروز رسانی کرد و حالا بیش از 160 هزار دنبال کننده دارد. در ادامه تصویر جدید و جذاب این بازیگر خوش چهره رو مشاهده می کنید که با نظرات خوب فن پیج هاش همراه شد و خنده خانم خانما حسابی دل هوادارانشو آب کرد.

shadimokhtarii_1642679949

با شادی مختاری بیشتر آشنا شوید

شادی مختاری بازیگر جوان کشورمان ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران متولد شد. وی یک برادر کوچکتر از خود دارد و فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

او فارغ التحصیل بازیگری از موسسه کارنامه است که همزمان با دوره بازیگری در این موسسه، چند فیلم کوتاه هم بازی کرده است. او تجربه تئاتر و قبل از سریال «دلدار» در فیلم سینمایی، هفت و نیم را نیز دارد.

بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری شروع کرده و به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند. به گفته مختاری، او از کودکی نقاشی می‌کرد ه و عکاسی مستند را هم انجام داده است.

shadimokhtarii_1635413844_4

شروع فعالیت هنری از زبان خانم بازیگر

زمانی که تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم، یک دوره کلاس بازیگری رفتم و بعد از آن کلا خبرنگاری را رها کردم، چون احساس می کردم دیگر به نقطه ای رسیده ام که آن کار من را از لحاظ روحی ارضا نمی کند، فهمیده بودم که به یک بلوغ ذهنی رسیده ام و می دانستم از دنیا چه می خواهم.

shadimokhtarii_1633268989

اما با توجه به تصاویری که داخل پیج خانم بازیگر هست و سفر های خارج از کشور اشتند و اسب سوار حرفه ای هم هستند، مشخصه که وضع مالی خوبی دارند.

shadimokhtarii_1600330618

shadimokhtarii_1635413844_2

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند مثل خانم سحر قریشی!!!

shadimokhtarii_1597582514وقتی خانم بازیگر امیر مقاره رو با خاک یکسان میکنه!

شادی مختاری بعد از بازی در این سریال حالا در مراسما سینمای دعوت میشود و از او مصاحبه گرفته می شود. 

اما در جدید ترین گفتگویی که داشت در مورد امیر مقاره و گروه ماکان بند بود. وی در این ویدیو با حالتی بسیار مغرور جوری که انگار از بازیگران تراز اول سینماست درباره آقای امیر مقاره صحبت می کند. شادی مختاری می گوید قبل از سریال حتی اسم ماکان بند هم به گوشش نخورده و اصلا نمیشناخت که خب باید گفت شاید خیلی ها مثل ایشون بودند و هستند که امیر مقاره رو نمیشناختند اما حداقل این خواننده پاپ قبل از این سریال هم فعالیت هنری داشته و خیلی ها هوادارش نیز بودند و هستند!

ناگفته نماند حالا این بازیگر جوان کلی فن پیج دارد و این در صورتیست که تا قبل از این سریال کسی او را نمیشناخت و این است تاثیر چهره در سینما!

ظاهرا خودشیفتگی کاذب بین بازیگران نوپای ایرانی بسیار زیاد شده و هرکی تا فیلم و یا سریالی بازی میکنه خودشو ته هنر و بازیگری میدونه که خب این نوع رفتار به خصوص غرور و کلاس گذاشتن چیزیه که مخاطب رو از هنرمندان دور میکنه به جز کسری مخاطبین همیشه عاشق که خیلی زود شیفته اینجور بازیگران می شوند.

shadimokhtarii_1591447196

جالب است که شادی مختاری چهره ای بسیار کار کرده و عمل شده دارد و این دقیقا همون راهیه که خانم های بازیگر به خصوص تازه وارد ها در پیش میگیرن تا چهرشون سکوی پرتابشون بشه و ره صد ساله رو یک شبه برن!

shadimokhtarii_1626372118

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرهام ارسالی در

    عالی حرف نداری انشالا موفق باشی

  • یه نفر ارسالی در

    یعنیاااااا. صدات فیست مثه دارو میمونه برام 🙂🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  • زهرا ارسالی در

    خوبه اقا امیرو شناختی شادی جون😐

  • S.j ارسالی در

    از وقتی درباره امیر مقاره اونجوری حرف زدی متنفرم ازت .

  • ناشناس ارسالی در

    برو بابا برو، هیچی نیستی، هر چی هم که دیده شدی به لطف آقای مقاره است، اصا اگه آقای مقاره نبود کسی جزیره رو نمیدید

    • ‌..‌ ارسالی در

      من که موقع دیدن این ویدیو غروری حس نمیکنم

  • پرسپولیسی ارسالی در

    عاشقتم عالی جذاب

  • پگاه ارسالی در

    من که اصلا دوسش ندارم بدل سحر قریشی خودش بود خوب بود سریال هم کاملا ضعیف و غیر قابل باور

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه همین سایتام میدونن اینا چه جور ادمایین ، من اهل توهین نیستم ولی خب .....
    اینکه امیر و رو نمیشناخته هم که هیچی اصن ولش (هر چند من که باورم نمیشه و طرفدار پرو پا قرصشونم و اگر توهین بشه خوب بلدم توهین کنم)

  • فاطمه ارسالی در

    اگه کنار امیر بازی نمیکردی هیچکس نمیشناختت

  • ثنا ارسالی در

    اگر کنار امیر بازی نمیکردی هیشکی نمیشناختت . جزیره فقط بخاطر امیر دیده شد ... 😘

  • ناشناس ارسالی در

    اگه مقاره نبود کی شاخ اینستا میکرد ایشون رو خودشیفته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها