|

تبلیغ ریز "فریبا نادری" برای دکتر جونش؛ خانوم خانوما انگاری فیشال لازم شدن!

 fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون ایران این روزها به تبلیغات روی آورده و هر از گاهی برای بعضی برندها تبلیغ میکند.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر معروف و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است که با سریال پر بیننده ستایش حسابی گل کرد و بیش از پیش برای مخاطبین تلویزیون شناخته شد. خانم نادری در ستایش 3 بازیگر نقش پری سیما بود که به گفته خودش بازی در این نقش حواشی ای برایش به وجود آورد. او در مصاحبه ای در خصوص واکنش مردم نسبت به نقشش گفت که مردم وقتی تو خیابون باهاش رو به رو میشن بهش فحش میدن و میگن که چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و…. البته که فریبا خانوم از این قضیه خیلی خوشحال بود چون معتقد بود که مردم نقش رو باور کردن.

به گزارش «شایانیوز»، از سریال ستایش و بازی باور پذیر خانم نادری در نقش پری سیما که بگذریم باید بگیم که فریبا نادری هم این روزها مثل خیلی از بازیگرهای دیگه بیشتر از بازیگری وقتش رو در اینستاگرام میگذرونه و پیجش رو که بیش از یک میلیون دنبال کننده داره اداره میکنه.

در واقع این روزها شاخ اینستا شدن برای خیلی از سلبریتی شده یه شغل و درآمد خیلی زیادی از پیج هاشون به دست میارن دقیقا به همین دلیل هم خیلیاشون دیگه اصلا دنبال بازیگری نیستند و از این طریق پول خیلی بیشتری درمیارن.

فریبا نادری

شاید بشه بهشون حق داد که از پتاسیل پیجشون برای کسب درآمد استفاده کنند خیلی از مردم عادی هم دقیقا همین کار رو می کنند و از طریق اینستاگرام پول درمیارن ولی خب چون مردم عادی شناخته شده نیستند باید با تولید محتوا و پله پله پیجشون رو بالا ببرن ولی بازیگرها چون چهره هستند خیلی راحت تر از این طریق پول درمیارن اما دقیقا به دلیل چهره بودنشون باید گام های منطقی تری بردارن چون انتظارات مردم ازشون خیلی بیشترِ.

فریبا نادری

فریبا نادری جزء افرادیه که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیداره و مثل کسانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده و دائما در حال تبلیغ نیست. بلکه هر از گاهی برای بعضی برندها تبلیغ میکنه وی به تازگی چندتا استوری منتشر کرده و گفته که چون سفر بوده یه مدت به پوستش نرسیده به خاطر همین هم رفته برای فیشال و مزوتراپی در همین راستا یه تبلیغ ریز هم برای دکترش انجام داد.

حواشی فریبا نادری در شام ایرانی

همان طور که در ابتدا گفتیم مردم خانم نادری رو با سریال ستایش شناختند عده ای هم که شناخت چندانی از خانم بازیگر نداشتند به لطف شام ایرانی فریبا خانوم شناختند. حضور فریبا نادری در شام ایرانی و نمایش خانه فوق العاده لاکچری اش باعث شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشد حتی کسانی هم که شام ایرانی را نگاه نمی کردند قسمت های مربوط به حضور خانم نادری را به خاطر دیدن خونه لاکچری و البته بسیار خوش دیزاینش دیدند و همه فهمیدند که فریبا خانم نادری بسیار مایه دار هستند.

شغل دوم خانم نادری

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

فریبا نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    خدارو شکر کنید این دکترای زیبایی هستن وگرنه نمیشد از کنار شماها ردشد دماغت بادندوناتو تو سریال مروارید سرخ دیدی که فریبا نادری آره زیادی باد به غب غب نندازننه ی منم اینجوری عمل کنه آرایش کنه میشه بیست ساله اگه قیافه اولت خوب بود هنر بود نه عمل عملی

  • صابر ارسالی در

    سلام. به این مثلا خانم که نمی دونم چرا شما بهش میگید، زیبا، بفرمایید، مهم نیست که قشنگ نیستی، ولی قشنگه که مهم نیستی.

    بفرمایید از فضای مجازی برو، بچسب به زندگی، باور کنید، بهتره..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها