|

دوبس دوبس خفن "خانم بازیگر" اونم وسط میدون آزادی؛ بهنوش جون چه تکونی هم میده!

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

ویدیویی جالب از بهنوش بختیاری منتشر شده که با بچه در پشت صحنه آهنگ گذاشتند و دوبس دوبس می کنند

لینک کوتاه کپی شد
3

بهنوش بختیاری که جزو بازیگران درجه چندم سینما و تلویزیون است. بهنوش خانوم به لطف حضور در سریال های طنز نود قسمتی دهه 80 به شهرت رسید و البته در کارنامه بازیگری خانم بختیاری تک و توک آثار خوب و قابل دفاع هم پیدا می شود. نمونه اش فیلم من که بهنوش بازی خوب و متفاوتی داشت و حتی در جنشواره فجر سال 1394 نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن هم شده بود.

به گزارش «شایانیوز» به نظر می رسد بهنوش بختیاری خودش هم دیگر خیلی دغدغه بازیگری و حضور در آثار خوب و قابل دفاع را ندارد بیشتر هدف خانوم بازیگر این است که هر از گاهی با یک فیلم یا سریال در تلویزیون حضور داشته باشد و به نوعی از چشم ها نیوفتد تا بتواند از طریق اینستاگرام و تبلیغات زیادی که می گذارد کسب درآمد کند.

البته بهنوش بختیاری روحیه شیطونی و سرزنده ای دارد و در هر پروژه ای هم که حضور دارد در پشت صحنه بسیار اهل بگو بخند است و سعی می کند تا روحیه ای کل اعضای تیم را بالا ببرد. به تازگی هم یک ویدیو باحال از پشت صحنه یکی از فیلم های او در اینستاگرام منتشر شده که دیدنش خالی از لطف نیست.

همان طور که شاره شد بهنوش بختیاری در کل روحیه ای شیطون و بلند پروازی دارد. وی ظاهرا از شرایط کنونی زندگی اش بسیار ناراضی است چون هم بسیار علاقه مند به هالیوودی بودن دارد و هم خیلی غصه ی جایگاهی که دیگران در خارج دارند را میخورد.

در ادامه ویدیویی که خانم خانما در همین راستا پست کرد را مشاهده می کنید. بهنوش بختیاری در کپشن این پست نوشت: کادوی تولد پسر میلیونر عرب به همسرش مرسدس بنز لاکچری که نمره ماشین تاریخ تولد همسرشه…توی این جهان چه خبره؟؟

چه تناقضی…

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری علاقه زیادی به تصاویر داف طور و فتوشاپ و ازین جور داستان ها دارد و در حال حاظر 9 میلیون فالوور دارد که با توجه به میزان لایک و کامنت هایش به احتمال زیاد درصد زیادی از آن ها فیک باشند اما به هر حال با همان میزان هم تبلیغ های بسیاری انجام می دهد و این معرفی ها از داروی ضد کرونا گرفته تا هر چیزی که فکرش را کنید هست و الحق هم خوب پولی به جیب زده!

در ادامه استوری جدید بهنوش خانم رو مشاهده می کنید که پشت فرمان ماشین 3 میلیاردی اش نشسته و موزیک گوش می کند. این طور که به نظر میاد این ماشین پورش کاین باشد که نشون میده خانم خانما چقدر پولداره که احتمالا ایشون هم مثل بهاره خانم نتیجه سی سال بیل زنیش بوده!

از دیگر لوس بازی ها و جذب فالوور های این بازیگر نه چندان محبوب استفاده از فیلترهای پلنگ اینستایی است که با آن ها عکس می گیرد و چهره خود را از این رو به اون رو می کند. جدا از این خیلی هم دوست داره که چهره اش رو با فتوشاپ روی بدن های بازیگران هالیوودی بگذارد و جای آن ها باشد!

behnoosh_bakhtiari_2718455982646871118_395388544

behnoosh_bakhtiari_2715490162060809615_395388544

بهنوش خانوم سلطان فالوور فیک در اینستاگرام!

بهنوش خانوم در اینستاگرام هم پر حاشیه است و  یکی از مهم ترین این حواشی مربوط به تعداد فالوورهای اوست. خانم بازیگر در پیج اش بیش از 9 میلیون (یعنی حدود 10 درصد جمعیت ایران) فالوور دارد اما آنالیز فعالیت او در اینستاگرام عملکرد زیر نیم درصد را نشان می دهد و گویای آن است تعداد بسیار زیادی از فالوورهای ایشان هیچ عملکردی در پیج بهنوش خانم ندارند.

58

آنالیز صفحه اینستاگرام و فالوورهای بهنوش بختیاری

WhatsApp+Image+2021-11-20+at+11.35.25

آنالیز صفحه بهنوش بختیاری در اینستاگرام نشان می دهد که حدود 40 درصد فالوورهای خانم خانوما فیک است. این یعنی از 9 میلیون دنبال کننده بهنوش بختیاری 3 میلیون 600 هزار نفر قلابی اند.

البته چندین سال پیش و زمانی که امیر خان تتلو در ایران بود و از قضا رابطه خوبی هم با بهنوش بختیاری داشت اما به یکباره و وقتی تعداد فالوورهای بهنوش بختیاری از تتلو بیشتر شد تتلو در متنی گفته بود که برخی هنرمندان اقدام به خرید فالوور می کنند اما اسمی از هنرمندی نبرده بود که خانوم بهنوش بختیاری که این صحبت امیر تتلو را به خودش گرفته بود در متنی اینستاگرامی پاسخ تتلو را داد او را حسود خطاب کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    همه ی این هنر پیشه های لجن رو خدابحق خون شهدا از روی زمین
    بر داره که تاثیر منفی روی جونها تو جامعه گذاشتن

  • ناشناس ارسالی در

    شمارا به خدا پاک نکنید شاید دست از این کارا بردارن مملکت را به لجن کشیدن /b>

  • دلارام ارسالی در

    چیکار به مردم دارید وا خودتم همینی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها