|

"مهناز افشار" با موهای بلوند و جذاب؛ خانومی رنگ موهاتو با گلزار ست کردی؟

mahnaz afshar shayanews

مهناز خانم افشار که به تازگی موهایش را رنگ کرده بود به یکباره تصویری از موهای بلوندش منتشر کرد که یک حاشیه عجیب برای او به وجود آورد.

لینک کوتاه کپی شد
5

مهناز افشار بازیگر ایرانی که در چند سال اخیر حواشی زیادی داشت و سرانجام تصمیم گرفت که از دنیایی بازیگری برای مدتی فاصله بگیرد و از کشور مهاجرت کند البته مهاجرت مهناز خانم نه تنها حواشی را کم نکرد بلکه اظهارنظرها و عکس هایی که مهناز از خود در اینستاگرام منتشر می کرد بعضا خبرساز می شد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار فعالیتش در اینستاگرام بسیار زیاد است و حالا خانم بازیگر آنقدر به مردم نزدیک شده و بدون کلاس و قیافه گرفتن با کاربران خود صحبت میکنه که میزان دلتنگی رو به راحتی میشه از پست و استوری های صفحش دید.

مهناز افشار همراه با دخترش لیانا در آلمان زندگی می کند و به گفته خودش به خاطر تک دخترش مجبور به انتخاب این کشور شده. اما مهناز خانم در غربت ظاهرا خیلی هم ساده زیست شده و تمام تیپ و استایل هایی که از خود منتشر میکنه به دور از تجملات است. در ادامه پست جدید او را مشاهده می کنید که موهای خود را رنگ زده و البته با شیطنت خاصی حفظ حجاب کرده

mahnaz_afshar_2734388023380289790_241999282

شاید بلود کردن موهای مهناز افشار در نگاه اول چندان موضوع خاصی نباشد اما برخی کاربران فضای مجازی تقارن بلوند شدن موهای مهناز خانم با موهای بلود گلزار را اتفاقی نداستند!

ماجرا از این قرار است که محمدرضا گلزار هفته گذشته در یک گفتگوی اینترنتی درباره سریال گیسو صحبت کرد و اینکه چه گفت بماند در بخشی از این گفتگو مجری از گلزار درباره همکاری با مهناز افشار پرسید و اینکه آیا دوباره احتمال دارد این دو استار سینما در کنار هم قرار بگیرند که گلزار از همکاری دوباره با مهناز استقبال کرد و گفت چرا که نه اگر خانم افشار تصمیم بگیرند که برگردند و در سینما هم حضور داشته باشند این همکاری می تواند دوباره شکل بگیرد.

مصاحبه تمام شد و همه چیز عادی بود تا اینکه تصاویر از گلزار در اینستاگرام منتشر شد که کمی عجیب بود آقای سوپراستار لخت شد و از اندام ورزیده اش سلفی گرفت بعد از این عکس تصویری تازه از محمدرضا خان گلزار بیرون آمد که موهایش را بلوند کرد و در حال عرض اندام است.

بعد از انتشار این عکس مهناز خانم افشار هم به یکباره موهای خودش را بلوند کرد این توالی برای کاربران شبکه های اجتماعی در نوع خود جالب بود و شائیه را ایجاد کرد که مهناز با همرنگ کردن موهایش به نوعی جواب گلزار را داده و تاکیدی است بر احتمال همکاری دوباره این دو سوپراستار سینما!

rezagolzar_1639988350_2

از این ها که بگذریم مهناز افشار در پیج شخصی اش بیش از 15 میلیون فالوور دارد و پست و استوری های زیادی هم منتشر می کند. وی به هر خبری که در ایران باشد واکنش خود را نشان می دهد در صورتی که تا قبل از مهاجرتش چنین کارهایی را نمی کرد و از مشکلات مردم نمی گفت.

خانم سلبریتی به تازگی تصویری از خود در کنار درخت کریسمس غول پیکری منتشر کرد که استایل بد قواره این بازیگر زن با نظرات مختلف کاربران همراه شد. ظاهرا بد تیپی در میان بازیگران ایرانی به نوعی رقابت و یا شای هم کلاس گذاشتن تبدیل شده! در ادامه پست جدید مهناز افشار را مشاهده می کنید.

mahnaz_afshar_1639388357

مخارج خانم بازیگر در آلمان از کجاست!

مهناز افشار در دهه هشتاد همراه با محمدرضا گلزار از پولساز ترین زوج های هنری در سینما بودند که توانستند درآمد بالایی را کسب کنند. پس از آن خانم بازیگر در سال 1393 با ازدواج با (محمد یاسین رامین) پسر آقای سیاستمتدار و مهریه 20 میلیاردی اش هم توانست پس انداز خوبی داشته باشد.

گفته می شود مهریه مهناز افشار ملکی به مبلغ 20 میلیارد، آن هم هفت سال پیش بوده که به قیمت بعد از طلاق بیشتر هم شده! حالا خانم بازیگر به راحتی در آلمان زندگی میکند بدون اینکه شغل و درآمدی داشته باشد و سوال اینست که هزینه های زندگی اش از کجاست؟

مهناز افشار

استفاده مهناز افشار از دخترش برای تبلیغ کشور امارات

اولین استفاده تبلیغاتی مهناز افشار از دخترش برای کشور امارات بود. مدتی قبل عکس هایی از مهناز افشار در کشور امارات منتشر شد که کسی دلیل آن را نمی دانست. حالا مهناز افشار با ویدیویی که منتشر کرده مشخص شد که آن عکس ها و دلیل حضور مهناز در کشور امارات ساخت یک ویدیو تبلیغاتی برای این کشور بوده است. این تبلیغ به سفارش کمپین امارات ایران را دوست دارد (یک کمپین تجاری فرهنگی) ساخته شده است.

مهناز افشار با انتشار ویدیو مربوط به این تبلیغ نوشت: مامان و دختری برای جهانی بهتر، صلح بهترین راه نجات همه ملت‌هاست بخصوص کشورهای همسایه.

mahnaz_afshar_1601113502

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دخى پرسپولىسى ارسالی در

    در حد گلزار نى

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی نمی‌دونم چی باید بگم به این دلقک ها فقط ممنونم که باعث خنده ی ما میشن

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا اینقدر به این بدبخت گیر ندهید

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم مهناز جون

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا این قدر به ان بیچاره گیر ندهید

  • فضولی ارسالی در

    نمیشه فوش داد به احترامی هست
    آخه شما فضول کار مردمید

  • ناشناس ارسالی در

    ادم های بینوای مانند مهناز افشار و گلزار خدارو شکر در کشور عزیزمان کم هستند که با ان چهره های که درست میکنند از ایرانی بودن خودمان خجالت میکشیم

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشید بچه نگهدار بچه نگهدار بچه ۵

  • هانی ارسالی در

    بعضی ها از حسادت این جور چیزا رو می‌نویسن
    گلزار بهترینه اینو همه میدونن

  • ناشناس ارسالی در

    مهنازافشاراگرمخوادکارش بگیره بایدهمه روبریزی بیرون مثل دنیاجهان بخت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها