|

عرض اندام لُختی "محمدرضا گلزار"؛ همین کارا رو میکنه این همه دخترِ فدایی داره!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار که به نظر می رسد در خارج از کشور حضور دارد یکه استوری عجیب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که برهنه است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، مجری و مدل ایرانی است که ثروت بسیار زیادی دارد. گلزار تا چند سال پیش تنها به عنوان سوپراستار خطاب میشد اما حالا از راه های مختلفی که کسب درآمد نجومی کرد شاید به پولدار ترین بازیگر ایرانی تبدیل شده باشد. 

به گزارش «شایانیوز» محمدرضا گلزار نزدک به 11 میلیون دنبال کننده دارد و بسیار هم در اینستاگرامش فعال است. وی در قاب تلویزیون کمی چاق به نظر می رسد اما اگر سری به پیج آقای بازیگر بزنید می بینید که او چاق نیست که هیچ، هیکلی عضله ای و چند تیکه دارد. گلزار هر از گاهی با انتشار تصاویری از خود در باشگاه بدنسازی دل هوادارانش را می برد. اما به تازگی هم گلزار برای آنکه حجم عضلات و بدن سیکس پک خود را به هم نشان بدهد و دل طرفدارنش را غَنج بدهد ویدیویی عجیب در اینستاگرام خود استوری کرده که حتی شورت هم به تن ندارد و البته به شکلی عجیب سانسور کرده است.

rezagolzar_2731463104505564482_305851563

البته اندام و بدن رضا گلزار همیشه در بین طرفدارانش جای بحث بوده. برخی می گفتند عضلات آقای سوپراستار فتوشاپی است و آقای بازیگر هم در پاسخ به این نظرات عکسی از خود در باشگاه بدنسازی به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

rezagolzar_1630752390

Untitled

156172325196514-irannaz-com (1)

محمدرضا+گلزار

از این ها که بگذریم محمدرضا گلزار طرفداران بسیار زیادی دارد که حاظرند هر کاری برای عشقشان انجام بدهند. جالب است بدانید این علاقه تنها از سوی دختران نیست و پسران زیادی هم هستند که حتی آقای گلزار را الگوی خود نیز قرار داده اند!

قطعا چنین سلبریتی از فعالین اینستاگرام است و دنبال کنندگان زیادی را هم دارد. وی در صفحه شخصی خود ویدیویی منتشر کرد که در آن دختری بدون حجاب که احتمال می رود خارج از ایران هم حضور داشته باشد با یک پای خود و کفش پاشنه بلند تصویر گلزار را نقاشی می کند. آقای سوپراستار در کپشن این پست تعدادی قلب گذاشته که با نظرات خوب هوادارانش نیز همراه شد.

در واقع محمدرضا گلزار آنقدر محبوب دل هوادارانش شده است که در مصاحبه ای که با تعدادی از آن ها شد گفتند برایشان پیشرفت و سلامتی عشقشان گلزار مهمتر از خودشان است. آقای سوپراستار با وجود سنی که دارد (44 سال) اما همچنان مجرد مانده چون اگر ازدواج کند یک هوادارانش بسیار ریزش می کنند. دو اینکه روابط او با دختران محدود در یک نفر می شود و این گونه دیگر نمی تواند با دختران لاکچری و پولدار که اتفاقاً عاشق او هم هستند در ارتباط باشد!

گریه های دختران طرفدار محمدرضا گلزار از تصور دنیای بدون او

محمد رضا گلزار چجوری پولدار شد

محمدرضا گلزار را همه از مایه دار ترین های سینما می دانند اما فکر می کنید دلیل ثروتمند بودنش چیست؟ 

او در پاسخ به این سوال پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در آن جمله ای معروف که معمولا پولدار ها به منتقدان خود می گویند نوشت (کاربرد این جمله وقتی است که مردم به یکی بگویند شانسی پولدار شده ای).

گلزار در کپشنش گفت: 16 ساعت در روز، 7 روز هفته، 52 هفته در سال کار می کنم وبعد مردم به من می گن خوش شانسی.

امین حیایی در مصاحبه ای گلزار را سوپراستار خطاب کرده بود اما جالب است بدانید او در دهه هفتاد به طور کاملا اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و حالا به یک هنرمند همه کاره تبدیل شده است. آقای بازیگر 44 ساله دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات نیز می باشد.

rezagolzar_1626637616

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بعـ تو چه ارسالی در

    وااااا
    کجاش اینقدر جذابه😐
    خوبه نه درحدی که دخترا براش گریه کنن😂😐
    همین کارا رو میکنید پسرا رو مغرور میکنید

  • فریبا ارسالی در

    به نظر شما این ساق پا با اون سرشانه نسبت درستی داره...بیشتر شبیه دروغه....
    دستاش چقد زشت بوده ...
    صورتشم همیشه پف داره...
    مجردم که هست .....
    چرا سوپراستار میگن بهش همیشه برام سواله

  • م ارسالی در

    پسره ی بی حیا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها