|

"الهه حصاری" با ژست ناجور آیفون 13 شو به رخ کشید؛ مامانِ نازشم به همه نشون داد!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری عکسی با فیگور زیادی راحت منتشر کرد و کپش خطاب به فالوورهایش نوشت: مواظب خودتان باشید!

لینک کوتاه کپی شد
2

الهه حصاری بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که به تازگی در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» ایفای نقش داشت. وی از هنرمندان ریز نقش اما دهه شصتی سینما است که اولین بار در تلویزیون با سریال «هشت و نیم دقیقه» دیده شد که البته جزو نقش های اصلی هم محسوب میشد.

به گزارش «شایانیوز» الهه حصاری هنرمندی بی حاشیه است که در اینستاگرامش بیش از 1 میلیون فالوور و تیک آبی نیز دارد. خانم بازیگر از آن دسته هنرمندانی است که هم هواداران خود را دارد و هم به خاطر مدل اخلاقی اش خیلی ها او را دوست ندارد. الهه البته جزو بازیگرانی است که هر از گاهی تصاویر و عکس هایی جالب و البته کم حجاب از خودش منتشر می کند. او به تازگی تصاویر با پوشش عجیب منتشر کرده که علاوه بر نوع لباس خانوم بازیگر گوشی آیفون 13 الهه کاملا تو چشم است و جلب توجه می کند.

elahehesari_1639589501_1

elahehesari_1639589501_2

elahehesari_2729437788829154359_595062698

elahehesari_1639589501_3

البته انگار الهه خاونم گوشی آیفون خود را به تازگی خریده چرا که پستی که مدتی پیش از خود منتشر کرده بود آیفون 13 نداشت.

elahehesari_1586269735

اما از این ها که بگذریم الهه حصاری مامانی خوشگل دارد که بسیار از خودش قرتی تر و جذاب تر است و هر گاه تصویری از او منتشر می کند مورد توجه کاربران نیز قرار می گیرد.

مامان خانم در مرداد ماه برای تولد دخترش ویدیویی منتشر کرد که علاوه بر گفته های زیبا و عاشقانه ای که به دخترش گفت، جوان و جذاب بودنش نیز تعجب کاربران را برانگیخت. در ادامه این فیلم را مشاهده می کند.

البته انگار خوشگلی تو خانواده حصاری ارثی است چرا که الهه علاوه بر مامان دو خواهر خوشگل و ناز هم داره که همیشه این چهار خانم با هم عکس سلفی میگیرند.اما تا به حال تصویری از پدرش دیده نشد است.

persian_art_news_1636895491

الهه حصاری و دو خواهرش

elahehesari_1573821492

الهه حصاری جز بازیگران و چهره های فعال اینستاگرام در حوزه زنان است و این موضوع را می توان در پست و ها استوری های خانوم بازیگر به وضوح دید. الهه به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن یک ویدیو منتشر کرد و شعری خواند و آن را تقدیم به همه زنان ایرانی کرد.

الهه خانوم حصاری کشف حجاب کرده بود؟

الهه حصاری مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که خطای دید برای کشف حجابش داشت. بسیاری از خبرگزاری ها با این تیتر برای او شایعه درست کردند و کاربران هم در نظرات به برداشت حجاب او آن هم در کشور مشکوک شدند.

اما اگر کمی به عکس دقت کنید متوجه می شوید که به دلیل سیاه و سفید بودن تصویر چنین خطای دیدی رخ داده و او تنها کلاهی مشکی به سر دارد و کشف حجابی در کار نبود!

elahehesari_1606680332_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نمی‌دونم چرا شما این بازیگران توی فیلم با حجاب هستین ولی عکس های که توی اینستاگرام میزارین بی حجاب هستین 😒😒

  • حمید ارسالی در

    اخه پوشیدن وخوردن و مردن و زنده شدش اینا چه بدرد ما میخوره

  • امید ارسالی در

    الهه حصاری اصلاقشنگ نیست خیلی بی نمک وشیته بازیشم افتضاحه نمیدونم ازچیه این خوششون میادفقط بلده دهنشوبازکنه یه جازل بزنه هیچ حسی توصورتش نیست تنهابازیگریه که بدم میادازش همینه

  • ناشناس ارسالی در

    شما چقدر دوست دارین تو زندگی مردم سرک بکشین، خسته نشدین؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها