|

دلبری خانم بازیگر ریز نقش با لبخند زیبا و لاک قرمزش! +عکس

elahe hesari shayanews

الهه حصاری بازیگر جوان ایرانی می باشد که به تازگی تصویری زیبا با لبخندی جذاب از او منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

الهه حصاری بازیگر خوش چهره اما ریز نقش سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال شبکه خانگی «ممنوعه» بسیار بیشتر از بازی در تلویزیون دیده شد.

به گزارش«شایانیوز» الهه حصاری از هنرمندان بی حاشیه است که گاهی تنها بخاطر مادر جوان و زیبایش جنجالی می شود که خیلی ها می گویند مادر بهتر از دختر است! وی در شبکه های مجازی آنقدر ها مثل خانم بهاره رهنما فعال نیست اما نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده نیز دارد که احتمالا قبل از بازی در سریال «زخم کاری» کمتر از اینها بوده. 

به تازگی تصویری از خانم بازیگر جوان منتشر شده که لبخندی زیبا به لب دارد.

الهه حصاری

 بیوگرافی الهه حصاری:

الهه حصاری متولد 5/18/ 1369در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته زبان نگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است، دوخواهر دارد، از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا نیز میکند.

الهه حصاری و مادرش

شروع فعالیت و بازیگر شدن

علاقه اش به بازیگری او را به کلاس های بازیگری کشاند، آشنایی اش با ابراهیم وحیدزاده کارگردان خیلی زود او را حرفه ای وارد کار سینمایی کرد و در اولین فیلم اش بنام تاکسی نارنجی در سال ۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت.

الهه حصاری

یلدا اولین نقش تلویزیونی ام

اگر بخواهم در یک جمله یلدای قصه هشت و نیم دقیقه را تعریف کنم :

او یک دختر ساده، زلال و عاشق است و اصلا نه به پول و نه هیچ چیز دیگری فکر نمی کند و در حالی که در قصه تقریبا ۱۸ سال دارد عاشق می شود، به عشقش اعتقاد دارد و باور دارد که این عشق واقعی است. وی با همین نقش نیز به شهرت رسید.

الهه حصاری

علاقه رشته ورزشی یوگا

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم بعد از مدتی که ماجرا برایم جدی تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم عد که بیشتر با این رشته آشنا شدم علاقه ام نسبت به آن بیشتر شد.

اتفاقا بعدش متوجه شدم یوگا اصلا ورزش آسانی نیست، اما من استاد خوبی داشتم، دوره های این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه گرفتم.

مربی ورزشی

برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنی ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانی البته برای اینکه در هر رشته ورزشی مربی شوی باید این دوره را ببینی و مدرکش را بگیری.

من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود. خدا را شکر همه این رشته ها را کار کردم و مدرکم را گرفتم و الان هم مربی یوگا شدم.

الهه حصاری در کنار مادر و خواهرانش
الهه حصاری در کنار مادر و خواهرانش

عطر باز حرفه ای!

من خیلی عطر دوست دارم.  برند مورد علاقه من هم لانکوم و جی وان چی هست. دیور را هم خیلی دوست دارم و هر محصول جدیدی هم که تولید می کند را دوست دارم که داشته باشم. آنقدر عطر دوست دارم که شاید حتی بشود گفت عطرباز هستم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مامان عرشیا ارسالی در

    نمیدونم چرامیبنمش فکرمیکنم مجسمه س همش یه جاخیره میشه هیچ حسه وحرکتی توصورتش نیست خیلی یخه اوج ناراحتیش خیره شدن وپلک زدنه ودهنش آویزون اینم شدبازیگر!انقدربوتاکس وعمل میکنن صورت حسی تکون نمیخوره حس بازیگرونشون بده 😑شبیهه مورچه س

    • ناشناس ارسالی در

      به تو چه؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها