|

مارال فرجاد و آبجیش به لطف "فیلتر اینستا" چه ناز شدن؛ دلِ آقا مهراب هم رفت براش!

مارال فرجاد با انتشار استوری تولد مهراب قاسم خانی را تبریک گفت که این امر بار دیگر بحث ازدواج آن ها را بر سر زبان ها انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
2

فرجادها خانواده هنرمندی هستند و جلیل فرجاد به همراه دو دخترش مونا و مارال همگی اهل تئاتر و سینما هستند. البته که هیچ کدام از آن ها جزو بازیگران درجه یک و طراز اول به حساب نمی آیند. مارال خواهر بزرگ تر است و در آخرین پروژه سینمایی قاسم خانی ها یعنی خوب بد جلف هم حضور داشت.

maralfarjad_1601748034

به گزارش «شایانیوز» مارال خانوم حدود یک سالی می شد که از ایران مهاجرت کرده ودر مجارستان ساکن بود. مارال در بوداپست به صورت جدی پیگیر فستیوال های مد و لباس و البته کنسرت های موسیقی ایرانیان خارج از کشور بود.

خانواده فرجاد در کل خیلی اهل حاشیه نیستند اما این اواخر شایعاتی در خصوص رابطه مارال خانوم با مهراب قاسم خانی به گوش می رسد. جرقه این رابطه هم عکس هایی بود که از مارال در کنار خانواده قاسم خانی در جزیره قشم منتشر شد. البته مارال و مهراب هر از چندگاهی هم برای یکدیگر استوری می گذارند اما هنوز هیچ کدام به صورت رسمی رابطه را تائید یا تکذیب نکردند.

مارال+فرجاد

ac-image-CE1628353208qy

همان طور که گفتیم مارال مدتی است که در خارج از کشور حضور دارد اما به نظر می رسد اخیراً به ایران برگشته و در کنار خانواده حضو دارد. مونا فرجاد به تازگی تصویری از خود در کنار خواهرش منتشر کرد و نوشت: هیچ لذتی بالاتر از همراهی با کسانیکه دوستشان داریم نیست و من الان در اوج خوشبختی و لذت هستم به خاطر بودن تو (مارال قشنگم)

monafarjad_1639320744

ماال خانوم هم در جدیدترین استوری اینستاگرامی تولد مهراب را تبریک گفت. البته مارال انگار چندر روزی تاخیر داشت و دیر پیام تبریک خود را استوری کرد که با واکنش جالب مهراب مواجه شد.

استوری مارال و مهراب البته یک نکته دیگر هم داشت و آن قلبی بود که مهراب برای مارال خانوم فرستاد که باعث شد دوباره اسم این دو نفر برسر زبان ها بیوفتد و شایعه رابطه شان داغ شود.

mehrab_ghasemkhani_2728469695481507260_267899944

مهراب و شقایق چرا از هم جدا شدند؟

شقایق دهقان و محراب قاسمخانی ۱۷ سال پیش با هم ازدواج کردند و فرزندی به نام نویان دارند. مهراب قاسم خانی، همسر سابق مریم گلرو بود. از او، فرزندی به نام نیروانا دارد. شقایق چندی پیش مهمان برنامه فریدون جیرانی بود و آنجا برای اولین بار به صراحت گفت که از مهراب جدا شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مارال فرجاد چرا به مردی که تا حالا با دو تا زن کنار نیامده دل بسته است

  • شیما ارسالی در

    ازبیکاری میام گوگل وگرنه هیچکدوم برا من ارزش ندارن وبازیگرای قابلی نیست

  • یغما ارسالی در

    زن سوم یه نویسنده شدن کجاش افتخاره واقعا هنرمندای ما باحالن

  • فریبا ارسالی در

    مرتیکه خجالت نمی کشه دوتا رو گرفته از هر کدوم به بچه آورده به جای اینکه بشینه فرزندانش رو بزرگ کنه می ره با یه نفر دیگه دوست می شه فکر کرده کیه

  • ناشناس ارسالی در

    کی گفته اینا الگوی ماهستند؟؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی