|

تیپ "مارال فرجاد" با شلوار لُنگی سوژه شد؛ مثلا الان با کلاس شده؟

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر مطرح ایرانی است که مدتی می شود که در مجارستان حضور دارد و با انتشار تصاویری از خود اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

مارال فرجاد بازیگر جوان و مطرح ایرانی است که در فیلم «خوب، بد، جلف 2» با آرایشی پر رنگ حضور داشت. مارال فرجاد دختر پیشکسوت سینما جلیل فرجاد و خواهر کوچکتر مونا فرجاد نیز می باشد.

به گزارش«شایانیوز» مارال فرجاد مدت زیادی می شود که در خارج از کشور و در مجارستان حضور دارد. ابتدا با عنوان تفریح رفت و اما حالا ماه هاست که در این کشور مانده و اتفاقا بسیار هم گردش و تفریح دارد. البته این بازیگر زن صحبتی از مهاجرت نکرده و از آن جایی که هنوز کلاه و یا سربندی بر سر دارد مشخص است که می خواهد برگردد و قصد کشف حجاب کامل را ندارد. در ادامه تصویر تازه پست شده مارال خانم را مشاهده می کنید.

maralfarjad_1635243470

ناگفته نماند بازیگران ایرانی همانند خارجی ها علاقه دارند تا در پوشش و استایل خاص باشند اما چون دست و پایشان بستس و محدودیت حجاب و فرهنگ دارند به نوعی دیگر این این موضوع را نشان می دهند.

مارال فرجاد نیز به دلیل کمی نامرتب بودن در استایل بالا بسیار مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و خیلی ها حتی او را به سخره گرفتند.

البته این بازیگر جوان طرفداران خود را نیز دارد و با وجود اینکه چندان خفن نیست اما خیلی ها دوست دارش هستند. وی در پیج اینستاگرامی خود بیش از 670 هزار دنبال کننده دارد و تقربیا اهل حاشیه سازی هم نیست.

maralfarjad_1626443138

رقابت در شُل حجابی میان خانم ها بازیگر

قشر بازیگران حتی اگر اعتقادات قوی هم داشته باشند اما به دلیل محیط سینما کم کم به سمت کم حجابی و حتی مسائل دیگر کشانده می شوند. حال اگر نگاهی به صفحات اینستاگرامی این عزیزان بی اندازید متوجه این موضوع خواهید شد، به خصوص با رقابتی که در فضای مجاز به وجود آمده و حالا دیگر اگر خانمی کم ارایش کند و یا لاکچری و بی حجاب نباشد از قافله عقب مانده!

maralfarjad_1623317254

در ادامه ویدیوی از مارال فرجاد را مشاهده می کنید که در حال ورزش کردن می باشد و مشخص است که کاملا هم در این زمینه حرفه ای و کار کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهنا ارسالی در

    خوبه

  • فرهنگی ارسالی در

    واقعا بدبخت هستند و بسیار کمبود دا رند ودر گیجی محض بسر می برندعواقب نامیمونی در انتظار آنان است نمی دانند چه بکنند همواره حالشان خوب نیست ولی نمایشی ازخود نشان می دهند که ثابت کنند وجود دارند که برخی متاسفانه به دلیل نداشتن تحمل دست به خو دکشی می زنند یا سفر به کشورهای دیگر می کنند ومدتی بعد به طرقی خود و خانواده رانابود می کنند نداشتن تربیت دینی وآموزش آن در خانواده فرد رابه پوچی سوق خواهد داد پدر و مادر بیایید ازاین ابتدازندگی فرزندان خود را با آموزش قرآنی بزرگ کنید تا ازعاقبت کارخود در امان باشیم



  • مریم ارسالی در

    اگه کسی واسه سلامتی ورزش کنه نیاز نیست به همه عالم بگه
    ایشون واسه نشون دادن خودشه داره این کارو انجام میده
    به خدا اگه اگه این امکان واسش فراهم نبود عمرا ورزش می‌کرد
    خر خودش و امثال خودشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها