|

"فرجاد جان" پاش به خارج وا شد سیسِ هنریش گُل کرد؛ خانوم یه کنسرت رفت تسخیر شد!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بعد از حضور در هفته مد بوداپست اینبار در یک کنسرت موسیقی حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است از ایران مهاجرت کرده و ساکن مجارستان شده به تازگی در یک کنسرت موسیقی که شقایق نصرتی پیانیست ایرانی ساکن آلمان برگزار کرده بود حضور داشت.

به گزارش «شایانیوز» مارال فرجاد در توضیح این کنسرت نوشت: حدودا یک ماه پیش به دعوت دوست عزیزم پریسا جعفر مقدم به کنسرت پیانو ی یک بانوی ایرانی که از آلمان امده بودن دعوت شدم .تمام سالن پر شده بود از نوای روح انگیز موسیقی،با لمس هر کلاویه توسط انگشتان پر توانش روح همه ‌ی مدعوین را در تسخیر خود در می آورد.

maralfarjad_1638468146_1

maralfarjad_1638468146_2

البته این نخستین بار نیست که مارال در یک فستیوال هنری شرکت می کند او چندی پیش هم در هفته مد و فشن بوداپست شرکت کره بود (البته نه به عنوان مدل بلکه تماشاچی) و تصاویر از این فستیوال را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد البته با اینکه خانم بازیگر خوردش روی سکوی نمایش حضور نداشت و در جایگاه تماشاگران نشسته بود اما تیپ استایلی جذاب داشت و با برقع بلوچی اش بسیار جلب توجه می کرد.

ویدیو مارال از هفته مُد بوداپست

مارال خانم فرجاد انگار به بحث طراحی لباس و مد بسیار علاقه مند شده خودش هم سعی می کند لباس و پوششی که انتخاب می کند جذاب و در عین حال خاص باشد. او به تازگی پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که یک توربان بسیار زیبا به سر دارد و تیپ مشکی که زده مارال را بسیار جذاب و دلنشین کرده است.

maralfarjad_1636485160

گشت و گذار مارال خانوم پیمان قاسم خانی تو بارسلون!

به تازگی تصاویری از مارال فرجاد در کنار میترا ابراهیمی در بارسلونا اسپانیا منتشر شده که نشان از رابطه گرم و صمیمی این دو نفر دارد. البته این صمیمیت تنها بین این دو خانم نیست و پیمان و مهراب هم بسیار بسیار با مارال راحت هستند و تصاویر شانه به شانه زادی هم دارند.

اما از آنجایی که مارال و مهراب مجرد هستند و رابطه ای نزدیک هم دارند برخی کاربران در فکر جاری بودن این دو خانم هستند که البته هنوز در حد شایعه است و چیزی از سمت خودشان تایید نشده.

maralfarjad_1636832453

Untitled (1)

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

مونا فرجاد خواهر بزرگتر مارال است و جلیل فرجاد نیز پدر اوست که هر دوی آن ها نیز بازیگر هستند. فرجاد ها از بازیگران درجه یک نیستند اما در کل این خانواده را می توان جزو کسانی دانست که هنر در پوست و خونشان است.

maralfarjad_1637588626

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    😲😲😲مارال فرجاد رفت خارج،😲😲😲

  • ناشناس ارسالی در

    بنده های خدا واقعا من میدونم جفتشون به خاطر نیاز مالی زن این دوتا برادر شدن
    به نظرم خیلی چندش اوره آدم بخاطر پول زن یکی بشه
    دل از بچه و... بزنه

  • نجمه بانو ارسالی در

    هر دو خواهر زیبا و متین و دوست داشتنی😍😍😍

  • لیلی ارسالی در

    بدرد نخورترین بازیگران هستن بلانسبت بعضیاشون

  • علی ارسالی در

    آقای فرجاد کلاهتو بزاربالاتربااین دخترایی که تربیت کردی بویی از مسلمانی نبردن حجات که هیچ خونه خراب که هیچ لاشی که هیچ هرزه که تابخوای یه دوتادختر کثیف بخصوص بزرگه کثافت به تما معناست یکی اینا رو جمع کنه

  • غفار ارسالی در

    خخ رفته خارج آدم شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها