|

کمال هم نشینی خانُمای پلنگ سینما ناجور شد؛ "نیوشا ضیغمی" اون وسط چه نازه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح و البته پر حاشیه در اینستاگرام است که همراه با دو دوست بدتر از خودش تصویری منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها دیده و شناخته شد اما حالا در هر فیلمی که حضور داشته باشد قطعا آن پروژه جزء پر بیننده ترین ها خواهد بود.

به گزارش«شایانیوز» وی همسری پولدار دارد که از طرفدارانش بوده و سرانجام به ازدواج ختم شده است. نیوشا به همراه دو همکارش یعنی خانم الهام حمیدی و بهاره رهنما از پر حاشیه ترین هنرمندان در سینما هستند که علاقه زیادی دارند با حرکات و حرف های مختلف خود را نشان داده بلکه فراموش نشوند. این سه خانم بازیگر در کار تبلیغات و مدلینگ دست همه را از پشت بسته و کاربران را خسته کرده اند. در ادامه تصویری دوستانه از آن ها مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی

اینکه می گویند هر کس با مثل خودش دوست می شود و کمال هم نشینی اثر دارد نمونه بارز این سه خانم است که هر چه بیشتر با هم می چرخند قرتی تر و پر حاشیه تر و البته از دید خیلی ها منفور تر می شوند!

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در حرفه اش از حواشی کمی برخوردار است اما ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده به همین دلیل همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد. ضیغمی به تازگی هم برای تبلیغات مزون ویدیویی منتشر کرده که در آن مشغول پرو مانتو و قر و قمیش جلوی آینه می باشد. 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

نیوشا ضیغمی

مخالفت پدر و مادر نیوشا خانم برای بازیگری

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

پدر، خواهر و همسر نیوشا ضیغمی پدر، خواهر و همسر نیوشا ضیغمی

آشنایی نیوشا ضیغمی با آقای شوهر

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی

راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه با غرور روی زمین راه میروند گویی زمانی زمین آنها را در خود فرو میبرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها