|

شاخ بازی "رهنما" بعد اون همه فحش؛ مامانشم چه بَزک کرده و غلیظه!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از کلی حرف خوردنم کمی خسته شد اما همچنان مثل قبل به رویه اش ادامه داده و فعالیت زیادش را در اینستاگرام دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما بازیگر و سلبریتی معروف ایرانی است که اگر درصدی کسی او را نمی شناخت بعد از جنجال صحبت هایش در لایو دیگر کاملا به شهرت رسید!

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر در چند روز اخیر حرف های بسیار بسیار زیادی از مردم و همکارانش شنیده. ظاهرا حرف بهاره جدا از اینکه نمک بر زخم مردم بود و خود را بالا برد، تلنگری هم بر مردم بود، انگاری خیلی ها منتظر بودند تا کسی چنین چیزی گوید تا ناراحتی شان را خالی کنند مخصوصا که بهاره از نوع رهنمایش هم باشد!

خانم بازیگر ظاهرا بیشتر از هر کس از حرف های جاری سابقش شقایق دهقان سوخت و یک استوری اختصاصی و حتی یک پست هم برای او منتشر کرد و حرف هایش را زد و این وسط شقایق شد خوبه داستان و بهاره غول هفت سر!

از این ها که بگذریم بهاره رهنما به تازگی با انتشار تصویری داف طور از خودش متنی بلند بالا نوشت. او بقول خودش اینبار از قوی بودن دست کشید و کمی درد و دل کرد.

بهاره رهنما

بهاره خانم با انتشار تصویر بابا نوشت:

عادت به ناله کردن و غر زدن ندارم و نیز عجیب شکر گزارم که اتفاقات اخیر پرده های بسیاری را از جلو چشمانم کنار زد اما بخودم امشب مرخصی دادم از قوی بودن و دلم کمی درد دل خواست ،درد دل با مردمی که فقط خدا میداند چقدر همیشه در دل و ذهنم جای داشته و دارند!

ضمنا دوست عزیز اعتقاد به دموکراسی و البته شجاعت یعنی در جایگاهی که من هستم باشی و کامنت هاتو باز بگذاری و هیچی رو پاک نکنی پس

هرچه میخواهد دل تنگت بگو!

.بهاره رهنما

اما چیزی که در بهاره رهنما قابل تحسین است روحیه قوی او می باشد که با وجود این همه فحاشی و پیام و پست های ناجور از همه طرف تنها کمی ابراز ناراحتی کرد و حالا به راه خود دوباره در حال ادامه دادن است.

خیلی از بازیگران مانند نفیسه روشن نسبت به مردم گاهی حالتی تهاجمی می گیرند و حتی الفاظی زشت استفاده می کنند اما رهنما تاکنون چنین حرکتی انجام نداده بود جز آن لایو جنجالی!!

خیلی ها اعتراض دارند که بهاره رهنما فلان است و فلان، اما سوال اینجاست که شما که بدشو میگی چرا اینستاگرامشو فالو کردی؟ چرا به هر چه پولدار شدن او کمک می کنی و اعتراض هم داری! پیج رهنما در حال حاظر 4.8 میلیون دنبال کننده دارد و استوری هایی که تبلیغ می کند با بازدهی بالایی هستند!

بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار تصویر بالا متنی هم برای مادرش نوشت که با نظرات ناجور کاربران همراه شد که چرا با این سن و سال اینهمه بزک دوزک دارد! وی در کپشن پستش نوشت:

مادرم این روزها بعد از فوت پدر

دخترم شده

و من مادرش !

کاردنیا عجیب است

نقش هایمان

مرتب عوض می شود...

بماند که دختر عاقل و فهیم من همیشه مادرم بود از کودکی اش...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها